In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..quote:NOS Studio Voetbal is een wekelijks televisieprogramma over actuele voetbalgebeurtenissen dat op Nederland 1 door de NOS wordt uitgezonden. In het programma wordt het voetbalnieuws van de afgelopen week besproken door Jack van Gelder en een aantal in samenstelling wisselende analytici. Elke week wordt een gast uitgenodigd die meestal uit de voetbalwereld komt. Als Sjek verhinderd is, is de gastheer Tom Egbers.
Humberto Tan?quote:In het seizoen 2013/2014 worden gasten ontvangen als..
• Co Adriaanse
• Dick Advocaat
• Ronald de Boer
• Ruud Gullit
• Marc van Hintum
• Humberto Tan
• Pierre van Hooijdonk
• Bert van Marwijk
• Jan Mulder
• Youri Mulder
• Arno Vermeulen
• Willem Vissers
• Ronald Waterreus
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Syntix het volgende:
Arno die langzamer gaat praten en wat omhoog kijkt als hij moet nadenkenlaten we hem kapot analyseren! en weer onzin gaat verzinnen
Erger me echt aan hem.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Syntix het volgende:
Arno die langzamer gaat praten en wat omhoog kijkt als hij moet nadenkenlaten we hem kapot analyseren!
Wie niet, irritant ventje dat niet van die tafel weg te slaan is.quote:
Beter dan Cocuquote:Op zondag 2 februari 2014 23:25 schreef kurk_droog het volgende:
Ze doen net of Marco zo'n goede coach is
Ik heb medelijden met de trainer voor volgend seizoen van Hveenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef alors het volgende:
Ja Marco gaat naar AZ en neemt Ziyech mee.
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.quote:
Zou een goed duo vormen met Bert van Marwijkquote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef koemleit het volgende:
Ernie Stewartheb ik een keer of 5 tegen gevoetbald.. das een halve zwakzinnige.
Moet je Fred Rutten nemen, kom je niet in de 9 meter van je tegenstander.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Bij Joey ging er altijd wel een lijntje in
Neem Cocu. Die snapt er wel iets van.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
Hij had van mij mogen blijven hoor, het is idd een mooi visitekaartje en het gaat op zich wel goed genoeg. Maar er zit gewoon geen lijn in het spel. Het is veel te weinig aanvallend, soms opeens onbegrijpelijke wissels of opstellingen.
Cocu heeft zijn papiertje, beter dan Seedorf.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Neem Cocu. Die snapt er wel iets van.
Van Vitesse mogen ze wel winnenquote:
PSV heeft Cocu, die heeft zijn papiertjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:31 schreef mrstylo het volgende:
PSV is instant win. De rest is twijfel.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:30 schreef Shreyas het volgende:
Dat rijtje had ik net al gepost. Sjek kijkt gewoon rond op dit forum voor inspiratie voor Studio Voetbal.
je ben zelf een vies dik compilatie filmpjequote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef johannes_vermeer het volgende:
van jack kan je ook een vies dik compilatie filmpje maken van bloopers
Als zij het zou doen, zou BMI het niet erg vinden (ik ook niet trouwens)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Vuile actie van ibarra om zijn borst onder BMI's schoen te plaatsen
goede postquote:Op zondag 2 februari 2014 23:37 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Als zij het zou doen, zou BMI het niet erg vinden (ik ook niet trouwens)
[ afbeelding ]
Met Alba kom ik wel aan mijn trekken ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef xzaz het volgende:
Alba is gewoon een trekpleister voor Johannes
Sowieso Strootman.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef Shreyas het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd met welke drie middenvelders Louis wil gaan spelen dan
Beter hebben we niet, helaasquote:
Dit zou echt triest zijn jaquote:
quote:
Haters gaan haten.twitter:DirkKuytTweets twitterde op zaterdag 12-10-2013 om 15:08:40FRESH UIT DE JILLA JACKPOT BINGO, BITCHES GRIJPEN NAAR MIJN BALLEN NET LINGO reageer retweet
Gaat toch gebeuren, hij heeft hem zelfs nog reserveaanvoerder gemaaktquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |