abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136304215
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd... :')
Dat klinkt zeer positief moet ik zeggen :D
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
  maandag 3 februari 2014 @ 21:51:16 #27
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136304271
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja. :Y
Tja dat stelen van die telefoon was wel heel dom ja. :) :')

Maar, bevalt het kijken nog? :)
Ben al klaar. :9

De aflevering van donderdag was echt zeer matig. Jason, Holly, Cindy en de McQueens waren het kijken nog wel waard, maar veel was het niet.

De aflevering van vrijdag duurde bij mij, inclusief intro, zo'n 7 minuten. _O- Heb alle scènes met Trevor, Grace, Fraser, Lindsey en Freddie doorgespoeld, dus veel bleef er niet over. Maar de scènes die ik wél heb gezien, maakten me aan het huilen. :'( Arme Myra, arme John-Paul, arme Carmel..

Kortom: vreselijk. :')
pi_136304649
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:51 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ben al klaar. :9

De aflevering van donderdag was echt zeer matig. Jason, Holly, Cindy en de McQueens waren het kijken nog wel waard, maar veel was het niet.

De aflevering van vrijdag duurde bij mij, inclusief intro, zo'n 7 minuten. _O- Heb alle scènes met Trevor, Grace, Fraser, Lindsey en Freddie doorgespoeld, dus veel bleef er niet over. Maar de scènes die ik wél heb gezien, maakten me aan het huilen. :'( Arme Myra, arme John-Paul, arme Carmel..

Kortom: vreselijk. :')
Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemist :o
  maandag 3 februari 2014 @ 22:00:42 #29
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136304850
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:57 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dan heb je wel de uiterst spannende, zenuwslopende en bloedstollende showdown tussen dat drietal gemist :o
Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op. :N
pi_136305016
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:00 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ik wilde wel kijken of het wat was, maar toen ik hem op vier plekken door had gespoeld en er nog steeds niet meer was dan aandringende muziek en Fraser op een stoel, gaf ik het op. :N
Het viel mij ook wel ontzettend tegen ja :Y
Ik had, Crapwood kennende, op z'n minst een explosief aan de onderkant van de zitting verwacht :')
  maandag 3 februari 2014 @ 22:03:53 #31
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305062
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:03 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het viel mij ook wel ontzettend tegen ja :Y
Ik had, Crapwood kennende, op z'n minst een explosief aan de onderkant van de zitting verwacht :')
En deze keer had ik het niet eens erg gevonden als dat het geval was. _O-
  maandag 3 februari 2014 @ 22:04:09 #32
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136305071
Tja, toen Grace voor haar vader ging staan. Had ik zoiets, nou Trevor: Misschien heb je aan 1 kogel wel genoeg!
  maandag 3 februari 2014 @ 22:07:37 #33
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305267
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:04 schreef Koosnaam het volgende:
Tja, toen Grace voor haar vader ging staan. Had ik zoiets, nou Trevor: Misschien heb je aan 1 kogel wel genoeg!
Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment? _O- Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen. :D

De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig. ^O^
pi_136305368
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Oh, Grace was daar dus ook op een gegeven moment? _O- Nu ben ik al helemaal blij dat ik die stukken heb overgeslagen. :D
Ja, dat was de "huge shock" van de makers :') _O-

quote:
De klap die Carmel aan Grace verkocht in de aflevering van donderdag was trouwens GENIAAL. Bam, dat had dat opgespoten stuk vuilnis echt nodig. ^O^
Is wat mij betreft nog niet genoeg, Grace mag pas écht pijn gaan lijden wanneer ze richting een verbrandingsoven voor plastic afval wordt vervoerd >:) })
  maandag 3 februari 2014 @ 22:13:06 #35
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136305578
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja. :{

En die klap was goed ja. En gelukkig nam Myra het later ook nog op voor Jim, tegen Carmel he. ^O^
Hoewel ik eigenlijk niet weet, hoe het precies zat met Jim. Was er nog wat van die beschuldigingen waar? Of werd hij er helemaal ingeluisd door Fraser/ Grace?
  maandag 3 februari 2014 @ 22:17:43 #36
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136305795
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:13 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Ja, ze kwam precies op het verkeerde moment binnen ja. :{

En die klap was goed ja. En gelukkig nam Myra het later ook nog op voor Jim, tegen Carmel he. ^O^
Hoewel ik eigenlijk niet weet, hoe het precies zat met Jim. Was er nog wat van die beschuldigingen waar? Of werd hij er helemaal ingeluisd door Fraser/ Grace?
Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor. :N
  maandag 3 februari 2014 @ 22:24:04 #37
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136306100
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:17 schreef luftersel het volgende:

[..]

Deze beschuldigingen waren allemaal lulkoek. Jim was echter wel betrokken; hij heeft Grace's zus Clare uit de gevangenis gehaald onder druk van Fraser en heeft ze regelmatig moeten verdedigen terwijl hij wist dat ze crimineel waren. Verder snap ik ook niet precies wat hij fout heeft gedaan eigenlijk... Snap sowieso niks van het criminele verhaal van Fraser/Trevor. :N
Oké! :)
Ja, ik vind het ook allemaal vreemd. Sowieso, dat Sandy en bijna iedereen ook 'geen idee' hebben wat Fraser allemaal aan het uitspoken is. :')
  maandag 3 februari 2014 @ 22:28:32 #38
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136306305
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:24 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oké! :)
Ja, ik vind het ook allemaal vreemd. Sowieso, dat Sandy en bijna iedereen ook 'geen idee' hebben wat Fraser allemaal aan het uitspoken is. :')
Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft. :') Trevor heeft alles moeten doen, Fraser doet echt helemaal niks. Het neersteken van Jim is het eerste wat hij heeft gedaan volgens mij, terwijl hij er al sinds september in zit. :r

Ik heb me ook lange tijd afgevraagd wát Fraser nou zo crimineel maakt, dat is namelijk nooit uitgelegd. Na de aflevering van donderdag weet ik het weer: hij handelt in drugs en doet aan mensenhandel. _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 03-02-2014 22:36:21 ]
  maandag 3 februari 2014 @ 22:39:41 #39
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136306882
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:28 schreef luftersel het volgende:

[..]

Dat komt waarschijnlijk omdat Fraser tot nu toe amper iets gedaan heeft. :') Trevor heeft alles moeten doen, Fraser doet echt helemaal niks. Het neersteken van Jim is het eerste wat hij heeft gedaan volgens mij, terwijl hij er al sinds september in zit. :r

Ik heb me ook lange tijd afgevraagd wát Fraser nou zo crimineel maakt, dat is namelijk nooit uitgelegd. Na de aflevering van donderdag weet ik het weer: hij handelt in drugs en doet aan mensenhandel. _O-
Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja. :) :')
Vanaf september erin. Dan kwam dat huwelijk er ook wel redelijk snel of niet.. :')

In ieder geval. Laten we blijven hopen, dat er gauw een eind komt aan zijn Hollyoaks periode!
  maandag 3 februari 2014 @ 22:49:43 #40
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136307348
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:39 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

Oowja, Trevor is/ was natuurlijk zijn klusjesman ja. :) :')
Vanaf september erin. Dan kwam dat huwelijk er ook wel redelijk snel of niet.. :')
Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood. :')

quote:
In ieder geval. Laten we blijven hopen, dat er gauw een eind komt aan zijn Hollyoaks periode!
Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd... :r
  maandag 3 februari 2014 @ 23:06:18 #41
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136308134
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:49 schreef luftersel het volgende:

[..]

Ja, hij kwam erin, had na zijn eerste week een relatie met Sandy, was maandenlang amper te zien, en besloot toen ineens met Sandy te trouwen. Logica van Krakwood. :')

[..]

Hopen kan altijd, maar het gebeurt toch niet. Grace is niet zomaar geïntroduceerd... :r
Tja, inderdaad echt logisch ja. :)

En ja, ik reken er eigenlijk ook niet op hoor. Maar ik zou het dan weer niet erg vinden als hij de komende maanden amper te zien is. :)

Overigens, helaas, staat de aflevering van vandaag nog niet online. Dat moet dan maar even wachten tot morgenavond.
pi_136313368
De spoilers van volgende week:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 09:06:00 #43
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136313853
Wat een leuke spoilers! *O*

En aan die van vrijdag te zien, hebben we de week erna een Roscoe- en gangstervrije week (op Lindsey na dan, en Grace/Fraser gelukkig niet in hun gangsterrol). _O_

MAAR: Lindsey en Darren? Oh god. Dit zal wel weer hetzelfde zijn als Robbie/Sinead en Nancy/Joe: ze duiken met elkaar het bed in, waarna er nooit meer naar wordt verwezen. GA GEWOON WEG ZEIKLINDSEY.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 16:04:25 #44
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:27:36 #45
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136328358
Mmm, vrij saaie aflevering. Gebeurde niet echt veel..

Freddie :r
Lindsey :r
Grace :r
Sonny :r (wat een belabberd acteur is dat ook zeg)
Tony :')
Mercedes _O-
Sinead _O_ _O_

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 04-02-2014 17:34:41 ]
pi_136328892
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:27 schreef luftersel het volgende:
Mmm, vrij saaie aflevering. Gebeurde niet echt veel..

Freddie :r
Lindsey :r
Grace :r
Sonny :r (wat een belabberd acteur is dat ook zeg)
Tony :')
Mercedes _O-
Sinead _O_ _O_
Was inderdaad een nogal zouteloze aflevering. Vooral veel dialoog die er niet toe doet :')
Leukste was wel dit:

Carmel: "In fact: he is moving in!"
Sonny: "Am I?"

:D _O-
pi_136329007
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 16:04 schreef luftersel het volgende:
En Vincent is terug. :'( :'( :'( :'(
Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 17:47:26 #48
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136329087
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:45 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Het ziet er eigenlijk naar uit dat dit zijn exit zal zijn:

SPOILER
Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde. :{
pi_136329233
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 17:47 schreef luftersel het volgende:

[..]

Hoe geweldig dat ook zou zijn; laatst is nog een filmpje geplaatst van Dennis, Tegan, Leela en Vincent die een spelletje speelden op de set... En dat was van diezelfde dag volgens mij, aangezien Joe Tracini erop reageerde. :{
Hm... Maar aan de andere kant: wat heeft Vincent verder nog te doen in de serie? Zijn verhaallijn is klaar, afgelopen, uit. Ik zie eigenlijk geen andere mogelijkheden rond zijn personage, temeer hij mij niet boeit. En de schrijvers blijkbaar ook niet meer, anders zou het niet zó lang duren eer hij weer te zien is.

We zullen zien, maar ik hoop stiekem toch op een exit van Vincent, al dan niet mét George en Phoebe O-)
pi_136329580
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')