uhuquote:
Waarom is mijn mening voor jou niet van belang? Ik studeer immers aan dezelfde universiteit.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Maar ik wil weten of hij ook zo onder de indruk is van de laatste innovatie van onze geliefde universiteit.
Ik wel in elk geval.
Ik ben zeer geïnteresseerd in jouw mening maar iemand heeft mij verteld dat jij wel eens leugens verteldquote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Etsu het volgende:
[..]
Waarom is mijn mening voor jou niet van belang? Ik studeer immers aan dezelfde universiteit.
Welke leugens, johannes_vermeer?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik ben zeer geïnteresseerd in jouw mening maar iemand heeft mij verteld dat jij wel eens leugens verteld
morgen werken?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
bedankt
ik heb geen zin om vroeg te slapen
oakheart is bacardi toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
grey goose wodka, oakheart, bier, wijn
Gewoon ontslag nemen toch #yosoquote:
En nog niet weten wat het betekentquote:
inderdaadquote:
Dat is juist een leugen. Het is wel zo, dat mensen het ontkennen of beweren dat het niet waar is, wil niet zeggen dat ik lieg. Ik hoop dat je het universitaire niveau zodanig hebt bereikt dat je weet dat ik nooit leugens verspreid en dat jouw redenering beetje raar is.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er wordt beweerd dat jij helemaal geen homoseksuele relatie met Pax hebt.
Ik kan alleen een goed woordje voor je doen en dan nog is het niet aan mij om te beslissen of je mod wordt of niet. Dus als je de volgende keer solliciteert zet je mijn naam er maar bij als referentie.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef Etsu het volgende:
bondage hoije had me laatst beloofd dat ik mod zou worden. wanneer word ik dat?
Hey johannes!quote:Op zondag 2 februari 2014 21:39 schreef johannes_vermeer het volgende:
Is paxgod er? Ik wil wat met hem delen
oke. is goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:45 schreef bondage het volgende:
[..]
Ik kan alleen een goed woordje voor je doen en dan nog is het niet aan mij om te beslissen of je mod wordt of niet. Dus als je de volgende keer solliciteert zet je mijn naam er maar bij als referentie.
Er zit ook een onverwachte twist aan het verhaal.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Nou er wordt beweerd dat jij helemaal geen homoseksuele relatie met Pax hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |