We zullen je missenquote:Colonel Meow is niet meer. Het overlijden van een van de
beroemdste katten op internet is bekendgemaakt door Anne Marie Avery, de eigenares van de kater.
De kat is volgens entertainmentsite TMZ bezweken aan een hartstilstand terwijl hij kampte met een nierontsteking. Vorige week werd Colonel Meow daarvoor opgenomen in het dierenziekenhuis.
Rouwbetuigingen
Op de Facebookpagina van 'Kolonel Miauw', het onlinefenomeen met de schijnbaar kwade blik, stromen de rouwbetuigingen binnen van kattenliefhebbers over de hele wereld. Colonel Meow, een kruising tussen twee soorten Perzische katten, is ruim 2 jaar oud geworden.
Nog geen halfjaar geleden haalde Meow het Guinness Book of Records met de langste kattenhaar ter wereld. Zijn baasjes, die hem driemaal per week kamden, haalden vorige zomer een 22,87 cm lange haar uit zijn vacht.
Ik ben al een aantal dagen aan het rouwen inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:33 schreef SadPanda het volgende:
RIPdit is erger dan de dood van Mandela
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef SiGNe het volgende:
2 jaar oud geworden en een nierziekte en hartproblemen.. doodgefokt dus..
Leuk dat het beestje een record heeft gehaald maar 't hed beter langs levende kat kunnen zijn.
Hij was een vallende ster. Net zoals Tupac.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef SiGNe het volgende:
Leuk dat het beestje een record heeft gehaald maar 't hed beter langs levende kat kunnen zijn.
Inderdaad. Zijn ouders zullen wel geen gezonde Perzen zijn geweest, of dragers van het een of ander. Ik vond de FB-pagina van het beest best tof, dat wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef SiGNe het volgende:
Leuk dat het beestje een record heeft gehaald maar 't had beter langst levende kat kunnen zijn.
Maar ik denk niet dat deze kan rekenen op een herdenking in de Tweede Kamer of een minuut twaalf seconden stilte bij de FIFA.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef kurk_droog het volgende:
[..]
Ik ben al een aantal dagen aan het rouwen inderdaad.
[..]
[ afbeelding ]
3 dagen en er was nog geen topic hier wat schandalig is voor deze colonel. Alle katten rouwen om hem. Ik hoop dat de orde in stand blijft nu de gehele top in 1x weggevallen is.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:34 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
Oud nieuws trouwens, het beest is al dagen dood.
Waarom moet dit juist hem overkomen, waarooom?quote:Op maandag 3 februari 2014 09:22 schreef MichaelScott het volgende:
RIP
Een ware held die de wereld had kunnen veranderen maar helaas veel te vroeg gestorven is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |