Ja die gast moet gewoon terug op tv op zondagavond. Wel een narcist maar hij wist wel hoe hij reportages en reconstructies moest maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Eigenlijk wel stom dat Alberto haar blijft steunen. Een Peter R de Vries laat zo'n zaak niet onopgelost
wat zouden ze met wireshark zien dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:23 schreef Starm het volgende:
Dat er tijdens het hele onderzoek geen gebruik is gemaakt van Wireshark vind ik toch wel erg jammer. Het had door middel van Wireshark in een klap kunnen bewezen worden of het haar was of niet
Een meisje dat tegelijkertijd zit te chatten via Facebook net als haar vader. Het verkeer van het virus wat ervoor zorgde dat degene kon meekijken op de webcamquote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef wootahH het volgende:
[..]
wat zouden ze met wireshark zien dan?
Encrypte facebook pakketten?
Wireshark is een programma dat het netwerkverkeer realtime kan diagnosticeren en kan opslaan.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Neem aan dat dat bedrijf dit wel heeft gebruikt? Die later ook zei dat zij de dat was...
die brenno had dat pakket / virus al verwijderd toch. T zal ook wel dom zijn als die gast niet via een proxy werkte. Je had idd wel de facebook activity kunnen zien maar daar zie je ook niet in wat er gebeurd. Wel lame einde van de afleveringen trouwens, ik verwachte toch wel een ontmaskerde dader na al die ipconfigs en netstats in beeldquote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Starm het volgende:
[..]
Een meisje dat tegelijkertijd zit te chatten via Facebook net als haar vader. Het verkeer van het virus wat ervoor zorgde dat degene kon meekijken op de webcam
[..]
Wireshark is een programma dat het netwerkverkeer realtime kan diagnosticeren en kan opslaan.
Ik denk niet dat ze het aan hebben gehad wanneer haar vader bijvoorbeeld achter zijn pc zat op Facebook en dat er dan iemand meekeek via de webcam. Dat was eigenlijk het perfecte moment.
Als het virus er in de tussen af is gehaald zou FOX IT niks kunnen vinden met dit programma...
Dat die camera's dezelfde avond nog werden opgehangen komt gewoon doordat die installateur denkt: SBS = Publiciteit = geldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef wootahH het volgende:
[..]
die brenno had dat pakket / virus al verwijderd toch. T zal ook wel dom zijn als die gast niet via een proxy werkte. Je had idd wel de facebook activity kunnen zien maar daar zie je ook niet in wat er gebeurd. Wel lame einde van de afleveringen trouwens, ik verwachte toch wel een ontmaskerde dader na al die ipconfigs en netstats in beeld
Sowieso zit/zat het tussen haar en d'r ex niet lekker. Anders dan ze laten voorkomen in de uitzending. Echter op het moment dat het te heet wordt stoppen de dreigementen en loopt de dader precies langs het camerabereik heen.. tsjaquote:het gekke is ik heb 5 keer me nummer veranderd en 4 keer daarvan wist mijn ex het en ging het bellen door.
de 5e keer heb ik het nummer niet aan me ex gegeven en daarna is het gestopt.
quote:Op maandag 3 februari 2014 00:52 schreef Discombobulate het volgende:
Aparte aflevering idd,
Bestaat er trouwens een psychische aandoening die overeenkomt met haar gedrag?
Sowieso fucking weird als je faked voor al je familie dat je gestalkt wordt en alles precies in scene weet te zetten.
Ze gelooft dus ook grotendeels zelf in haar eigen leugens en heeft niet door hoezeer ze zichzelf in de nesten werkt omdat ze geen kwaad ziet in haar leugens.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:40 schreef Moira. het volgende:
Denk dat ze een pathologische leugenaar is.
Ja en die vader gaf net op fb chat aan dat die Jari ziek is in zijn hoofd, was een goed filmscript geweest dit.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:40 schreef Moira. het volgende:
Huh, maar ze was het toch gewoon zelf?
Denk dat ze een pathologische leugenaar is.
Ja, maar volgens mij had hij dat omdat iemand anders (waarmee hij aan het bellen was) bij hem aan het checken was wat er kon zijn.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:58 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Ja en die vader gaf net op fb chat aan dat die Jari ziek is in zijn hoofd, was een goed filmscript geweest dit.
Overigens zag ik op de pc van die vader teamviewer aanstaan dat is toch ook zon programma waar andere op je pc mee kunnen kijken??
Ik ga de aflevering zo kijken, maar het topic is al ongeloofwaardig door het verhaal! Nog ongeloofwaardiger is dat in het topic haar vader ineens tevoorschijn komt en PRECIES dezelfde schrijfstijl heeft en dezelfde fouten maakt (post wijzigen oid, raar).quote:Op maandag 3 februari 2014 00:28 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Dat die camera's dezelfde avond nog werden opgehangen komt gewoon doordat die installateur denkt: SBS = Publiciteit = geld
Dat er zware jongens zijn ingezet zoals die Benno en Fox vind ik dan weer vreemd. Die lossen de meest moeilijke zaken en iets van een stelletje pubers lukt ze niet. En dat komt dan op tv, geen goede reclame voor hun.
Gezien het niveau van die grappen en het taalgebruik lijken mij de daders jongens van 14 tot maximaal 20.
Hoe kom je aan die info van die taakstraf?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Blijkbaar heeft die meisje een taakstraf gehad ben benieuwd of er morgen nog een reactie komt uit nunspeet, vooral die vader zal wat zijn als hij ook betrokken was
quote:Op maandag 3 februari 2014 01:09 schreef ChesterPerry het volgende:
Blijkbaar heeft die meisje een taakstraf gehad
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |