Ik neuk je de moederquote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef KaoloJoeka het volgende:
Hakim: "Ik stamp je zo tussen je ogen."
Animal Farmquote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef PoezeligDing het volgende:
En zij beslissen dus dat Billy en Charlot niet moeten blowen. Eigen verantwoordelijkheid was het toch?
Ruud is leukquote:Op zondag 2 februari 2014 23:06 schreef Baconbus het volgende:
[ afbeelding ]
Hakim en Paul zeggen: Ruud moet eruit.
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel lachen om Paulen Hakim
Ik ook hoor...vind dat gekonkel wel leuk.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Ik kan nu wel lachen om Paulen Hakim
geef mij maar kalknagelsquote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
vanes heeft een vriend gehad die geilde op teennagels die gelakt zijn.
voet fetishisme![]()
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Toverheks het volgende:
Paul en Hakim de Knabbel & Babbel van Utopia
nee en als het aan paul en hakim ligt krijgt ze het niet ookquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlotte al wel geblowd of niet?
[ afbeelding ]
Dumb and Dumberquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.
snip & snapquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]u
Knabbel & Babbel, Hepie & Hepie, Bassie & Adriaan, Nick & Simon, Pauw & Witteman.
+1quote:
Gert en Hermien...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
IK STEM VOOR !quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik me afvraag ... eerder vanavond had Isa het met Laura en Vanas het over de wiet die Billy zou hebben. Ze wilden het verder stil houden en als Billy het zou gaan roken zij de gevolgen maar moest dragen. Isa had het over een exit.. ik kreeg van dat gesprek de indruk dat daar dus regels voor waren. Dat drugsgebruik binnen Utopia niet is toegestaan en dat gebruik daarvan een gedwongen exit betekent. Net zoals er de regel is dat er niet geslagen/gevochten mag worden. Paul en Hakim hebben een joint gerookt .. dus.. toedeloe?
Mag ik ook wel graag zien bij een vrouw hoor. (als de benen tenminste bijpassend zijn)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:10 schreef Blackprinces het volgende:
vanes heeft een vriend gehad die geilde op teennagels die gelakt zijn.
voet fetishisme![]()
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Wat ik me afvraag ... eerder vanavond had Isa het met Laura en Vanas het over de wiet die Billy zou hebben. Ze wilden het verder stil houden en als Billy het zou gaan roken zij de gevolgen maar moest dragen. Isa had het over een exit.. ik kreeg van dat gesprek de indruk dat daar dus regels voor waren. Dat drugsgebruik binnen Utopia niet is toegestaan en dat gebruik daarvan een gedwongen exit betekent. Net zoals er de regel is dat er niet geslagen/gevochten mag worden. Paul en Hakim hebben een joint gerookt .. dus.. toedeloe?
Herma & Spermaquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef blanket het volgende:
[..]
Kleffie & Beffiequote:
Ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Mag ik ook wel graag zien bij een vrouw hoor. (als de benen tenminste bijpassend zijn)
Helaas heb ik de mensen op de redactie nooit kunnen betrappen op het fenomeen consequent.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Regels er zijn helemaal geen regels...volgende week een waslijntje misschienquote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef Clank het volgende:
Cow&Chickenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weiger dit te 'picturen'.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ja.
Mooie tenen en dan van die behaarde kuiten erboven is geen muil natuurlijk
Die indruk krijg ik ook... mss het nietregelboek aangepastquote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef SecretStoryWous het volgende:
Charlotte al wel geblowd of niet?
[ afbeelding ]
Tuurlijk. Levert altijd mooie momentjes op .quote:Op zondag 2 februari 2014 23:14 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ze hebben niet ingegrepen en volgens mij zijn ze akkoord ermee (achter)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |