abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136332124
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:01 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

ik vernaggel niks, maar blijkbaar mag je op dit forum Leonie niet leuker vinden dan Saskia?
Ga gewoon weg, je roept de hele tijd hetzelfde.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136332162
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Ga gewoon weg, je roept de hele tijd hetzelfde.
Ga zelf weg. We leven in een vrij land. Iedereen mag er toch een eigen mening over hebben?
pi_136332183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:02 schreef Abby79 het volgende:

[..]

Tuurlijk mag dat. Maar blijkbaar mag andersom van jou niet ;).
Jawel hoor, maar kom eens met argumenten.
pi_136332289
aandacht te kort..... en ik lees je gewoon wel niet meer, man, man, man...grow up

*en meer woorden maakt ik en niet aan vuil (reageert zelden ,maar japie jij bent zo zeldzaam triest dat ik niet meer op mn handen konden blijven zitten...)
pi_136332561
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:05 schreef liedetector het volgende:
aandacht te kort..... en ik lees je gewoon wel niet meer, man, man, man...grow up

*en meer woorden maakt ik en niet aan vuil (reageert zelden ,maar japie jij bent zo zeldzaam triest dat ik niet meer op mn handen konden blijven zitten...)
Je hebt dus geen argumenten waarom ik ongelijk heb, raar hoor
pi_136333423
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Gewoon (eindelijk) eens accepteren dat smaken verschillen, zowel qua uiterlijk als qua karakter!
Tails tell tales
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:35:13 #282
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_136334102
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:10 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Je komt hier in ieder topic, in ieder pagina verkondigen dat je Leonie fantastisch vindt. Ik zou zeggen; post dat niet meer hier maar zoek daadwerkelijk contact met haar op of zo..
pi_136334106
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:56 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

28. Zei dat een twintiger is, da's range 20-29.
Komt ze uit ZO Azië? Rusland? Of iets in die geest? Waarom voel je überhaupt de behoefte om meerdere malen te vermelden, dat je vriendin een twintiger is? Kan je vriendin de boxen tissues wel aandragen? Of gebruik je de imaginaire tieten van Leonie onder de douche of als je op je 28 jarige vriendin ligt?

Pervert.
pi_136335001
quote:
9s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:35 schreef conleche het volgende:

[..]

Komt ze uit ZO Azië? Rusland? Of iets in die geest? Waarom voel je überhaupt de behoefte om meerdere malen te vermelden, dat je vriendin een twintiger is? Kan je vriendin de boxen tissues wel aandragen? Of gebruik je de imaginaire tieten van Leonie onder de douche of als je op je 28 jarige vriendin ligt?

Pervert.
Ze komt gewoon uit Drenthe. En waarom die rare opmerkingen op het eind? Ik hoef en wil zelf niks met Leonie, maar snap Jos gewoon niet
pi_136335386
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 19:48 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Ze komt gewoon uit Drenthe. En waarom die rare opmerkingen op het eind? Ik hoef en wil zelf niks met Leonie, maar snap Jos gewoon niet
Dat is ondertussen wel duidelijk.

En ja, de lurkers zijn je ook beu.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:54:46 #286
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_136335400
quote:

[..]

ik vernaggel niks, maar blijkbaar mag je op dit forum Leonie niet leuker vinden dan Saskia?
Jawel maar je zit er zo storend over te jankzakken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  dinsdag 4 februari 2014 @ 19:56:28 #287
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_136335487
Is het zo moeilijk te begrijpen dat Jos Saskia leuker vindt, gevoelens voor haar ontwikkeld heeft, kortom: verliefd op haar is en dus niet op Leonie? Het draait niet alleen om uiterlijk, Japie Krekel :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_136335750
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:41 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Zoiets zei Leonie zelf toch ook. Hij zei tegen haar dat het wel goed zou komen vervolgens kiest ie Saskia. Waarom durfde hij niet meer? Bang dat hij haar not satisfied kon houden?
Ten eerste heb ik geen idee of dit waar is, wij hebben dat Jos in ieder geval niet horen zeggen. Ten tweede "dat het wel goed zou komen" zou ik zelf niet echt per definitie hebben opgevat als "ik kies 100% zeker voor jou". Kan in mijn ogen dan ook heel goed dat Leonie die woorden van Jos anders heeft geïnterpreteerd dan dat ze bedoeld waren. In de video waarin ze dit zegt kwam ze op mij ook wel een beetje jaloers (=onzeker) over, iets wat we tijdens de gewone uitzendingen ook al een keer van haar te zien kregen. Dat laatste doet me helemaal een beetje twijfelen aan de juiste interpretatie van Jos zijn woorden.

Ten opzichte van de kijker heeft Jos in ieder geval uitgesproken in principe op béide dames verliefd te kunnen worden. Dus niet dat hij een voorkeur voor Leonie had. Zelf twijfelde ik daardoor op het laatst nog steeds wel over wie hij nou zou kiezen. Echter, eigenlijk dacht ik al die tijd al meer een klik te hebben gezien tussen hem en Saskia :Y en in die zin verbaasde zijn keuze mij dus helemaal niet. Want "een (betere) klik met elkaar hebben", wederzijdse aantrekkingskracht, DAT is waar het uiteindelijk om gaat, niet om dat gewauwel waar jij steeds mee komt!

En ja, ik zal het nog maar eens melden... ik vond Leonie persoonlijk ook leuker :')
Tails tell tales
pi_136335894
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:01 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ten eerste heb ik geen idee of dit waar is, wij hebben dat Jos in ieder geval niet horen zeggen. Ten tweede "dat het wel goed zou komen" zou ik zelf niet echt per definitie hebben opgevat als "ik kies 100% zeker voor jou". Kan in mijn ogen dan ook heel goed dat Leonie die woorden van Jos anders heeft geïnterpreteerd dan dat ze bedoeld waren. In de video waarin ze dit zegt kwam ze op mij ook wel een beetje jaloers (=onzeker) over, iets wat we tijdens de gewone uitzendingen ook al een keer van haar te zien kregen. Dat laatste doet me helemaal een beetje twijfelen aan de juiste interpretatie van Jos zijn woorden.

Ten opzichte van de kijker heeft Jos in ieder geval uitgesproken in principe op béide dames verliefd te kunnen worden. Dus niet dat hij een voorkeur voor Leonie had. Zelf twijfelde ik daardoor op het laatst nog steeds wel over wie hij nou zou kiezen. Echter, eigenlijk dacht ik al die tijd al meer een klik te hebben gezien tussen hem en Saskia :Y en in die zin verbaasde zijn keuze mij dus helemaal niet. Want "een (betere) klik met elkaar hebben", wederzijdse aantrekkingskracht, DAT is waar het uiteindelijk om gaat, niet om dat gewauwel waar jij steeds mee komt!

En ja, ik zal het nog maar eens melden... ik vond Leonie persoonlijk ook leuker :')
Jos zei telkens en zelfs nog vlak voor het keuzmoment tegen Yvonne Jasper dat hij het zo moeilijk vond. En ineens is hij meteen na het vertrek van Leonie hoteldebotel verliefd. Ik snap trouwens niet warom Leonie jaloers was, want zij heeft echt binnen twee minuten een leuke vent.
pi_136336454
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Jos zei telkens en zelfs nog vlak voor het keuzmoment tegen Yvonne Jasper dat hij het zo moeilijk vond. En ineens is hij meteen na het vertrek van Leonie hoteldebotel verliefd. Ik snap trouwens niet warom Leonie jaloers was, want zij heeft echt binnen twee minuten een leuke vent.
Leuke kerels, type "Japie1967", bedoel je? :')
Tails tell tales
pi_136336571
quote:

[..]

Je mag Leonie leuker vinden maar laat een ander Saskia leuk mogen vinden.
En noem Jos niet dom als hij jouw smaak niet toevallig deelt.

Jij vindt Leonie leuk op basis van wat geknipte shots op TV. Jos zit met Saskia en Leonie een aantal dagen op een boerderij. Jos kiest Saskia, en is dan dom... tja :')
pi_136336828
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:13 schreef Forbry het volgende:

[..]

Leuke kerels, type "Japie1967", bedoel je? :')
Nee, Leonie verdient een leuke vent en geen figuur zoals ik. Ik heb het beste met haar voor.
pi_136336937
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:04 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Dat hij na het keuzemoment opeens helemaal "lovey dovey" met Saskia was, vond ik ook wel een beetje merkwaardig, maar zoals ik al zei dacht ik ál die tijd al meer een klik tussen die twee te hebben gezien... Ik vermoed dat hij tot dan toe zijn gevoel voor Saskia nog niet helemaal de ruimte had gegeven, juist omdat hij Leonie ook oprecht wel een hele leuke meid vond. :)
Tails tell tales
pi_136337620
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:18 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

Nee, Leonie verdient een leuke vent en geen figuur zoals ik. Ik heb het beste met haar voor.
Ook zij gaat vast nog wel eens een leuke vent vinden (al stapelen die zich volgens mij echt niet in rijen voor haar op zoals jij lijkt te denken, maar dat hoeft ook niet.. als er maar één "juiste" tussen zit). :)
Tails tell tales
pi_136338058
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:31 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ook zij gaat vast nog wel eens een leuke vent vinden (al stapelen die zich volgens mij echt niet in rijen voor haar op zoals jij lijkt te denken, maar dat hoeft ook niet.. als er maar één "juiste" tussen zit). :)
gaat helemaal goed komen denk ik. fijne avond allemaal
pi_136338221
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:38 schreef Japie1967 het volgende:

[..]

gaat helemaal goed komen denk ik. fijne avond allemaal
Dat denk ik ook. Fijne avond.
Tails tell tales
pi_136339580
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 18:10 schreef Japie1967 het volgende:
Waarom ben ik triest dan?
Ben je niet, je hebt gewoon gelijk.
pi_136339817
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef Forbry het volgende:

[..]

Dat hij na het keuzemoment opeens helemaal "lovey dovey" met Saskia was, vond ik ook wel een beetje merkwaardig, maar zoals ik al zei dacht ik ál die tijd al meer een klik tussen die twee te hebben gezien... Ik vermoed dat hij tot dan toe zijn gevoel voor Saskia nog niet helemaal de ruimte had gegeven, juist omdat hij Leonie ook oprecht wel een hele leuke meid vond. :)
Maar Saskia leest alleen boeken. Dan kom je met Leonie toch echt wel verder.
  Moderator dinsdag 4 februari 2014 @ 21:13:32 #299
382129 crew  Donna
pi_136340238
Ik snap trouwens sowieso niet wat bijvoorbeeld het kijken van GTST te maken heeft met je niveau, dat werd hier eerder ook aangehaald. Ik zit de hele dag al met m'n neus in de cijfers en berekeningen, als ik dan s avonds thuis ben kijk ik het liefst hersenloze vrouwenshit op TLC dan dat ik nog uren naar economische praatjes ga luisteren in een of ander serieus programma.

Dat zegt toch helemaal niks.

Ik vind het jammer dat Leonie en Saskia op zulke dingen 'afgerekend' worden hier.
pi_136343158
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 14:08 schreef Pandaplint het volgende:
Ik hoop op een seizoen "Fokker zoekt vrouw". Dat moet echt een pareltje worden _O-
Die is er al, alleen heet dat Wie trouwt mijn zoon
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')