SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Prachtige title card weerquote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures).
Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppenquote:Het overzicht is trouwens veel te leeg zo.
Jim!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:31 schreef luftersel het volgende:
Dit keer met Ruby en Jono, Bart en Jason/Jasmine (het meisje dat een jongen wilde zijn) en Dodger (alweer, van hem zijn té veel mooie spoiler pictures).
Het overzicht is trouwens veel te leeg zo.
Ook al zit het veel te vol met walgelijke personages.
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:quote:
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.quote:[..]
Pas maar op, straks komt Crapwood met nog wat Roscoes of Blacks op de proppen
Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:
[ afbeelding ]
... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken(ook al is dit wel een hele mooie foto).
[..]
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.Of iemand voor Esther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Is dat een foto van de tweelingzus van Lindsey?
Die voor het eerst kennis heeft gemaakt met de schoonfamilie van haar zuster..
Dan kan ik me het voorstellen ja!quote:Op zondag 2 februari 2014 22:47 schreef luftersel het volgende:
[..]![]()
![]()
Helaas, dit is echt Lyndsey die oog in oog staat met, jawel: Freddie. Dus deze overdreven kijk-mij-het-moeilijk-hebben actie kan ik nog begrijpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?
[ Bericht 1% gewijzigd door Koosnaam op 02-02-2014 23:13:01 ]
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan kan ik me het voorstellen ja!![]()
Of zou er misschien nog een speciale reden voor zijn..
- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
- Ze denkt na over de acteermogelijkheden van haar collega bij die scene.
- Ze heeft teveel gedronken. En heeft een kater!Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?
Ik denk het eigenlijk ook wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:13 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dat laatste was denk ik al erg genoeg voor haar om zo'n gezicht te trekken.
Inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Grace attacks Tegan
Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden.Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft.
Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtigquote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef luftersel het volgende:
[..]
Dank u! Het alternatief bevatte deze foto:
[ afbeelding ]
... dus ik denk dat ik er goed aan heb gedaan even een nieuwe te maken(ook al is dit wel een hele mooie foto).
Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.quote:[..]
Er moet gewoon weer een nieuwe Doug in komen.Of iemand voor Esther.
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:04 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dan kan ik me het voorstellen ja!![]()
Of zou er misschien nog een speciale reden voor zijn..
- Ze heeft te horen gekregen dat haar kind een jongen wordt. En daardoor misschien wel altijd Roscoe zal heten. En dan ziet ze ook nog eens Freddie.
- Freddie die het serieus meent, dat hij er altijd voor haar en het kind wil zijn.
- Ze denkt na over de acteermogelijkheden van haar collega bij die scene.
- Ze heeft teveel gedronken. En heeft een kater!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- Ze heeft autopech en denkt dan moet Freddie me maar helpen.
- Of zag ze gewoon Freddie staan?![]()
![]()
Alle opties zijn mogelijk![]()
Weer gezeik rond Fraser?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:26 schreef luftersel het volgende:
Hollyoaks: Grace attacks Tegan
Pfoeh, het begint haast nog interessant te worden.Jammer alleen dat het WEER Grace moet zijn die hierbij betrokken raakt. Ik had liever gezien dat Leela degene zou zijn die achter de waarheid aan zou gaan. Alsof Grace niet al genoeg te doen heeft.
Absoluut!quote:Op maandag 3 februari 2014 17:17 schreef PeterKelder het volgende:
Hollyoaks: John Paul sparks classroom anger - spoiler pictures
PERI!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
(Ook al is John-Paul dan de dupe)
Hollyoaks' Lizzie Roper: 'Sam will try to help John Paul'
Dit juich ik alleen maar toe
De chemie tussen Lizzie en James is geweldig (zie alleen al die scène van een paar weken terug op de kamer van John-Paul) en het belicht ook de andere, zachtere en moederlijke kant van Sam
Hollyoaks' Joe Tracini: 'There's more to come from Dennis Savage'
Zeg, is het "Mooi nieuws-Maandag" of zo?Want ook dit bericht stemt mij zeer vrolijk
Ehhm, is dit sarcastisch? Dat is de Roscoe-garage.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Het is zeker een mooie foto, vooral de achtergrond is prachtig![]()
Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick.quote:[..]
Pas op met wat je zegt, vooral bij dat eerste: een "nieuwe" Doug zal namelijk altijd tegenvallen.
Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?quote:Op maandag 3 februari 2014 18:53 schreef luftersel het volgende:
[..]
Oh ja, ik bedoelde ook eigenlijk gewoon iemand als Doug. Dus iemand die nog aardig, behulpzaam en vooral onzeker is, want daar is echt gebrek aan. Een beetje zoals Esther, ook al is die niet echt onzeker meer nu. Zulke karakters vind ik gewoon leuk om te zien, omdat die de realiteit weerspiegelen. In tegenstelling tot Grace, Fraser of Patrick.
Veel plezier met de scenes van de McQueens.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:14 schreef luftersel het volgende:
Nou oké vooruit: ik heb tijd over, dus ik zal toch maar even de aflevering van donderdag en vrijdag gaan bekijken. Ben benieuwd...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon...quote:Op maandag 3 februari 2014 21:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Zo iemand erbij is zeker wel leuk ja. Jason was in het begin toch ook een beetje zo?
Maar zo erg als in gtst is het gelukkig niet. Daar delen de personages tegenwoordig, als ze elkaar eventjes aanstaren, al bijna met elkaar het bed.(Heb ik het idee!)
quote:[..]
Veel plezier met de scenes van de McQueens.Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar hadden ze wel wat mee mogen doe ja.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:28 schreef luftersel het volgende:
[..]
Ik was echt heel erg geboeid toen ze erop hintten dat Jason een probleem had met zijn lichaam een tijdje terug, dat hij zich niet goed genoeg voelde. Dat zou heel interessant zijn geweest. Echter hebben we dat maar één week gezien, daarna nooit meer. Jason is het verkeerde type onzeker; hij is zo onzeker dat hij stomme dingen doet, zoals dat stelen van Holly's telefoon...
[..]
Bedankt, dat zal ik nodig hebben ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |