Ik start morgen met de master dus ik hoop dat ik wel enig niveau in huis heb.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:44 schreef Etsu het volgende:
[..]
Dat is juist een leugen. Het is wel zo, dat mensen het ontkennen of beweren dat het niet waar is, wil niet zeggen dat ik lieg. Ik hoop dat je het universitaire niveau zodanig hebt bereikt dat je weet dat ik nooit leugens verspreid en dat jouw redenering beetje raar is.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit ook een onverwachte twist aan het verhaal.
het is namelijk een heteroseksuele relatie.
Etsu is een vrouw.
Zo. Hopelijk heb ik alle onduidelijkheid en de leugens uit de wereld geholpen. Nu dien je mij te vragen wat ik van de innovatie vind.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik start morgen met de master dus ik hoop dat ik wel enig niveau in huis heb.
Maar nu zie ik in dat ik niet kan redenerenDaar gaat al mijn zelfvertrouwen.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of hij ook zo onder de indruk is van de laatste innovatie van onze geliefde universiteit.
Ik wel in elk geval.
Zou verklaren waarom ze haar batterijen in de koelkast legt.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Er zit ook een onverwachte twist aan het verhaal.
het is namelijk een heteroseksuele relatie.
Etsu is een vrouw.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Zou verklaren waarom ze haar batterijen in de koelkast legt.
Wat vind je van de innovatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zo. Hopelijk heb ik alle onduidelijkheid en de leugens uit de wereld geholpen. Nu dien je mij te vragen wat ik van de innovatie vind.
Wel netjes houden graag. Kan me voorstellen dat jij met seksuele termen gaat smijten waar zelfs een hoer nog voor terugdeinst.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Stuart het volgende:
Ik ga een gedicht schrijven voor Supersof
Niet dusquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Insomnia_ het volgende:
cachet en sof vonden #yoso ook al zo leuk
Zo doet hij tegen iedereen, trek je er niet teveel van aanquote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Hey Paxgod. Etsu doet een beetje naar tegen mij.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wat vind je van de innovatie.
Ik deel Pax' mening. Daarmee wil ik ook bewijzen dat we voor elkaar bestemd zijn en dat die leugens niet kloppen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..])) die vrouw
maar ik leen sowieso nooit boeken dus ach
Daar was ik zelf ook al bang voorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef bondage het volgende:
[..]
Wel netjes houden graag. Kan me voorstellen dat jij met seksuele termen gaat smijten waar zelfs een hoer nog voor terugdeinst.
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:47 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Zo doet hij tegen iedereen, trek je er niet teveel van aan
Wij van de geschiedenis moeten altijd heel veel boeken lenen.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:46 schreef Paxcon het volgende:
[..])) die vrouw
maar ik leen sowieso nooit boeken dus ach
Wil dan niet iedereen dezelfde boeken hebben?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:48 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Wij van de geschiedenis moeten altijd heel veel boeken lenen.
Moet volgende week mijn lading uit semester 1 maar eens inleveren.
Sof? Hoe kom je daarbij?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Sof heeft toch al een vriend? Pas maar op; straks heb je een vuist in je smoel
Ik hoop echt dat ze Europees mislopen, voor zoveel miljoen weer ingekochtquote:
Niemand is goed genoeg voor Sofquote:Op zondag 2 februari 2014 21:49 schreef bondage het volgende:
[..]
Sof heeft toch al een vriend? Pas maar op; straks heb je een vuist in je smoel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |