abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136633911
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum. :W Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:

[..]

Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd. *)
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Oh, zal ik even hallo terugzeggen?

Hello, welcome to the Dutch Hollyoaks forum! :W
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_136633971
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:36 schreef luftersel het volgende:

[..]

_O-

Ik vind dit eigenlijk nog wel een grappige actie van haar. :@ Ik bedoel, iemand als Fraser zou je niet bij je kind laten, oké, maar zo ontmaskert ze hem misschien wel als Rose's vader. Misschien zou hij dan wat meer gehaat worden. })
Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk ben :{ Ze begon leuk, maar ik ben inmiddels klaar met d'r. Ik gok dat wanneer Fraser vermoord zal worden (er kwam toch een whodunnit dit jaar? Fraser heeft momenteel de meeste kans om het slachtoffer te worden) zij de dader zal zijn :O :z :Z
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:03:59 #228
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136634455
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:47 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Ik vind Tegan een nutte- en uitzichtloos personage als ik eerlijk ben :{ Ze begon leuk, maar ik ben inmiddels klaar met d'r. Ik gok dat wanneer Fraser vermoord zal worden (er kwam toch een whodunnit dit jaar? Fraser heeft momenteel de meeste kans om het slachtoffer te worden) zij de dader zal zijn :O :z :Z
Ach, als ze hem vermoordt, heeft ze in ieder geval nog iets goeds gedaan. :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 18:29:43 #229
301923 Koosnaam
Daniel Daniel
pi_136635241
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 17:42 schreef luftersel het volgende:
Voor ik het vergeet trouwens, ik moest van Daniel Kilkelly (de schrijver van de artikelen over Hollyoaks op Digital Spy) even 'hallo' zeggen tegen dit forum. :W Hij had zelfs zijn best gedaan om het in het Nederlands te tweeten:

[..]

Misschien dat PeterKelder het al had gezien, maar goed, ik doe wat me wordt gevraagd. *)
_O_ ^O^

Doe Daniel dan ook maar de 'greetings' van Daniel Daniel! :P
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:17:28 #230
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136636818
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 18:29 schreef Koosnaam het volgende:

[..]

_O_ ^O^

Doe Daniel dan ook maar de 'greetings' van Daniel Daniel! :P
_O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 19:37:43 #231
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136637999
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:36:19 #233
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136640558
Goed nieuws! Blijkbaar vertrekt Ruby morgen al als ze Ziggy niet kan vergeven! Snap niet waarom ze het nog zo lang hebben gerekt...
pi_136641754
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:36 schreef luftersel het volgende:
Goed nieuws! Blijkbaar vertrekt Ruby morgen al als ze Ziggy niet kan vergeven! Snap niet waarom ze het nog zo lang hebben gerekt...
Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekken :')
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:08:48 #235
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136645478
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 20:56 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, eerst rekken ze het eindeloos om haar vervolgens als een speer uit de serie te laten vertrekken :')
Het is vast een verjaardagscadeautje. O~) Alsof ze dachten: we hebben de fans zoveel leed aangedaan de afgelopen maanden, laten we ze nu maar eens snel geven wat ze willen. :')
pi_136645764
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:08 schreef luftersel het volgende:

[..]

Het is vast een verjaardagscadeautje. O~)
Is dit een stille hint, luftersel?

quote:
Alsof ze dachten: we hebben de fans zoveel leed aangedaan de afgelopen maanden, laten we ze nu maar eens snel geven wat ze willen. :')
Ja, maar dat is dus maar voor één dag :') Daarna is het gewoon weer dezelfde ellende _O-
  woensdag 12 februari 2014 @ 22:18:36 #237
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136645938
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:15 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Is dit een stille hint, luftersel?
:Y _O-

De datum van Ruby's exit valt precies samen met mijn verjaardag. 't Is alsof ze het daar bij Hollyoaks gewoon wisten en wilden wachten tot morgen om mij haar exit cadeau te doen. _O-

quote:
[..]

Ja, maar dat is dus maar voor één dag :') Daarna is het gewoon weer dezelfde ellende _O-
Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden. ;( Deze weken laten gelukkig zien waarom wij Hollyoaks ook alweer zo leuk vinden/vonden. :P (nou ja, Cindy's verhaallijn dan)

[ Bericht 0% gewijzigd door luftersel op 12-02-2014 22:27:45 ]
pi_136646939
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:18 schreef luftersel het volgende:

[..]

:Y _O-

De datum van Ruby's exit valt precies samen met mijn verjaardag. 't Is alsof ze het daar bij Hollyoaks gewoon wisten en wilden wachten tot morgen om mij haar exit cadeau te doen. _O-
*O* *O* *O* *O* ALVAST GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! *O* *O* *O* *O*

quote:
[..]

Laten we de goede hoop er alsjeblieft inhouden. ;( Deze weken laten gelukkig zien waarom wij Hollyoaks ook alweer zo leuk vinden/vonden. :P (nou ja, Cindy's verhaallijn dan)
Er zitten inderdaad wat pareltjes van verhaallijnen in die zwijnenstal :Y
pi_136647839

Tja, een middelmatige aflevering :{

De scènes met Cindy waren echt weer de moeite waard _O_ Arme Cindy, ik heb echt medelijden met haar :'( En de chemie tussen David en Stephanie was weer geweldig _O_ Dindy is nu al een superkoppel :Y

De scènes met Carmel (en Sonny) waren mooi, maar ook ontzettend saai en eigenlijk overbodig. De scène in de kerk begon prachtig (en grappig) eindigde pijnlijk en de scènes daarna waren gewoon jammer. Het lijkt nu echt alsof Carmel van de ene naar de andere vent hopt en tussendoor drie tranen laat :{w

En de scènes met Ruby/Ziggy en Vincent/George... Ach, laat ook maar, daar ga ik niet eens aan beginnen :N
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:54:08 #240
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136653689
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 22:55 schreef PeterKelder het volgende:

Tja, een middelmatige aflevering :{

De scènes met Cindy waren echt weer de moeite waard _O_ Arme Cindy, ik heb echt medelijden met haar :'( En de chemie tussen David en Stephanie was weer geweldig _O_ Dindy is nu al een superkoppel :Y

De scènes met Carmel (en Sonny) waren mooi, maar ook ontzettend saai en eigenlijk overbodig. De scène in de kerk begon prachtig (en grappig) eindigde pijnlijk en de scènes daarna waren gewoon jammer. Het lijkt nu echt alsof Carmel van de ene naar de andere vent hopt en tussendoor drie tranen laat :{w

En de scènes met Ruby/Ziggy en Vincent/George... Ach, laat ook maar, daar ga ik niet eens aan beginnen :N
Ik vond het inderdaad niet echt een hele boeiende aflevering, maar hij was wel heel mooi en lief. O+

Ik zat echt met tranen in mijn ogen naar Cindy te kijken, het is gewoon net echt zoals ze onder deze omstandigheden acteert. :'(

Ruby/Ziggy vond ik deze aflevering eigenlijk ook wel leuk, goed in elkaar gezet ook! Tijdens die laatste scène zat ik met een glimlach op mijn gezicht. :D

En tja, Jim's begrafenis was echt heel karig. :') De scènes later met Carmel/Sonny waren gewoon zo uitgekouwd, om te kotsen. :r Zelfde geldt voor Vincent/George, gelukkig heb ik het meerendeel daarvan weer overgeslagen..

Maar één ding maakte deze ietwat saaie aflevering naar mijn mening helemaal goed: de perfecte muziekkeuze. _O_
  donderdag 13 februari 2014 @ 08:55:58 #241
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136653708
Vreemd eigenlijk dat Carmel in de spoilers van deze week eigenlijk helemaal niet voorkomt, terwijl er toch aardig wat scènes rondom haar en :r Sonny :r in zitten. :')
pi_136672389

donderdag 13 februari 2014 @ 18:02:10 #243
410397 luftersel
Wow, just brilliant
  donderdag 13 februari 2014 @ 20:53:38 #244
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136679766
Jongens, ik heb wat belangrijks te melden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is nu dus 99,99999999% zeker dat
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En als dat echt waar is, dan
SPOILER
Of in ieder geval
SPOILER

[ Bericht 1% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:00:13 ]
pi_136680180
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 20:53 schreef luftersel het volgende:
Jongens, ik heb wat belangrijks te melden:
SPOILER
Ik las het net ja -O-

quote:
Het is nu dus 99,99999999% zeker dat
SPOILER
Goh, we didn't see that coming :') _O-

quote:
En als dat echt waar is, dan
SPOILER
Dat heb je al eens vaker gezegd ;) 't Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen :'(

quote:
Of in ieder geval
SPOILER
Afleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zien :P
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:07:42 #246
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136680627
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:00 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat heb je al eens vaker gezegd ;) 't Zou wel jammer zijn als je het dit keer ook echt zou doen :'(
Klopt, maar sindsdien is het ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest. Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk. :') Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad. _O-

quote:
[..]

Afleveringen opsparen? Dat kun je dan beter niet doen, want dan krijg je later (als die Crapwood eindelijk opgesodemieterd is) alsnog al die bagger te zien :P
Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum. :P

Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten). Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden. :N

[ Bericht 2% gewijzigd door luftersel op 13-02-2014 21:20:58 ]
pi_136681600
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:07 schreef luftersel het volgende:

[..]

Klopt, maar sindsdien is het zo ongeveer dubbel zo slecht geworden. Eerder keek ik nog uit naar 'the rape', Carmel/Jim en vooral hoe de Lomaxes uit zouden pakken. Maar goed, zelfs dat is onderhand al bijna allemaal verpest.
Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.

quote:
Dus eigenlijk weet ik niet meer waarom ik het nog kijk. :')
Gewoonte. Niets meer dan dat.

quote:
Misschien dat ik wel even een break neem of zo. Kan vast geen kwaad. _O-

[..]

Nou ja, ik bedoel eigenlijk dat, wanneer jullie wel blijven kijken, ik de afleveringen die de moeite waard zijn misschien ooit nog wel eens terug zal kijken. Dat is het handige aan dit forum. :P

Maar het is nog niet zeker hè! Waarschijnlijk is Hollyoaks wel zo slim om het te laten lijken alsof het Peri is, maar het dan alsnog iemand anders blijkt (om de verhaallijn uit te rekken en fans op het verkeerde pad te zetten).
Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschreven :')

quote:
Echter, zelfs zonder dit nieuws denk ik niet dat ik het nog lang had volgehouden. :N
Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbij :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:28:55 #248
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136681947
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2014 21:22 schreef PeterKelder het volgende:

[..]

Dat is zeker waar, het is huilen met de pet op momenteel. De enige goeie verhaallijnen die er zijn worden nauwelijks belicht, terwijl compleet overbodige en nutteloze verhaallijnen alle aandacht krijgen (Frindsey/Frinead, "death" of Joe, DisFrace). Ik kijk echt voor de pareltjes die er zijn, zoals nu met Cindy, maar ook Maxine/Patrick vind ik nog boeiend. Ik betrap me er steeds vaker op dat ik de helft van de tijd wat anders zit te doen terwijl de aflevering op staat, echt jammer.

[..]

Gewoonte. Niets meer dan dat.

[..]

Uhm, je hebt het over Hollyoaks onder het regime van Crapwood? Het enige onverwachte daarbij is misschien een "huge stunt", alhoewel ook die weken van tevoren op DS staat beschreven :')

[..]

Tja, dat is duidelijk. Het is jammer, maar ja, alles gaat voorbij :)
Ach, ik zal heus wel op dit forum actief blijven hoor. :P Maar Krakwood begint echt op mijn zenuwen te werken. Misschien helpt het als ik naast spoilers niks meer lees. :)
  donderdag 13 februari 2014 @ 21:52:25 #249
410397 luftersel
Wow, just brilliant
pi_136683461
En de aflevering van vanavond bevestigt nog eens mijn gedachte over de neerwaartse spiraal waarin deze serie zit. :')
pi_136683692

Redelijk goeie aflevering :)

De Ruby-scènes waren oké en mooi aan het einde, zeker de laatste scène met Ziggy. Ga ik Ruby missen? Nah, misschien alleen haar verschijning, maar haar personage was de laatste maanden echt vervelend. En dan te bedenken dat ze "vroeger" nog veel erger was :{

De pareltjes waren natuurlijk weer de scènes met Cindy (en Dirk) _O_ Alleen waren het er te weinig en werd er teveel gefocust op Mercedes. En nét op het moment dat ik haar wat sympathieker begon te vinden, werd het weer de eeuwige egoïstische slet :r :r :r GADVERDAMME.

De toevoeging van Alex vind ik wel oké tot nu toe, alleen jammer dat het met deze verhaallijn gebeurd. Het sleept zich maar voort en er lijkt maar geen einde aan te komen :{

Oh: het nieuwe kapsel van Frankie :D Doet me denken aan het kapsel van Aafke Reitsema in seizoen 3 van ONM _O-

EDIT: Was ik helemaal de scènes met Tegan en Fraser vergeten :') Zegt meer dan genoeg lijkt me _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')