In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Humberto Tan?quote:In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..
• Co Adriaanse
• Dick Advocaat
• Ronald de Boer
• Ruud Gullit
• Marc van Hintum
• Humberto Tan
• Pierre van Hooijdonk
• Bert van Marwijk
• Jan Mulder
• Youri Mulder
• Arno Vermeulen
• Willem Vissers
• Ronald Waterreus
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Syntix het volgende:
Arno die langzamer gaat praten en wat omhoog kijkt als hij moet nadenkenlaten we hem kapot analyseren! en weer onzin gaat verzinnen
Erger me echt aan hem.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Syntix het volgende:
Arno die langzamer gaat praten en wat omhoog kijkt als hij moet nadenkenlaten we hem kapot analyseren!
Wie niet, irritant ventje dat niet van die tafel weg te slaan is.quote:
Beter dan Cocuquote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
Ze doen net of Marco zo'n goede coach is
Ik heb medelijden met de trainer voor volgend seizoen van Hveenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ja Marco gaat naar AZ en neemt Ziyech mee.
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.quote:
Zou een goed duo vormen met Bert van Marwijkquote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef koemleit het volgende:
Ernie Stewartheb ik een keer of 5 tegen gevoetbald.. das een halve zwakzinnige.
Moet je Fred Rutten nemen, kom je niet in de 9 meter van je tegenstander.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Joey ging er altijd wel een lijntje in
Neem Cocu. Die snapt er wel iets van.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.
Cocu heeft zijn papiertje, beter dan Seedorf.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neem Cocu. Die snapt er wel iets van.
Van Vitesse mogen ze wel winnenquote:
PSV heeft Cocu, die heeft zijn papiertjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
PSV is instant win. De rest is twijfel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Dat rijtje had ik net al gepost. Sjek kijkt gewoon rond op dit forum voor inspiratie voor Studio Voetbal.
je ben zelf een vies dik compilatie filmpjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
van jack kan je ook een vies dik compilatie filmpje maken van bloopers
Als zij het zou doen, zou BMI het niet erg vinden (ik ook niet trouwens)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Vuile actie van ibarra om zijn borst onder BMI's schoen te plaatsen
goede postquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als zij het zou doen, zou BMI het niet erg vinden (ik ook niet trouwens)
[ afbeelding ]
Met Alba kom ik wel aan mijn trekken ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef xzaz het volgende:
Alba is gewoon een trekpleister voor Johannes
Sowieso Strootman.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd met welke drie middenvelders Louis wil gaan spelen dan
Beter hebben we niet, helaasquote:
Dit zou echt triest zijn jaquote:
quote:
Haters gaan haten.twitter:DirkKuytTweets twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 15:08:40FRESH UIT DE JILLA JACKPOT BINGO, BITCHES GRIJPEN NAAR MIJN BALLEN NET LINGO reageer retweet
Gaat toch gebeuren, hij heeft hem zelfs nog reserveaanvoerder gemaaktquote:
Iedereen die een beetje nadenkt weet ook wel wat Louis bedoeldquote:
Dat wel idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind > Anita > Strootman > Clasie.
Goeie oude tijd, toen Anita nog bij Ajax speelde.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Blind > Anita > Strootman > Clasie.
Maar we zijn zo goed in Korfbal, waarom zullen we niet gaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zullen we maar gewoon niet naar het WK gaan...
en wij hadden gelijk, Strootman is de enige die naam heeft gemaakt in het buitenland en is vaste basiskracht bij Oranje. Nuff saidquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Goeie oude tijd, toen Anita nog bij Ajax speelde.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Wat een geweldig team was dat zeg.Nederland zal nooit meer zo goed zijn.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
In 2000 en 2010 waren we beterquote:Op zondag 2 februari 2014 23:46 schreef ajacied4lf het volgende:
EK2000 team was ook goed hoor.quote:
Jonk was er niet meer bijquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat was dan ook hetzelfde als het 1998 team
2000 was nog prima, zaten nog een paar grote helden bij. Maar 2010 is daar niet mee te vergelijken.quote:
Stam.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In 1 ding waren ze heel kut helaas..
Ongeveer jaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
dat was dan ook hetzelfde als het 1998 team
De kans dat hij bij Feyenoord terecht komt acht ik groter, hij deed er zo geheimzinnig over.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef DonRaja het volgende:
Zo zelden een zo'n foute open sollicitatie gezien als die van Co vandaag naar AZ...
Deze foto is wel heel vaak vol in beeldquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Deze foto is wel heel vaak vol in beeld
Ik word 's nachts geregeld zwetend wakker van dit hoofd dat me achterna zit.
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:14:56PRIMEURTJE - Ronald Waterreus heeft de #NOS laten weten vanaf volgend seizoen geen tafelgast meer te willen zijn bij #StudioVoetbal 1/3 reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:16:55Waterreus wil zijn golfhandicap verder omlaag zien te krijgen, marathons gaan lopen en zijn horizon verder verbreden. #studiosport #PSV reageer retweet
quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:16 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:14:56PRIMEURTJE - Ronald Waterreus heeft de #NOS laten weten vanaf volgend seizoen geen tafelgast meer te willen zijn bij #StudioVoetbal 1/3 reageer retweet
twitter:KoertWesterman twitterde op donderdag 06-02-2014 om 16:16:55Waterreus wil zijn golfhandicap verder omlaag zien te krijgen, marathons gaan lopen en zijn horizon verder verbreden. #studiosport #PSV reageer retweet
Toch mooi elke keer die verzonnen verhalen van hoe hij zal reageren en denken, het is alsof je ervoor leeft.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:13 schreef Shreyas het volgende:
Waterreus kan het gewoon niet aan dat PSV zo slecht presteert. Echt een slappeling is het gewoon, type succesanalist.
Rustig maar jong, binnenkort is dat verleden tijd, net als PSV trouwens maar dat ter zijde.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:16 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Toch mooi elke keer die verzonnen verhalen van hoe hij zal reageren en denken, het is alsof je ervoor leeft.
Ah teletekstsupportertje van Ajax, ik denk dat iedereen wel blij is dat Waterkneus weg is, maar ik vroeg me enkel af waarom men denkt te weten dat hij pro PSV is, terwijl hij de domste onzin lult over PSV wat je maar kan bedenken. Typisch studio Ajax btw refererend aan de topic trouwens.quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:22 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Rustig maar jong, binnenkort is dat verleden tijd, net als PSV trouwens maar dat ter zijde.
quote:Op donderdag 6 februari 2014 19:27 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ik denk dat iedereen wel blij is dat Waterkneus weg is
Nou, dan zijn we het hier tenminste over eens.quote:Terwijl hij de domste onzin lult over PSV wat je maar kan bedenken.
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:16:53Ik hoop dat Cheryl Maas meer op de Spelen laat zien dan haar handschoenen. Bespottelijke provocatie van iemand die twee keer valt. reageer retweet
Wat een debiel is die man toch ook. Niet te geloven.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:33:21Voor de goede orde: Iedereen mag/moet protesteren tegen iedere vorm van discriminatie maar provoceren gaat mij te ver. reageer retweet
Heeft hij een keer een mening, is het weer niet goedquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef Gramulanion het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:16:53Ik hoop dat Cheryl Maas meer op de Spelen laat zien dan haar handschoenen. Bespottelijke provocatie van iemand die twee keer valt. reageer retweet
Wat een debiel is die man toch ook. Niet te geloven.twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 07-02-2014 om 10:33:21Voor de goede orde: Iedereen mag/moet protesteren tegen iedere vorm van discriminatie maar provoceren gaat mij te ver. reageer retweet
Sjekquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:39 schreef Gramulanion het volgende:
22.20 ongeveer ja.quote:Op zondag 9 februari 2014 21:43 schreef Grifte het volgende:
Vanavond wel gewoon 22:20, of wordt er weer een Andere Tijden kutspecial tussen gegooid?
+ Koeman naar Swansea? En het schijtlollige voetbaloverzicht met een verwijzing naar de Winterspelen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Feyenoord tot kampioenskandidaat bestempelen.
Programmaatjes van de titelkandidaten vergelijken
Het lek van PSV is boven
Advocaat faalt bij AZ
Leve het opportunisme.
Nee dat mag alleen Jackquote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef Evertjan het volgende:
[..]
mag ik de kersjes er van knabbelen?
Achteraf nog een samenvatting van een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal @ WK 1998 waar niemand een fuck om geeft.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
+ Koeman naar Swansea? En het schijtlollige voetbaloverzicht met een verwijzing naar de Winterspelen.
Ja dat het een lul is denkik. Of iets anders zuurs.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef Evertjan het volgende:
zou Jan Mulder nog iets zeggen over Poetin in het HHH
Tegen Joegoslavië vanavondquote:Op zondag 9 februari 2014 22:19 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Achteraf nog een samenvatting van een voetbalwedstrijd van het Nederlands elftal @ WK 1998 waar niemand een fuck om geeft.
Bedankt, ik twijfelde al...quote:Op zondag 9 februari 2014 22:23 schreef Ambrosius het volgende:
Toch een minuut of 10-15 later zo te zien..
Guidetti deze zomer naar Feyenoord.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:16 schreef Ajacied422 het volgende:
Lekker Feyenoord tot kampioenskandidaat bestempelen.
Programmaatjes van de titelkandidaten vergelijken
Het lek van PSV is boven
Advocaat faalt bij AZ
Leve het opportunisme.
Waar de bron een ontzettende kutkrant is.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:26 schreef exile79 het volgende:
[..]
Guidetti deze zomer naar Feyenoord.
Ach, wat doet dat ertoe. Lekker speculeren.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar de bron een ontzettende kutkrant is.
Wetende dat het toch allemaal onzin is. Alleen bij Studio Voetbal kan dat.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef exile79 het volgende:
[..]
Ach, wat doet dat ertoe. Lekker speculeren.
Een beetje positief blijven.quote:
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken, maar er is dus nog niks veranderd?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wetende dat het toch allemaal onzin is. Alleen bij Studio Voetbal kan dat.
Dit is dan ook meteen weer de laatste.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vond het al zo gek dat je hier postte.
http://www.marketingfacts(...)rhaal-achter-manutanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
snap daar ook niks van
overtoom was toch gewoon een geniaal merk ?
Nu heten ze in heel Europa hetzelfde geloof ik.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef arjan1112 het volgende:
[..]
snap daar ook niks van
overtoom was toch gewoon een geniaal merk ?
Je vergeet Manutanquote:Op zondag 9 februari 2014 22:38 schreef Cavaliers het volgende:
Hopelijk tonen ze de Plus reclame met Jetro nog even.
Heb je een samenvatting?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.marketingfacts(...)rhaal-achter-manutan
Ben aan het lezen.quote:
Netjes hoor.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste item gelijk Feyenoord als titelkandidaat.
Goed geraden weer.
Vind dit wel erg bont gemaakt.quote:Studio Voetbal, ca. 22.20 uur:
ja maar overtoom was gewoon een geniaal merkquote:Op zondag 9 februari 2014 22:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.marketingfacts(...)rhaal-achter-manutan
Hahah dat was zo voorspelbaar jaquote:Op zondag 9 februari 2014 22:39 schreef Ajacied422 het volgende:
Eerste item gelijk Feyenoord als titelkandidaat.
Goed geraden weer.
Over 1 jaar moet hij erbij lopen zoals Gullit in de jaren 80.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Dat haar van Pierre begint er steeds idioter uit te zien.
Een mislukte afro.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:40 schreef Mani89 het volgende:
Dat haar van Pierre begint er steeds idioter uit te zien.
Art wil geen trainer meer zijn.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:41 schreef Ajacied422 het volgende:
Heerenveen wil de hoofd jeugdopleidingen van PSV als hoofdtrainer.
Overtoom was in 1995 overgenomen door Manutan en hebben nu pas hun naam verandert naar Manutan.quote:
En waarom hebben ze nu wel de naam veranderd?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:42 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Overtoom was in 1995 overgenomen door Manutan en hebben nu pas hun naam verandert naar Manutan.
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant. Cocu faalt gewoon.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef Buitendam het volgende:
Hoezo is dat nou weer vreemd? Cocu heeft de beschikking tot Hiddink. Waarom zou hij het in hemelsnaam niet doen? Hij stelt de club voor zichzelf, ik vind het prijzenswaardig.
Dit moet kapot.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef Gramulanion het volgende:
[ afbeelding ]
Bizar. Mensen vinden het blijkbaar een leuke reclame.
Voor marketing. "people don't buy what you do, they buy why you do it".quote:Op zondag 9 februari 2014 22:43 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
En waarom hebben ze nu wel de naam veranderd?
Met zo'n jonge ploeg op plaats 5 staan is niet categorie falen. Had ie 12e gestaan dan had je een punt. Als je al de linies bekijkt is dit gewoon subtop en daar staat Cocu met z'n team.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Wat jij vindt vind ik niet zo rullevant. Cocu faalt gewoon.
Jawel. Want kwalitatief doen ze niet onder voor Ajax, Feyenoord, Vitesse en Twente.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Met zo'n jonge ploeg op plaats 5 staan is niet categorie falen. Had ie 12e gestaan dan had je een punt. Als je al de linies bekijkt is dit gewoon subtop en daar staat Cocu met z'n team.
quote:Op zondag 9 februari 2014 22:45 schreef Ronald Waterreus het volgende:
[..]
Met zo'n jonge ploeg op plaats 5 staan is niet categorie falen. Had ie 12e gestaan dan had je een punt. Als je al de linies bekijkt is dit gewoon subtop en daar staat Cocu met z'n team.
jawel hoorquote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef Ajacied422 het volgende:
We zitten al 6 minuten over PSV te praten, maar niemand die dit boeit.
Maar ze missen de ervaring die Ajax en Feyenoord hebben. Daarnaast heeft Vitesse kwalitatief echt wel een veel beter team en Twente presteert gewoon heel netjes.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jawel. Want kwalitatief doen ze niet onder voor Ajax, Feyenoord, Vitesse en Twente.
fixedquote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Grifte het volgende:
Philip van Oranje, assistent zonder uitstraling.
Ik geef het je op een briefje.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Studio Voetbal opereert onder het motto ''Je weet het nooit''
Noem eens een paar met ervaring bij Ajax en Feyenoord?quote:Op zondag 9 februari 2014 22:48 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Maar ze missen de ervaring die Ajax en Feyenoord hebben. Daarnaast heeft Vitesse kwalitatief echt wel een veel beter team en Twente presteert gewoon heel netjes.
De helft van de selectie van Ajax speelt al twee seizoenen CL. En bij Feyenoord lopen bijvoorbeeld Pelle en Matthijsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem eens een paar met ervaring bij Ajax en Feyenoord?
Poulsen, Mathijsen.quote:Op zondag 9 februari 2014 22:49 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Noem eens een paar met ervaring bij Ajax en Feyenoord?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |