SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgen![]()
![]()
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon makenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOI HUGO
Nog bekomen van je gelijkspelletje tegen Utrecht?![]()
![]()
Visser was gewoon weer als vanouds.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon maken
Kutjeslecht.![]()
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nog een vraagje wat ik me al een tijdje afvraag,
Geregeld heb ik als je een speler hebt verkocht en je de speler als verkocht ziet staan in je trade pile. Dat er dan zo'n out of contract icoontje bij staat. Maar kan me niet voorstellen dat deze speler elke keer nadat ik de speler heb verkocht binnen zo korte tijd al out of contract is. Zat eraan te denken dat ze em dan quick sell hadden gedaan, maar waarom zou je dit doen? Iemand een idee waarom dit is?![]()
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pquote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan ook dat ze hem kochten op een tradeaccount en daarna via trade offer naar hun hoofdaccount hebben doorgezet, zo doe ik dat soms ook met mijn spelers.![]()
of als ze hem naar andere account sturen. Van trade acc naar hoofd acc ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
die idd ja. Tele en tele broadcast zijn de meest normale hoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Zhano het volgende:
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou ook een trade offer van een tradeaccount naar mainaccount zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :phallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best een leuk team mee te maken hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Grandesco het volgende:
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietMag ik ook een 5* Eto'o?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon linken aan IF Meloquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.![]()
![]()
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
best een leuk team mee te maken hoor![]()
![]()
Bijna hetzelfde maar ik vind de McGeady-spin handiger.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?![]()
meer heb je toch niet nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzo![]()
#FreeTrapz![]()
McGeady houdt de bal dichter bij zich.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hopen dat hij de 0 kan houden. zou wel een IF zijn die in de collectie komtquote:
#FreeTrapz![]()
Wie dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Maver24 het volgende:
Veel mogelijke ifs komende week. Wordt nog lastig voor EA![]()
Ik ga denk ik wat golds in mijn NL silverteam gooien. Speel daar toch weinig silvercup mee. IF Krul, Fer en SIF sneijder ofzo. Misschien Huntelaar nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als die kris commons geen TOTS card krijgt. die gozer heeft nog steeds geen IF maar scoort volgens mij wel iedere week.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
v. Rhijnquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vertonghen kreeg ooit een IF of volgens mij zelfs SIF, terwijl Ajax twee tegengoals had... van Excelsior.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Geen IF Chiellini dus. Niet de 0 gehouden![]()
Jese
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
toen maakte hij er zelf wel 2 maar blijft jammer dat verdedigers alleen kans maken als ze scorenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vertonghen kreeg ooit een IF of volgens mij zelfs SIF, terwijl Ajax twee tegengoals had... van Excelsior.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schone goal van Ibai
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Real 1-1.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
jullie hebben uit van Stoke verlorenquote:
Hala Madrid !
Eentje toch meen ik? Was volgens mij de 2-2 waar we, uhh bedoel ajax, bijna de hele match met 10 man speelden omdat anita rood kreegBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rood Ronaldo
Hala Madrid !
nee was dezequote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Eentje toch meen ik? Was volgens mij de 2-2 waar we, uhh bedoel ajax, bijna de hele match met 10 man speelden omdat anita rood kreeg
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)van-Excelsior-41.htm
Maar 1 tegengoal dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt gelijk. Goal Sulejmani toen ook nog eens. Sjonge, dat Excelsior kon er echt helemaal niks van.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zei niet dat het lekker voor ze is, alleen heel erg opvallend. Die rode kaart is trouwens onzin.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dost 5x ofzo bij ons toenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
je hebt gelijk. Goal Sulejmani toen ook nog eens. Sjonge, dat Excelsior kon er echt helemaal niks van.![]()
![]()
Een scheidsrechter die te graag zijn stempel op de wedstrijd wil drukken... weer lekker zwak optredenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het lekker voor ze is, alleen heel erg opvallend. Die rode kaart is trouwens onzin.![]()
![]()
Ja, en je bent wel één van de weinigen dan die Ronaldo een rode kaart heeft gegeven. Dat staat toch goed op je CV als scheidsrechter hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die te graag zijn stempel op de wedstrijd wil drukken... weer lekker zwak optreden![]()
wat deed ronaldo nou eigenlijk om rood te ontvangen
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het niet
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het antwoord van Litmanen inderdaad zal zijn dat je er helemaal niks van snapt.![]()
bohhhhhhquote:
Eigenlijk doet hij gewoon niksquote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het niet
Edit: Eigenlijk is de overtreding VOORDAT het gebeurt. Obstructie tegen Benzema...![]()
![]()
Iets met een pak vla.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zowat niks, klaagt bij Benzema dat hij de bal wilt, die gast gaat op zijn teen staan en Ronaldo duwt hem in zijn gezicht een beetje => toen chaos.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het nietHala Madrid !
Het zit je diep he? Dit gun je niemand. Beetje een matennaaier die van Bilbao...quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahah lekker voor die kut Ronaldo trouwens
Alsof die een aanslag kreeg van Ronaldo gaat hij wat op de grond liggen.![]()
Dat zou Ronaldo nooooooooit doen natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het zit je diep he? Dit gun je niemand. Beetje een matennaaier die van Bilbao...
Alsof die een aanslag kreeg van Ronaldo gaat hij wat op de grond liggen.![]()
Hoort gewoon bij voetbal![]()
![]()
Sneijder had ook nog een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zielig hoor. Ik heb Ronaldo in zijn Real tijd nooit zielig zien doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou Ronaldo nooooooooit doen natuurlijk![]()
Hoort gewoon bij voetbal
Dit hoort niet op het voetbalveld thuis en als je denkt dat het op het voetbalveld thuis hoort ben je gewoon zielig.
Hetzelfde als de belasting gaat zeggen... "Ja, je krijgt je centen niet, hoort bij de belasting".
Domme opmerking.![]()
Watquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zielig hoor. Ik heb Ronaldo in zijn Real tijd nooit zielig zien doen.
Dit hoort niet op het voetbalveld thuis en als je denkt dat het op het voetbalveld thuis hoort ben je gewoon zielig.
Hetzelfde als de belasting gaat zeggen... "Ja, je krijgt je centen niet, hoort bij de belasting".
Domme opmerking.![]()
![]()
Beetje drama hoort gewoon op het voetbalveld![]()
Wat ga je met m uitwisselen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.![]()
Wel een vrouw mag ik hopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.![]()
Goede vergelijking !quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Domme opmerking.
...![]()
inbe4 speekselquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is geen drama, dit is je tegenstander benadelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat![]()
![]()
Beetje drama hoort gewoon op het voetbalveld![]()
Ah boehoeeeeeeeequote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dit is geen drama, dit is je tegenstander benadelen.![]()
![]()
Dit soort dingen maken voetbal juist mooi![]()
Vandermar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah boehoeeeeeeee![]()
![]()
Dit soort dingen maken voetbal juist mooi
Hij doet gewoon niks.![]()
Dat zeg ik toch of kun je niet lezen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...
Hij doet gewoon niks.![]()
Goh, waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch of kun je niet lezen?![]()
![]()
Weet ik niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?![]()
Roep ik al de hele tijd over die mongool. Wel vreemd dat we zo los van elkaar tot die conclusie komen...quote:![]()
Nu heb ik zin in vlaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet in huisquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je dat eten. Of ben je dik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge op lw wordt duuuuurquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Prediction thread op EA komt tot dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten Rouwelaar![]()
Oxlade CDM? Speelde hij dat serieus dit weekend of is ea weer aan het trollen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waaromquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Prediction thread op EA komt tot dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten RouwelaarClean sheet, so what..
![]()
slaande beweging of ben ik nou gek?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...
Hij doet gewoon niks.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt ja, dus die krijgt m nooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet eens een clean sheet, 1-2 toch ?![]()
Ik heb niet alle pagina's gevolgd in dat topic, dus waarom ze bij hem komen weet ik ook niet
Alleen bij de eerste post staat:
" GK: Jelle Ten Rouwelaar - NAC Breda - 9 Saves + MOTM in a 2-1 win "![]()
Net alsof je niet een fucking goede wedstrijd gekeept kan hebben, als je niet de 0 hebt gehoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet eens een clean sheet, 1-2 toch ?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
https://www.facebook.com/Voetbalprimeur/posts/10203080586553178
Over of die rode kaart van Ronaldo terecht was. Wat een niveautje daar zeg
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Geniaal moment hier thuis. Me vriendin heeft op haar telefoon een app staan met een lopende muis erop. Bij de kat het schermpje gehouden. Onze kat gaat met haar pootje op het scherm tikken naar die muis. Briljant![]()
Net alsof ik daar iets over gezegd hebquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net alsof je niet een fucking goede wedstrijd gekeept kan hebben, als je niet de 0 hebt gehouden![]()
![]()
Mensen die bij 0-0 al ragequiten als ze merken dat ze de mindere zijnEmenike/Sow/Webo nog niet genoeg spitsen die in de Turkse competitie top zijn?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:49 schreef Ozz-03 het volgende:
[ afbeelding ]
Demba Ba of Cisse laat maar komen, maakt niet uit welke![]()
Emenike 3 weken geblesseerd en Webo gister ook uitgevallen, volgens mij is die iets langer uitgeschakeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:53 schreef DutchSL het volgende:
Mensen die bij 0-0 al ragequiten als ze merken dat ze de mindere zijn
[..]
Emenike/Sow/Webo nog niet genoeg spitsen die in de Turkse competitie top zijn?
Gister alleen Sow en Kuyt in de aanval en dat was dikke drama.Kuyt mistte 2 100% kansen waarvan 1 op de penalty stip, had hem alleen op goal hoeven schieten
en de andere rolt de bal naar de goal, kan hem intikken, maar glijdt naar de bal, maar mist hem met de voet en neemt 'm mee met de hand.
Ik ga wel offline seasons spelen als ik mn trophy weer wil halen. Mensen in seasons zijn echt onuitstaanbaar![]()
![]()
Daar speelde hij ja. Ook niet voor het eerst overigensquote:Op zondag 2 februari 2014 23:35 schreef StevenHyde het volgende:
Oxlade CDM? Speelde hij dat serieus dit weekend of is ea weer aan het trollen?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe kun je sympathie voor Ronaldo hebben. Als hij de kans krijgt om te naaien doet hij dat ook. Het is zo'n mongool, zo'n viezerik, de enige manier waarop je hem sympathiek kunt vinden is als je 50% homo bent denk ik. Niet persoonlijk bedoeld trouwens hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Domme opmerking.![]()
zijn gedrag is wel veel beter geworden afgelopen jaren hoor. Maar het blijft een eng kereltje.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je sympathie voor Ronaldo hebben. Als hij de kans krijgt om te naaien doet hij dat ook. Het is zo'n mongool, zo'n viezerik, de enige manier waarop je hem sympathiek kunt vinden is als je 50% homo bent denk ik. Niet persoonlijk bedoeld trouwens hoor.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
En het gedrag van Messi is verslechterd imoquote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn gedrag is wel veel beter geworden afgelopen jaren hoor. Maar het blijft een eng kereltje.![]()
![]()
Eigenlijk volg ik de Spaanse competitie helemaal niet en roep ik maar wat naar aanleiding van wat ik op de grote toernooien ziequote:Op zondag 2 februari 2014 23:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zijn gedrag is wel veel beter geworden afgelopen jaren hoor. Maar het blijft een eng kereltje.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 23:57 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je sympathie voor Ronaldo hebben. Als hij de kans krijgt om te naaien doet hij dat ook. Het is zo'n mongool, zo'n viezerik, de enige manier waarop je hem sympathiek kunt vinden is als je 50% homo bent denk ik. Niet persoonlijk bedoeld trouwens hoor.
Sympathie voor Ronaldo puur om zijn voetbalkwaliteiten.Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Zeker. Ook naar zijn teamgenoten.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
En het gedrag van Messi is verslechterd imoAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
En dat is al wat jaartjes geleden. Ik denk dat je nog doelt op 2006, Portugal - Nederland.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Eigenlijk volg ik de Spaanse competitie helemaal niet en roep ik maar wat naar aanleiding van wat ik op de grote toernooien zieOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waar half Nederlands elftal zich minstens zo misdroeg, maar daar heeft niemand het overquote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dat is al wat jaartjes geleden. Ik denk dat je nog doelt op 2006, Portugal - Nederland.![]()
![]()
Dat was volledig terecht jammer dat Khalid hem niet goed raakte dan had hij nu niet meer gespeeldquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar half Nederlands elftal zich minstens zo misdroeg, maar daar heeft niemand het over![]()
Ja, geloof het wel. Weet niet zeker meer. Hij was een keer heeeeeeeel gemeen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:02 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
En dat is al wat jaartjes geleden. Ik denk dat je nog doelt op 2006, Portugal - Nederland.![]()
boulahquote:Op maandag 3 februari 2014 00:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waar half Nederlands elftal zich minstens zo misdroeg, maar daar heeft niemand het over
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zlatan is meestal nog veel arroganter, en dat is dan meteen een baas.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Tegen Zweden vond ik Ronaldo ook weer zo misselijkmakend gedrag vertonen na zijn goals.
Gasten met een uitstraling van een klootzak zijn bazen als ze streken uithalen. Ronaldo heeft gewoon de uitstraling van een vervelend ventje. Daarom worden zijn streken minder op prijs gesteld.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan is meestal nog veel arroganter, en dat is dan meteen een baas.![]()
Zeg ik dat?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:08 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Zlatan is meestal nog veel arroganter, en dat is dan meteen een baas.![]()
Mooi man, Maher en zijn omgekeerde mediatraining. Normaal is het altijd het team dit, het team dat, maar hij is gewoon weer tevreden over zichzelf na een nederlaag...net als tegen Feyenoord toen
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/373494/Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik weet nog dat bijna elke Ajacied aan het janken was dat Maher moest komenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
Mooi man, Maher en zijn omgekeerde mediatraining. Normaal is het altijd het team dit, het team dat, maar hij is gewoon weer tevreden over zichzelf na een nederlaag...net als tegen Feyenoord toen
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/373494/![]()
![]()
![]()
AZ de miljoentjes in de pocket en gewoon een plekje hoger dan Maher en PSVquote:Op maandag 3 februari 2014 00:14 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ik weet nog dat bijna elke Ajacied aan het janken was dat Maher moest komen![]()
![]()
![]()
Terwijl hij echt waardeloos speeldequote:Op maandag 3 februari 2014 00:12 schreef Tim86 het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/373494/
Wat mij betreft pakt PSV zijn verlies en dumpen ze hem tegen ieder aannemelijk bod in Rusland of Turkije ofzo.![]()
Op t open kanaal van FOX toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb analoge TV. Dan kan ik zeker geen Super Bowl kijken of wel?![]()
Stream pakken dan maar.![]()
Wel met nederlands commentaar op die open zender toch?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Ik heb analoge TV. Dan kan ik zeker geen Super Bowl kijken of wel?![]()
Stream pakken dan maar.![]()
Kijkt Bakkert trouwens? Als die nog steeds zegt dat er geen sfeer is bij NFL wedstrijden dan heeft hij stront in zijn oren![]()
Oh werkt dat zo.. sorry manquote:Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja die heb ik niet. Heb maar 25 zenders![]()
![]()
Daar moet je even doorheen daarna is het fantastisch om te volgenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:35 schreef Freire het volgende:
Ik schakel maar over naar NL commentaar want ik begrijp er geen klote van![]()
![]()
Ik kijk wel op streamquote:Is goede kwaliteit in ieder geval.
Had wel ongeveer door wat er gebeurde net bij die 'safety'![]()
![]()
Yo die scheids fluit de wedstrijd dood man. Nooit van de voordeel regel gehoord zeker? Krijgen straks zeker kapot veel blessuretijd?![]()
Beetje de bouw van vandermar/grandesco inderdaadquote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef StijnDa het volgende:
Bwoh die Knighton is echt tyfus dikTopsport.
![]()
152 kgquote:Op maandag 3 februari 2014 00:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Beetje de bouw van vandermar/grandesco inderdaad![]()
![]()
Moest tegen iemand met een full Marokko team, best redelijk team maar wat een waardeloze keeper, 12 schoten voor mij en 9 goals
Zelfs een long shot met Abate z'n weak foot ging erin![]()
![]()
Amsifquote:Op maandag 3 februari 2014 00:48 schreef DutchSL het volgende:
Moest tegen iemand met een full Marokko team, best redelijk team maar wat een waardeloze keeper, 12 schoten voor mij en 9 goals![]()
![]()
verkapte "kijk mij eens de hardcore american football fan zijn" postquote:Op maandag 3 februari 2014 00:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel opmerkelijk aangezien ze amper 3 and out's hebben gehad dit seizoen
Naja verkapt..Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sorry dat ik wat zinnigs zei zal het nooit meer doenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
verkapte "kijk mij eens de hardcore american football fan zijn" post
Naja verkapt..![]()
Is ook een beetje wennen dat er bij jou ineens zinnige dingen uit je toetsenbord komen.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Sorry dat ik wat zinnigs zei zal het nooit meer doenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik hou jullie graag scherpquote:Op maandag 3 februari 2014 01:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is ook een beetje wennen dat er bij jou ineens zinnige dingen uit je toetsenbord komen.![]()
Lol_peytonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat is nietsquote:Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef StijnDa het volgende:
8-0. Is dat een beetje in te halen nog?![]()
makkelijkquote:Op maandag 3 februari 2014 01:12 schreef StijnDa het volgende:
8-0. Is dat een beetje in te halen nog?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Kneus van fox kent de regels qua puntentelling niet eens...telt 3pt voor de extra point
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat komt wel goed Denver scoort meestal vaakquote:Op maandag 3 februari 2014 01:24 schreef StijnDa het volgende:
![]()
Maar Denver mag ook wel eens gaan scoren nu.![]()
Heb nog geen degelijke aanval gezien... Balbezit duurt max 2 minuten so far aan Denver zijde.quote:Op maandag 3 februari 2014 01:25 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat komt wel goed Denver scoort meestal vaak
Hoop dat je gelijk hebt![]()
![]()
Seahawks stoppen ze echt goed af op dit moment maar ben benieuwd of ze dat vol houdenquote:Op maandag 3 februari 2014 01:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Heb nog geen degelijke aanval gezien... Balbezit duurt max 2 minuten so far aan Denver zijde.
Hoop dat je gelijk hebt![]()
Mijn geld staat op de seahawks dus die gaan dit nog wel verneuken.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Boom baby
Lol_peytonAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Voor Denver bedoel je?quote:Op maandag 3 februari 2014 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
1 TD voor halftime zou wel leuk zijn![]()
![]()
Het is wel erg eenzijdig inderdaad. Hopen dat Broncos sterk terugkomen. Vorig jaar was het echt spektakel na black out. Fingers crossed.![]()
Hoe de Ravens dat hebben gewonnen is mij nog steeds een raadselquote:Op maandag 3 februari 2014 02:00 schreef Tobi-wan het volgende:
Het is wel erg eenzijdig inderdaad. Hopen dat Broncos sterk terugkomen. Vorig jaar was het echt spektakel na black out. Fingers crossed.![]()
fake, zlatan gaat toch niet met een taxi johquote:
die huurt een chauffeur ofzoHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Zo, wat was de uitslag van die pussysport van gisteravond?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
2-0 voor RKCquote:Op maandag 3 februari 2014 09:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Zo, wat was de uitslag van die pussysport van gisteravond?![]()
Zo mooie prijs. Had em in een pack en voor 55000 kunnen verkopen. Dus dit is wel nice. Workrates vallen wel wat tegen.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:46 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Leuke spits wel, maar niet fatsoenlijk te linkenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Had m voor ietsje minder gekocht, dus na tax etc ongeveer break even.quote:Op maandag 3 februari 2014 10:34 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Zo mooie prijs. Had em in een pack en voor 55000 kunnen verkopen. Dus dit is wel nice. Workrates vallen wel wat tegen.![]()
![]()
en
Geweldig weer
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Carrolquote:Op maandag 3 februari 2014 10:59 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
en
[ afbeelding ]
Geweldig weer![]()
![]()
Ik krijg bij die opmerking direct zo'n beeld van een kerel die al 360-end en choppend de zijlijn over wandeltquote:Op maandag 3 februari 2014 11:37 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker skilluh, niet dat ik het kan![]()
met Renteria (3*) in de spits is dit team 74/74/74
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Heb wel eens dat ik de Berba spin doe en dan de verkeerde kant op ga over de zijlijn ipv naar binnen toe ja![]()
![]()
![]()
Same.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Heb wel eens dat ik de Berba spin doe en dan de verkeerde kant op ga over de zijlijn ipv naar binnen toe ja![]()
![]()
Ik best vaak dat ik de bal over mezelf heen wil lobben met de hak en dat de bal dan blijft hangen. Beschamend :$Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb dat nooit. Gewoon keihard rennenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:43 schreef StevenHyde het volgende:
Ik best vaak dat ik de bal over mezelf heen wil lobben met de hak en dat de bal dan blijft hangen. Beschamend :$![]()
![]()
Biabiany en Walcott kunnen dan sowieso niet.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit. Gewoon keihard rennen![]()
Walcott wel hoor, daar heb ik een Catalyst kaartje op.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:44 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Biabiany en Walcott kunnen dan sowieso niet.![]()
Uhm...ik zou niet weten hoe de Berba spin moetquote:Op maandag 3 februari 2014 11:42 schreef DutchSL het volgende:
Ik doe alleen 360's, Ronaldo-chop en nog iets waarvan ik de naam niet weet
O ja, met Barfa en Nani doe ik ook wel eens een soort akka
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ging over de skillsquote:Op maandag 3 februari 2014 11:46 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Walcott wel hoor, daar heb ik een Catalyst kaartje op.er is geen kaartje die je 4* skills geeft
![]()
![]()
Rechterpookje recht naar voren (vanuit oogpunt van je speler) "flicken" en dan haaks naar links of rechts.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Uhm...ik zou niet weten hoe de Berba spin moet
Ik doe alleen 360's, Ronaldo-chop en nog iets waarvan ik de naam niet weet![]()
En wat is flicken?quote:Op maandag 3 februari 2014 11:49 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Rechterpookje recht naar voren (vanuit oogpunt van je speler) "flicken" en dan haaks naar links of rechts.
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Ooowww, ja, nee, wij zijn opgegroeid met voetbal spelletjes waar je kon rennen, schieten, en tackelen. Dat zie je vaak terug als je tegen spelers speelt die opgegroeid zijn met games waarin je skills kunt gebruiken. Is een leeftijds dingetje vooral denk ikquote:Op maandag 3 februari 2014 11:48 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ging over de skillser is geen kaartje die je 4* skills geeft
![]()
quote:
Ik doe altijd echt maar een paar skills, waarvan ik zeker weet dat ik ze effectief kan uitvoeren. Wat de boer niet kent enzo...
Verder gewoon tiki-taka
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Yeahhhhhh, Microprose Soccerquote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooowww, ja, nee, wij zijn opgegroeid met voetbal spelletjes waar je kon rennen, schieten, en tackelen. Dat zie je vaak terug als je tegen spelers speelt die opgegroeid zijn met games waarin je skills kunt gebruiken. Is een leeftijds dingetje vooral denk ik
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik deed al rainbows in ISS64, dat was het enige truukje dat je daar kon doenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:51 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ooowww, ja, nee, wij zijn opgegroeid met voetbal spelletjes waar je kon rennen, schieten, en tackelen. Dat zie je vaak terug als je tegen spelers speelt die opgegroeid zijn met games waarin je skills kunt gebruiken. Is een leeftijds dingetje vooral denk ik![]()
![]()
Kikkersprongen doen als een baas in WC98. Blanco ftwAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
flick 1 (flĭk)quote:Op maandag 3 februari 2014 11:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik doe altijd echt maar een paar skills, waarvan ik zeker weet dat ik ze effectief kan uitvoeren. Wat de boer niet kent enzo...
Verder gewoon tiki-taka
n.
1.a. A light quick blow, jerk, or touch:
Is niet FIFA-specifiek..![]()
Traumas. Met 2 players kreeg je als player 1 altijd de bal aangespeeld als je er om vroeg. Ik was altijd player 2quote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
En die waanzinnige super-duper omhaal trick shots in World Cup
[ afbeelding ]
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Dezequote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Haha, die game was echt mongolischquote:Op maandag 3 februari 2014 11:56 schreef DutchSL het volgende:
[ afbeelding ]Maar wel leuk
Sensible soccer was wel baas![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 11:57 schreef StevenHyde het volgende:
raumas. Met 2 players kreeg je als player 1 altijd de bal aangespeeld als je er om vroeg. Ik was altijd player 2
Speelde jij altijd met hem?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Faal. Hier doen de palen het weer eens niet.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Cisse is een koningquote:Op maandag 3 februari 2014 12:07 schreef AntiHero het volgende:
Non-rare team gemaakt vanuit Djibril Cisse en Arouna Kone. Ben heel benieuwd hoe het speelt
[ afbeelding ]
NAC Breda
Rèsbaarge![]()
Nee met deze ging ik altijd maccenquote:Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Speelde jij altijd met hem?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Grootste bazenspel idd. Heb deze tijdje terug nog aangeschaft op de xbox. Viel tegen, want neppe namen.quote:Op maandag 3 februari 2014 11:58 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, die game was echt mongolischMaar wel leuk
[ afbeelding ]
Sensible soccer was wel baasBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Heb m in het begin van Fifa 14 naast Menez gehad in een Frans budget squad. Was echt een topduo, alleen is Menez rarequote:![]()
![]()
Iemand bracht gisteren gewoon even Ibra in tijdens een wedstrijd.. hij had een Colombiaans team met IF Moreno. Gelukkig heb ik wel gewonnen.![]()
Ja, speler met 54 chem uit divisie 9 zeker.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:11 schreef DarkSonic2 het volgende:
Iemand bracht gisteren gewoon even Ibra in tijdens een wedstrijd.. hij had een Colombiaans team met IF Moreno. Gelukkig heb ik wel gewonnen.![]()
#goedkoopscorenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, speler met 54 chem uit divisie 9 zeker.![]()
Gewoon een 100 chem team in een single match. gr grquote:Op maandag 3 februari 2014 12:12 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ja, speler met 54 chem uit divisie 9 zeker.![]()
Ik had gisteravond gewoon weer eens seasons voor het eerst in maanden geprobeerd, won gewoon 3 van de 4 wedstrijd, weet niet wat ik meemaakte er werd gewoon fatsoenlijk gespeeld![]()
Op 1 Benteke/Sturridge abuser na, toen heb ik lekker vanaf minuut 75 bij de cornervlag gestaan bij 3-2 stand voor mij![]()
![]()
Nog steeds niet weten hoe je tegen Benteke/Sturridge moet verdedigenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:15 schreef DutchSL het volgende:
Ik had gisteravond gewoon weer eens seasons voor het eerst in maanden geprobeerd, won gewoon 3 van de 4 wedstrijd, weet niet wat ik meemaakte er werd gewoon fatsoenlijk gespeeld![]()
Op 1 Benteke/Sturridge abuser na, toen heb ik lekker vanaf minuut 75 bij de cornervlag gestaan bij 3-2 stand voor mij
3-2 voorstaan en time gaan wasten![]()
![]()
![]()
![]()
Ja?quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Na 15 nederlagen in 10 wedstrijden (ja, dat kan niet hihi) tegen Benteke doe ik gewoon alles hoor. Net als Agbonlakut in FUT 12.quote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten hoe je tegen Benteke/Sturridge moet verdedigen
![]()
Speel liever tegen TOTY Messi en TOTY Ibra dan tegen Sturridge en Benteke.![]()
Je kunt bij sommige vestigingen van GameMania gratis games ophalen. Vooral oude games (bv Fifa 11 en Fifa 12)die ze te veel op voorraad hebben en niet kwijt kunnen.
http://www.budgetgaming.n(...)-bij-game-mania.html
Misschien eens waard om langs te lopen als je toch in de buurt bent![]()
Bij de GameMania hier zeiden ze dat ze oude FIFA's nog best veel verkochten. (Voor 1¤)quote:Op maandag 3 februari 2014 12:35 schreef DutchSL het volgende:
Je kunt bij sommige vestigingen van GameMania gratis games ophalen. Vooral oude games (bv Fifa 11 en Fifa 12)die ze te veel op voorraad hebben en niet kwijt kunnen.
http://www.budgetgaming.n(...)-bij-game-mania.html
Misschien eens waard om langs te lopen als je toch in de buurt bent![]()
Ik loop er straks wel even langs na het werk, gratis is gratis, al ging het maar om de hoesjesquote:Op maandag 3 februari 2014 12:37 schreef Zhano het volgende:
[..]
Bij de GameMania hier zeiden ze dat ze oude FIFA's nog best veel verkochten. (Voor 1¤)![]()
![]()
Ik moet ook nog het centrum in, ff kijkenquote:Op maandag 3 februari 2014 12:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik loop er straks wel even langs na het werk, gratis is gratis, al ging het maar om de hoesjes![]()
![]()
![]()
![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
![]()
![]()
No look ass pass
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn er met de PS4 versie van Fifa een hoop ergernissen het zelfde als op de PS3 versie, of is er daadwerkelijk ook iets verbeterd, behalve de mooiere graphics?![]()
Niet echt verbeteringen imho, wel meer tryhards onlinequote:Op maandag 3 februari 2014 13:07 schreef Toefjes het volgende:
Zijn er met de PS4 versie van Fifa een hoop ergernissen het zelfde als op de PS3 versie, of is er daadwerkelijk ook iets verbeterd, behalve de mooiere graphics?![]()
![]()
Dus eigenlijk is het net alsof je evengoed belazerd wordt, maar dan door een iets mooiere vrouw?quote:Op maandag 3 februari 2014 13:08 schreef Zhano het volgende:
[..]
Niet echt verbeteringen imho, wel meer tryhards online![]()
Grandescoquote:Op maandag 3 februari 2014 12:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Nog steeds niet weten hoe je tegen Benteke/Sturridge moet verdedigen
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:09 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk is het net alsof je evengoed belazerd wordt, maar dan door een iets mooiere vrouw?
Verkrachting in 720P is nu 1080P geworden.
Krijg net een pakketje van VI binnen, met football manager erin, dacht van heb die helemaal niet besteld maar heb hem klaarblijkelijk gewonnen![]()
![]()
Dan wacht ik wel tot fifa 15. Vriend van me speelde ook Fifa 14 op PS4, maar is er alweer mee gestoptquote:Op maandag 3 februari 2014 13:13 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Verkrachting in 720P is nu 1080P geworden.![]()
![]()
http://www.mrgoodlife.net(...)wl-48-halftime-show/
Doet me denken aan die ene aflevering van spongebob waar ze ook optreden bij de superbowl![]()
![]()
Op PS3 ging het best OK. Daarom heb ik de PS4 versie gehaald, maar ik heb er nu al spijt van.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot fifa 15. Vriend van me speelde ook Fifa 14 op PS4, maar is er alweer mee gestopt![]()
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Fifa 14 is de slechtste fifa die ik tot nu toe heb gespeeld. Het is eigenlijk een soort fifa 10.4, alleen dan met wat meer bugs en irritatiefactoren.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dan wacht ik wel tot fifa 15. Vriend van me speelde ook Fifa 14 op PS4, maar is er alweer mee gestopt![]()
voor mij ook by far de slechtstequote:Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fifa 14 is de slechtste fifa die ik tot nu toe heb gespeeld. Het is eigenlijk een soort fifa 10.4, alleen dan met wat meer bugs en irritatiefactoren.doei voetbalgames als 15 weer op 14 lijkt
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fifa 14 is de slechtste fifa die ik tot nu toe heb gespeeld. Het is eigenlijk een soort fifa 10.4, alleen dan met wat meer bugs en irritatiefactoren.![]()
Er zijn op het moment helaas niet veel andere games die mij nog interesseren. Spellen met een verhaal lijn houd ik vaak niet vol tot het einde (behalve GTA5), COD heb ik sinds MW2 niet meer gespeeld, Battlefield 4 is minder goed dan Battlefield 3 (verschrikkelijk gedowngrade voor de 360) en er zijn ook geen nieuwe race games.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:33 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
voor mij ook by far de slechtstedoei voetbalgames als 15 weer op 14 lijkt
Op de Xbone kan ik weer lekker aan de Forza en verschijnt later in dit jaar Forza Horizon 2. Er is maar weinig over bekend maar ik verwacht hier stiekem erg veel van.![]()
bf4 op ps3 ook drama iddquote:Op maandag 3 februari 2014 13:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Er zijn op het moment helaas niet veel andere games die mij nog interesseren. Spellen met een verhaal lijn houd ik vaak niet vol tot het einde (behalve GTA5), COD heb ik sinds MW2 niet meer gespeeld, Battlefield 4 is minder goed dan Battlefield 3 (verschrikkelijk gedowngrade voor de 360) en er zijn ook geen nieuwe race games.
Op de Xbone kan ik weer lekker aan de Forza en verschijnt later in dit jaar Forza Horizon 2. Er is maar weinig over bekend maar ik verwacht hier stiekem erg veel van.had daar na 3 ook wel hoge verwachtingen van.
True. Maar ja, wat moet je anders. Het idee van FUT is gewoon geniaal, en wij zitten hier allemaal niet voor niks. Op het moment dat je gaat spelen begint helaas de ellende.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:32 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Fifa 14 is de slechtste fifa die ik tot nu toe heb gespeeld. Het is eigenlijk een soort fifa 10.4, alleen dan met wat meer bugs en irritatiefactoren.
Maar als ik voetbal kijk dan begint het weer te kriebelen. Even een team maken met die of die etc. PES is geen alternatief, dus ja dan toch maar weer FIFA.
Eigenlijk moet een bedrijf/groep personen een nieuw spel beginnen, maar EA heeft het monopoly op rechten etc en een engine waar bijna 20 jaar werk in zit...![]()
Ik vind Fifa 14 wel prima. Doet me een beetje denken aan Fifa 12 met betrekking tot het skillen.
Het enige waar ik wel mee eens ben is dat crosses veel te sterk zijn, maar dit is makkelijk oplosbaar door een sterke LB/RB op te stellen en niet zo'n snelle jankerd zoals Jordi Alba.
Oh en de Fifa aids is hier veel duidelijker aanwezig.![]()
Ik heb me gisteren kostelijk vermaakt door met PSG te ownen in Seasons. Lekker skillen met Ibraquote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
Ik vind Fifa 14 wel prima. Doet me een beetje denken aan Fifa 12 met betrekking tot het skillen.
Het enige waar ik wel mee eens ben is dat crosses veel te sterk zijn, maar dit is makkelijk oplosbaar door een sterke LB/RB op te stellen en niet zo'n snelle jankerd zoals Jordi Alba.
Oh en de Fifa aids is hier veel duidelijker aanwezig.
Had alleen wel een disconnect (werd uitgelogd op Xbox Live ofzo/internet viel even weg), en een wedstrijd kreeg ik inderdaad echt alleen maar aids tegen
Maar voor de rest vermaak ik me op die manier wel. Ik probeer ook die LB-Y en crosses niet te abusen, gewoon mooie aanvallen op te zetten en uiteindelijk terug leggen op de 16 om 'm binnen te schuiven, daar geniet ik meer van dan met 5-0 winnen door 5 crosses.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Het chille aan fut is dat je het lekker in je eentje kan doen. Even een paar potjes en je knalt hem weer uit. Veel andere games vind ik alleen gaaf als je met een (grotere) groep bent. MW2 en ook BF3 speelden met 6-8 echte vrienden, dat was lachen gieren brullen. Als ik nu alleen BF speel dan verveel ik me de tyfus.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:38 schreef Zhano het volgende:
[..]
True. Maar ja, wat moet je anders. Het idee van FUT is gewoon geniaal, en wij zitten hier allemaal niet voor niks. Op het moment dat je gaat spelen begint helaas de ellende.
Maar als ik voetbal kijk dan begint het weer te kriebelen. Even een team maken met die of die etc. PES is geen alternatief, dus ja dan toch maar weer FIFA.
Eigenlijk moet een bedrijf/groep personen een nieuw spel beginnen, maar EA heeft het monopoly op rechten etc en een engine waar bijna 20 jaar werk in zit...Bij mij heb ik te vaak het idee dat een pass naar de verkeerde man gaat. Dat het systeem te traag reageert en daardoor af en toe maar rare dingen doet. Het uitgooien vind ik de grootste irritatiefactor, hoe moeilijk kan het zijn om een bal te pakken, waarom gebruiken ze hier geen ballenjongens voor? Soms zie je een speler het halve veld oversteken om een bal te pakken, hij schiet hem dan naar degene die gaat uitgooien maar omdat hij zo ver staat redt de pass het niet en heb je dus de hele tijd op niets staan wachten.... Een snelle inworp noemen ze dat.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:39 schreef Grandesco het volgende:
Oh en de Fifa aids is hier veel duidelijker aanwezig.
Helaas is de lijst nog een stuk langer...![]()
Ja ik heb die Killzone waarmee je online kunt, maar vind er weinig aan. Eerder speelde ik shooters altijd op PC met wat gasten via Teamspeak ofzo.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:47 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Het chille aan fut is dat je het lekker in je eentje kan doen. Even een paar potjes en je knalt hem weer uit. Veel andere games vind ik alleen gaaf als je met een (grotere) groep bent. MW2 en ook BF3 speelden met 6-8 echte vrienden, dat was lachen gieren brullen. Als ik nu alleen BF speel dan verveel ik me de tyfus.
[..]
Bij mij heb ik te vaak het idee dat een pass naar de verkeerde man gaat. Dat het systeem te traag reageert en daardoor af en toe maar rare dingen doet. Het uitgooien vind ik de grootste irritatiefactor, hoe moeilijk kan het zijn om een bal te pakken, waarom gebruiken ze hier geen ballenjongens voor? Soms zie je een speler het halve veld oversteken om een bal te pakken, hij schiet hem dan naar degene die gaat uitgooien maar omdat hij zo ver staat redt de pass het niet en heb je dus de hele tijd op niets staan wachten.... Een snelle inworp noemen ze dat.
Helaas is de lijst nog een stuk langer...
Je hebt zeker nog 360? Op de nextgen zijn die inworpen wel wat beter, daar heb je dus inderdaad ballenjongens! Gaat nog niet altijd goed, maar zeker beter.![]()
FIFA is voor mij alleen nog leuk voor coop. Met een maat samen is het echt elke keer lachen. Gister ging de tegenstander de bal van het veld halen om hem vervolgens 'in te werpen', loopt die maat van me met zijn pro tegen die speler aan die vol op zijn bek gaat en de bal verliest.
Waarschijnlijk klinkt het nu niet zo leuk en was het een 'je moet erbij zijn' momentje![]()
lol xdquote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
FIFA is voor mij alleen nog leuk voor coop. Met een maat samen is het echt elke keer lachen. Gister ging de tegenstander de bal van het veld halen om hem vervolgens 'in te werpen', loopt die maat van me met zijn pro tegen die speler aan die vol op zijn bek gaat en de bal verliest.
Waarschijnlijk klinkt het nu niet zo leuk en was het een 'je moet erbij zijn' momentje![]()
Mensen moeten niet zo janken over LB+Y en spelers die "Overpowered" zijn.
Elke Fifa is er wel wat dat er boven uit steekt dat heel goed en effectief is. Smaken verschillen en de traantjes drogen of anders een ander spelletje gaan spelen![]()
![]()
Hoge steekbal bij de aftrap is wel heel erg irritant.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Grandesco het volgende:
Elke Fifa is er wel wat dat er boven uit steekt dat heel goed en effectief is. Smaken verschillen en de traantjes drogen of anders een ander spelletje gaan spelen
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Tegen pace in FIFA 13 kon je zelf nog wat doen tegen LB-Y kun je niets doen omdat de computer verkeerd instapt of staat te dromen.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:53 schreef Grandesco het volgende:
Elke Fifa is er wel wat dat er boven uit steekt dat heel goed en effectief is. Smaken verschillen en de traantjes drogen of anders een ander spelletje gaan spelen
Dus je hebt wederom geen gelijk.
Grandesco![]()
![]()
Ik reageer pas na vier minuten op deze post, want ik lag op de grond van het lachenquote:Op maandag 3 februari 2014 13:50 schreef ThadCastle het volgende:
![]()
Je bedoelt die "Ksi" aftrap. Heb ik niet zoveel last van. Heel af en toe vliegen ze er in.quote:Op maandag 3 februari 2014 13:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hoge steekbal bij de aftrap is wel heel erg irritant.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: