SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, 20 keer per seizoen om 12:30 is prettigquote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Waarom moet PSV altijd om 16:30 op zondag, kut tijdSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Ja, ik zou maar wat graag ruilen. 16:30 zondag is de slechtst denkbare tijd. Te vroeg om vroeger te gaan eten, te laat om nog iets te doen 's avonds na de wedstrijd als je daarna nog moet eten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:12 schreef Reemi het volgende:
[..]
Nee, 20 keer per seizoen om 12:30 is prettig
En straks is het nog erger als er weer wielerkoersen op zondag zijn, dan moet ik het begin van elke wedstrijd missen (14:30 is nog erger wat dat betreft, graag 12:30 dan, al blijft zaterdagavond veruit het best).![]()
Commons scoort weer
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Dan weet je dat het ook bij voetbal geen 90 minuten volle gas zingen en sfeer maken is.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:55 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ja, zo vaak.
Ik heb een seizoenskaart voor AZ en ik heb een paar uitwedstrijden bezocht.
Ze meten piek momenten maar dat wil niet zeggen dat het de rest van de wedstrijd dood stil is. Maar goed je hebt geen idee waar je het over hebt dus hier houdt het wat mij betreft op![]()
![]()
Tegen AZ was op zaterdag avond hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:10 schreef DutchSL het volgende:
Waarom moet PSV altijd om 16:30 op zondag, kut tijd![]()
ruiz niet eens op de bank?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Die belgenBeetje boe roepen bij de prijsuitreiking WK veldrijden omdat hun vlaming niet heeft gewonnen
![]()
![]()
Was alweer een tijdje geleden maar ik vond hem wel prima spelen eigenlijk. Niet spectaculair maar gewoon een prima LB. Maar toen was hij nog wel 20k goedkoper.quote:![]()
Ik schreef dan ook "op zondag". Als we op zondag spelen dit jaar is het bijna altijd 16:30, denk dat we van alle Eredivisieclubs veruit het meest op deze tijd hebben gezeten.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegen AZ was op zaterdag avond hoor.
Thuiswedstrijden zijn gelukkig altijd zaterdagavond, paar uitzonderingen als Ajax/Feyenoord/laatste competitieronde daargelaten.![]()
Wat vind je zo verkeerd aan deze tijd dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook "op zondag". Als we op zondag spelen dit jaar is het bijna altijd 16:30.
Thuiswedstrijden zijn gelukkig altijd zaterdagavond, paar uitzonderingen als Ajax/Feyenoord/laatste competitieronde daargelaten.![]()
Alles. Mijn hele autistische ritme door de warquote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Wat vind je zo verkeerd aan deze tijd dan?![]()
![]()
dat is wel heel zielig inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 16:21 schreef StijnDa het volgende:
Die belgenBeetje boe roepen bij de prijsuitreiking WK veldrijden omdat hun vlaming niet heeft gewonnen
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Demba Ba of Papis Cisse op huurbasis naar Fenerbahce. Sterke link met Moussa Sow
Oh wacht
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
was een hele tijd blessa jaquote:Op zondag 2 februari 2014 16:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Podolski basis. Is ook weer even geleden volgens mij
Tegen Coventry wel basis al.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Maar waarom maak je je daar druk om, als thuis supporter? Verschil is hooguit of je een boord met eten op schoot hebt, of een bakje nootjes.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ik schreef dan ook "op zondag". Als we op zondag spelen dit jaar is het bijna altijd 16:30, denk dat we van alle Eredivisieclubs veruit het meest op deze tijd hebben gezeten.
whut
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Lol die statistiek, Depay de meeste doelpogingen van de Eredivisie voor Finnbo en Pelle.
En dan zo weinig scoren![]()
![]()
Achja, wel de beste speler die er nu rondloopt vind ik. Komt in ieder geval het meeste gevaar van af.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef DutchSL het volgende:
Lol die statistiek, Depay de meeste doelpogingen van de Eredivisie voor Finnbo en Pelle.
En dan zo weinig scoren
PSN: DePresident_![]()
Doet me denken aan mijn statistieken op tinderquote:Op zondag 2 februari 2014 16:45 schreef DutchSL het volgende:
En dan zo weinig scoren![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 16:48 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn statistieken op tinder![]()
![]()
[..]
Doet me denken aan mijn statistieken op tinder![]()
![]()
[..]
Doet me denken aan mijn statistieken op tinderMisschien een andere leeftijd opgeven?
![]()
Ben er alweer mee gestoptquote:Op zondag 2 februari 2014 16:49 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]Misschien een andere leeftijd opgeven?
![]()
![]()
Staat in het bericht: Daily Mail.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:39 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Bron? Lijkt me onzin.
Contract tot 2016 en 20 mlnMan United wil zeker het dubbele.
Dit komt van Voetbalprimeur.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hoe epic is dit
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
3 miljoen kreeg hij daarvoor.quote:![]()
Doe maar Ruiz op de plek van Maher voortaanquote:Op zondag 2 februari 2014 17:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Waardeloos weer ja.
Narsingh daarentegen, loopt overal, speelt goed![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Doe maar Ruiz op de plek van Maher voortaanRuiz loopt toch met name op het middenveld.
Of Wijnaldum als hij weer fit isMisschien wel volgende week.
![]()
à 4 miljoen dollar per halve minuut.quote:
PSN: DePresident_![]()
Geen 3 maanden waarschijnlijk, maar het is echt te debiel. Hij is, itt wat werd gezegd niet op de training geblesseerd geraakt, maar hij was al geblesseerd voor hij kwam. Hij heeft nu nog niet eens meegetraind en zal in ieder geval de komende 6 wedstrijden missen. Deze blessure werd ontdekt tijdens zijn medical, maar toch hebben ze besloten om met hem door te gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 17:07 schreef Reemi het volgende:
[..]
Is Kallstrom nou echt maanden uitgeschakeld?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Wtfquote:Op zondag 2 februari 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen 3 maanden waarschijnlijk, maar het is echt te debiel. Hij is, itt wat werd gezegd niet op de training geblesseerd geraakt, maar hij was al geblesseerd voor hij kwam. Hij heeft nu nog niet eens meegetraind en zal in ieder geval de komende 6 wedstrijden missen. Deze blessure werd ontdekt tijdens zijn medical, maar toch hebben ze besloten om met hem door te gaanTerwijl hij juist voor die eerste 6 wedstrijden gehaald is zo'n beetje.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Jup, als Wilshere en Ramsey er weer bij zijn speelt hij toch nietquote:Op zondag 2 februari 2014 17:13 schreef Reemi het volgende:
[..]
WtfTerwijl hij juist voor die eerste 6 wedstrijden gehaald is zo'n beetje.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:12 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Geen 3 maanden waarschijnlijk, maar het is echt te debiel. Hij is, itt wat werd gezegd niet op de training geblesseerd geraakt, maar hij was al geblesseerd voor hij kwam. Hij heeft nu nog niet eens meegetraind en zal in ieder geval de komende 6 wedstrijden missen. Deze blessure werd ontdekt tijdens zijn medical, maar toch hebben ze besloten om met hem door te gaan![]()
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Heb voor het eerste dat mijn hele trade pile en transfer list vastzitten. Kan je via de console er dan wel bij of blijven ze daar ook op expired staan?![]()
Nope, dit is de standaard completing bug..heel EA forum staat er ook vol mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:30 schreef Tobi-wan het volgende:
Heb voor het eerste dat mijn hele trade pile en transfer list vastzitten. Kan je via de console er dan wel bij of blijven ze daar ook op expired staan?
Mijn items staan echt al uren vast nu.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Bij mij ook vanaf een uurtje of 1-2... forums zijn bij mij niet eens bereikbaar. Ik moet echt eens een ander spel gaan spelen... Het is echt bizar hoe slecht deze fifa is.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nope, dit is de standaard completing bug..heel EA forum staat er ook vol mee.
Mijn items staan echt al uren vast nu.![]()
Ze hebben zich gewoon gefocust op de next-genquote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Bij mij ook vanaf een uurtje of 1-2... forums zijn bij mij niet eens bereikbaar. Ik moet echt eens een ander spel gaan spelen... Het is echt bizar hoe slecht deze fifa is.![]()
SnooooooooooooonaldinhooooooooooooAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Waar je door een bug kan leaven zonder een loss te krijgenquote:Op zondag 2 februari 2014 17:41 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ze hebben zich gewoon gefocust op de next-gen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
EA goaltje hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 17:42 schreef ThadCastle het volgende:
Hoeveel mazzel wil je hebben in een aanval![]()
Rood voor OemtietieAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
gotze ook de 1-0'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
bohhh Götze
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Is dat Limburgs? "die gast wat"quote:Op zondag 2 februari 2014 17:43 schreef HugoohAFCA het volgende:
Is die lamey(of hoe het ook schrijft), die gast wat ook bij AZ heeft gespeeld?
Dit is de Lamey die bij PSV en AZ o.a. heeft gespeeld ja
En Ajax in de jeugd
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Denk het wel jaoquote:Op zondag 2 februari 2014 17:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is dat Limburgs? "die gast wat"
Dit is de Lamey die bij PSV en AZ o.a. heeft gespeeld ja![]()
mooie goal?quote:'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Mooie volley in de lange hoek jaquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tragisch slechte wedstrijd bij Arsenal. CP alleen verdedigen, Arsenal echt slecht voorin...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan zal Sno straks wel scoren voor CP.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Tragisch slechte wedstrijd bij Arsenal. CP alleen verdedigen, Arsenal echt slecht voorin...![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:48 schreef Tim86 het volgende:
Tragisch slechte wedstrijd bij RKC. RKC alleen verdedigen, PSV echt slecht voorin...![]()
Qua voetbal gun je dit RKC echt degradatie. Met afstand de meest negatieve en saaie ploeg dit seizoenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Als Ox nou een goaltje maakt en Arsenal de 0 houdt krijgt hij wellicht een IF als CDM
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:52 schreef Tobi-wan het volgende:
Ben nooit zo van de 59e minuut aankopen, maar volgens mij is deze nog wel ok.
[ afbeelding ]
Dat is die van jou
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja de volgende staat volgens mij op 98k. Heb hem er voor 95k op gezet. Wil hem zelf ook wel hebben maar die prijs gaat alleen maar zakken.quote:![]()
Afronden van PSV is zoooooooo slecht dit seizoen.quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Afronden van PSVDepay is zoooooooo slecht dit seizoen.![]()
IF CDM Oxxxxxxxxxxxxxxx![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Commons scoort, Celtic wint en houdt de nul. Iedere week hetzelfde
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
What to do... alles investeren in een nieuw team, dus IF RvP en IF Lahm halen. Of gewoon de NIF versies halen en IF Tevez, IF Vidal en SIF Benatia in mijn 2e team houden...![]()
Sowieso geen IF Lahm halen, zo zonde je budget opmaken voor een RB (en niet eens een hele goede imo).quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
What to do... alles investeren in een nieuw team, dus IF RvP en IF Lahm halen. Of gewoon de NIF versies halen en IF Tevez, IF Vidal en SIF Benatia in mijn 2e team houden...![]()
Dead Island of Sleeping Dogs spelen, FIFA is toch een kut spelquote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Tobi-wan het volgende:
Verliezen uit bij RKC is toch wel heel tragisch
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ja dat had ik waarschijnlijk toch niet gered. Dan zou het allemaal opgaan aan IF van Persie...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:13 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Sowieso geen IF Lahm halen, zo zonde je budget opmaken voor een RB (en niet eens een hele goede imo).Sleeping Dogs wel al gespeeld. Het is wel geinig maar na een tijdje heb ik het wel gezien. Het is niet echt een uitdaging, je zit gewoon een soort van langdradige film te kijken waarbij je af en toe wat knopjes in moet drukken.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:13 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dead Island of Sleeping Dogs spelen, FIFA is toch een kut spel
Dead Island kan ook nog wel lachen zijn, zal ik ook even downloaden. Maar dat is ook zo´n spel waar ik niet veel tijd in ga steken.![]()
Niet totaal onverwacht, PSV speelt altijd waardeloos tegen 'niet-voetballende ploegen'quote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Verliezen uit bij RKC is toch wel heel tragisch![]()
Maar helaas niets nieuws...quote:Op zondag 2 februari 2014 18:16 schreef Tim86 het volgende:
Verliezen uit bij RKC is toch wel heel tragischtwitter:RikElfrink twitterde op zondag 02-02-2014 om 18:18:08#PSV heeft nog een paar minuten om de 7e uitnederlaag (in 11 duels) van dit seizoen te voorkomen. #rkcpsv reageer retweet
![]()
Wel mooi voor SnoHad nog een goede kans eerste helft die hard over ging
![]()
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
Twente heeft echt een zwaar programma in 2 weken tijdIs maar de vraag of ze überhaupt wat mee kunnen nemen in de uitwedstrijden
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Nee niet doen. Leg dat scheermesje maar weg!quote:Dat zagen we vorige week iddquote:Op zondag 2 februari 2014 18:22 schreef Toefjes het volgende:
Misschien wilt Maher ook wel terug naar AZ. Stapje hogerop etc![]()
SIF Sneijder ? 2 goals 22 min
Hala Madrid !
Sno had ook geen club begin van het seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Even op adem komen tegen PSV.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef BDIL het volgende:
Twente heeft echt een zwaar programma in 2 weken tijdIs maar de vraag of ze überhaupt wat mee kunnen nemen in de uitwedstrijden
![]()
quote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat was een moment opname. In Europa, beker en competitie heeft Maher qua resultaten vooralsnog een stap achteruit gezet.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:23 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee niet doen. Leg dat scheermesje maar weg!
[..]
Dat zagen we vorige week idd![]()
Mwua dat wordt niet zo makkelijk maar PSV kan echt merendeel van de selectie verkopen en bepalen om welke spelers een team wordt gebouwd.Dit gaat nergens meer over.quote:Hala Madrid !
Dat is net gebeurd afgelopen jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwua dat wordt niet zo makkelijk maar PSV kan echt merendeel van de selectie verkopen en bepalen om welke spelers een team wordt gebouwd.Dit gaat nergens meer over.Nog een keer?
![]()
Psv al 24 wedstrijden op rij niet meer de 0 gehouden (sinds September 2012)
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Gewoon volledig Jong PSV een wedstrijd in de Eredivisie laten spelenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef BDIL het volgende:
[..]
Mwua dat wordt niet zo makkelijk maar PSV kan echt merendeel van de selectie verkopen en bepalen om welke spelers een team wordt gebouwd.Dit gaat nergens meer over.![]()
1-0 tegen AZ vorige weekquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
Psv al 24 wedstrijden op rij niet meer de 0 gehouden (sinds September 2012)![]()
![]()
* in uitwedstrijdenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef dion_v_k het volgende:
Psv al 24 wedstrijden op rij niet meer de 0 gehouden (sinds September 2012)![]()
Mensen die kopiëren wat Jan Joost zegtquote:
Blijkbaar is het volledig mis gegaan..Ik noem het aantrekken van Jozefzoon/Maher/Schaars/Bruma/Rekik etc. niet echt verbeteringen op iedereen die PSV heeft verlaten. Welke jongens zijn nu overgebleven van vorige jaar die dit PSV waardig zijn ?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:26 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Dat is net gebeurd afgelopen jaarNog een keer?
Hala Madrid !
Oxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx weer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Er is uberhaupt niets overgeblevenquote:Op zondag 2 februari 2014 18:28 schreef BDIL het volgende:
[..]
Blijkbaar is het volledig mis gegaan..Ik noem het aantrekken van Jozefzoon/Maher/Schaars/Bruma/Rekik etc. niet echt verbeteringen op iedereen die PSV heeft verlaten. Welke jongens zijn nu overgebleven van vorige jaar die dit PSV waardig zijn ?Slechts Willems uit de basis.
Betere spelers halen dan die zijn vertrokken is ook niet echt mogelijk voor PSV, er moet weer progressie komen. Strootman is niet zo maar vervangbaar.![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Jup. Ook niet de eerste keerquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Type Strootman kan je zeker wel krijgen met aardige scouting. Lever je liever wat meer in dan iedere keer minder te betalen en uiteindelijk meer kwijt te zijn + geen goed team. Als je bekijkt wat voor bedragen zijn betaald voor Mertens/Strootman etc. en wat ervoor gekregen is moet dat goed te investeren zijn. Een spits als Mitrovic was een goede investering geweest in de spits bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:31 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Er is uberhaupt niets overgeblevenSlechts Willems uit de basis.
Betere spelers halen dan die zijn vertrokken is ook niet echt mogelijk voor PSV, er moet weer progressie komen. Strootman is niet zo maar vervangbaar.Hala Madrid !
Toivonen gescoord
Hala Madrid !
jaaaaaaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 2 februari 2014 18:32 schreef Maver24 het volgende:
Staat hij CDM al sinds het begin van de wedstrijd ?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:34 schreef Maver24 het volgende:
[..]
Hij zit niet in UT. althans ik kan hem niet vinden in de databasequote:Op zondag 2 februari 2014 18:24 schreef Tim86 het volgende:
Sno had ook geen club begin van het seizoen.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Tegen Lyon ook nogquote:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Hala Madrid !
Sneijder hattrick![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan hadden Apam en Boye wel meegedaan bij Rennes.quote:Op zondag 2 februari 2014 18:43 schreef Fuszy het volgende:
umtiti rood. Dit kan niet anders dan werk zijn van ds2![]()
Normaal gesproken vernoem ik mijn team naar mijn aanvallers. In 1 team heb ik Lichtsteiner, Klose en Asamoah. Ik wilde het team dus Liklas noemen... Maar het woord Likl is gecensureerd??!?!![]()
Het woord schitterend mag ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 18:55 schreef Tobi-wan het volgende:
Normaal gesproken vernoem ik mijn team naar mijn aanvallers. In 1 team heb ik Lichtsteiner, Klose en Asamoah. Ik wilde het team dus Liklas noemen... Maar het woord Likl is gecensureerd??!?!
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Robben
Hala Madrid !
Robben is terug
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
IF Dante wellicht
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
That's odd.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhh eindelijk een goed 400c pack [ afbeelding ]![]()
6 duplicates in je packquote:Op zondag 2 februari 2014 19:01 schreef DarkSonic2 het volgende:
bohhh eindelijk een goed 400c pack [ afbeelding ]![]()
![]()
Dat is bijna standaard omdat ik volgens mij alle bronze kits al heb en heel veel Ieren in mijn club.quote:![]()
Misschien een noob vraag. maar had net Arnaud in een pack:
Die heeft als chem style Engine. Ik dacht dat spelers nooit een chem style hadden maar altijd basic? Of komt dat vanwege zijn winter transfer?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Er zijn een aantal getransferde spelers die met chem style uit packs komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:13 schreef StevenHyde het volgende:
Misschien een noob vraag. maar had net Arnaud in een pack:
[ afbeelding ]
Die heeft als chem style Engine. Ik dacht dat spelers nooit een chem style hadden maar altijd basic? Of komt dat vanwege zijn winter transfer?![]()
En ik zag hierboven trouwens iemand Opara in een bronze pack halen. Nice
Ik haal erg veel packs. Vorige keer geluk mee gehad. IF Kiss en IF Khalili eruit gehaald. Beiden voor 50-60k kunnen verkopen
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik heb heeeeeeel veel bronze packs geopend maar ik heb dit jaar nog steeds geen bronze IF uit een pack gehaald.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik haal erg veel packs. Vorige keer geluk mee gehad. IF Kiss en IF Khalili eruit gehaald. Beiden voor 50-60k kunnen verkopen![]()
Ik zie wel iets moois opboeien tussen jou en DS2quote:Op zondag 2 februari 2014 19:15 schreef StevenHyde het volgende:
Ik haal erg veel packs. Vorige keer geluk mee gehad. IF Kiss en IF Khalili eruit gehaald. Beiden voor 50-60k kunnen verkopen![]()
![]()
kan iemand even terugvinden welke formatie bayern nu speelde vandaag. Lahm CDM. ik zag Gotze en Thiago op CAM dan ? Shaqiry/Robben op RM en RIbery op LM![]()
Aaah de 4141 formatiequote:Op zondag 2 februari 2014 19:27 schreef Freire het volgende:
http://www.flashscore.com/match/EPHTvAr6/#lineups;1![]()
Dat klopt ook, maar ik vind de hele beleving van beide sporten gewoon anders. Ik heb ook een wedstrijd bezocht van American Football en dat was gewoon 3x niks.quote:Op zondag 2 februari 2014 16:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan weet je dat het ook bij voetbal geen 90 minuten volle gas zingen en sfeer maken is.
Ze meten piek momenten maar dat wil niet zeggen dat het de rest van de wedstrijd dood stil is. Maar goed je hebt geen idee waar je het over hebt dus hier houdt het wat mij betreft op
Verder zijn de meeste stadions voor American Football-wedstrijden toch ook groter of zit ik nu verkeerd?
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
SIF Sneijder zou wel echt gave stats hebben.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Ik voorspel dat het antwoord van Litmanen inderdaad zal zijn dat je er helemaal niks van snapt.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Dat klopt ook, maar ik vind de hele beleving van beide sporten gewoon anders. Ik heb ook een wedstrijd bezocht van American Football en dat was gewoon 3x niks.
Verder zijn de meeste stadions voor American Football-wedstrijden toch ook groter of zit ik nu verkeerd?![]()
Oh, dat valt nog wel mee, want:quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het antwoord van Litmanen inderdaad zal zijn dat je er helemaal niks van snapt.
http://en.wikipedia.org/w(...)stadiums_by_capacity
Vrij veel stadions met een capaciteit van meer dan 80.000 man. Ook een aantal boven de 100.000, dus dan is het niet heel gek dat het aantal dB ook hoger KAN liggen."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Pas 5 keer gezegd iddquote:.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben nog nooit in zo'n stadion geweest. Wel eens een baseball wedstrijd bezocht van de Toronto Blue Jaysquote:Op zondag 2 februari 2014 19:38 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Oh, dat valt nog wel mee, want:
http://en.wikipedia.org/w(...)stadiums_by_capacity
Vrij veel stadions met een capaciteit van meer dan 80.000 man. Ook een aantal boven de 100.000, dus dan is het niet heel gek dat het aantal dB ook hoger KAN liggen.Verder is baseball echt een kutsport om naar te kijken. Met de 3e inning gingen we al weg.
![]()
Villa scoort en moet eraf met een blessure..opgelopen tijdens het juichen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
bakkesquote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik was weg, geen zin om dat onzinnige geleuter van jou terug te lezen allemaalAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:43 schreef Tim86 het volgende:
Villa scoort en moet eraf met een blessure..opgelopen tijdens het juichenwat heeft tie nou weer
![]()
Dat heeft Tim met zijn mentale krachten kunnen aflezen.quote:Hala Madrid !
Villa speelde wel spits. goffer. ik graag een IF Villa maar die zal er wel nooit niet komen op deze manier![]()
mentalpowersmentalpowersmentalpowersquote:Op zondag 2 februari 2014 19:45 schreef BDIL het volgende:
[..]
Dat heeft Tim met zijn mentale krachten kunnen aflezen.
Een verrekking in zijn lies.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zekah. Had rood moeten zijn. Al is het bij Dijks altijd wel gewoon terecht om zoiets te doen, dus wellicht kreeg hij dispensatie. Scheids bij jullie kon er echt geen kut van.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Zhano het volgende:
Heeft iemand trouwens gister gezien dat die Alberg Dijks bij de strot greep?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die 1-0 trouwensquote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Zhano het volgende:
Heeft iemand trouwens gister gezien dat die Alberg Dijks bij de strot greep?sloeg nergens op
Feyenoord Rotterdam![]()
Hij gaf daar gewoon niks voor idd, en dan wel voor die bal wegtrappen van Otigba. 100% terecht natuurlijk, maar wel wat krom.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zekah. Had rood moeten zijn. Al is het bij Dijks altijd wel gewoon terecht om zoiets te doen, dus wellicht kreeg hij dispensatie. Scheids bij jullie kon er echt geen kut van.Die had de keeper idd vast moeten hebben.quote:![]()
Villa speelt altijd spits, want Atletico speelt 442.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Maver24 het volgende:
Villa speelde wel spits. goffer. ik graag een IF Villa maar die zal er wel nooit niet komen op deze manier
Al vraag ik me af hoe ze gaan spelen met Diego er bij, denk meer 41212 dan.![]()
Hij had hem ook vast.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef Zhano het volgende:
[..]
Hij gaf daar gewoon niks voor idd, en dan wel voor die bal wegtrappen van Otigba. 100% terecht natuurlijk, maar wel wat krom.
[..]
Die had de keeper idd vast moeten hebben.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik ook echt veel. Wel duizenden denk ik. Merendeel 400 coins wel. Maar die twee IF's heb ik binnen 24 uur gekregen achter elkaar. Voor de rest nooit IF's. Maar die week waren 5 bronze spelers IF. Dus misschien hielp dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb heeeeeeel veel bronze packs geopend maar ik heb dit jaar nog steeds geen bronze IF uit een pack gehaald.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Risicovolle aankoop hoor. Zo iemand kan de balans toch wel verstoren..typische spelmaker waar alles om moet draaien..en het liep juist zo goed.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:50 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Villa speelt altijd spits, want Atletico speelt 442.
Al vraag ik me af hoe ze gaan spelen met Diego er bij, denk meer 41212 dan.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik heb een camerahoek gezien waaruit bleek dat hij hem op dat moment niet vast had. Hij wist het zelf niet eens zekerquote:Heb je dat interview gezien? "Volgens mij" had ik m vast, de scheids "had' me ook in bescherming kunnen nemen...
![]()
Coutinho is te dom om te poepen, maar hij had 2 handen op de bal, dat is altijd genoeg. En als keeper ben je dan gewoon kwetsbaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik heb een camerahoek gezien waaruit bleek dat hij hem op dat moment niet vast had. Hij wist het zelf niet eens zekerHeb je dat interview gezien? "Volgens mij" had ik m vast, de scheids "had' me ook in bescherming kunnen nemen...
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
2 handen!? Wat heb jij gezopen gister?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Coutinho is te dom om te poepen, maar hij had 2 handen op de bal, dat is altijd genoeg. En als keeper ben je dan gewoon kwetsbaar.![]()
Ik heb laatst gepost hoeveel 400c packs ik had geopend (en dat was maar op 1 accountquote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik ook echt veel. Wel duizenden denk ik. Merendeel 400 coins wel. Maar die twee IF's heb ik binnen 24 uur gekregen achter elkaar. Voor de rest nooit IF's. Maar die week waren 5 bronze spelers IF. Dus misschien hielp dat.) Ik heb vorige week ook heel veel packs geopend maar nu open ik wat minder.. al wil ik die IF Brandy best uit een pack halen (of 1 van de betere transfers)
![]()
Waar zie je hoeveel packs je hebt geopend?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gepost hoeveel 400c packs ik had geopend (en dat was maar op 1 account) Ik heb vorige week ook heel veel packs geopend maar nu open ik wat minder.. al wil ik die IF Brandy best uit een pack halen (of 1 van de betere transfers)
![]()
Misschien even je Heerenveen bril afzetten.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
2 handen!? Wat heb jij gezopen gister?
Heb hem nu uit 5 hoeken gezien, allemaal hetzelfde beeld.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Das wel geniaal aan die site van FOX, beelden uit alle hoeken en standenquote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien even je Heerenveen bril afzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem nu uit 5 hoeken gezien, allemaal hetzelfde beeld.
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Otigba tikt m met zn linkervoet onder de (hover)hand van junkie weg, dus wat deze puushes daarmee te maken hebben ontgaat me even.. Stuur die link eens van die beelden?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Misschien even je Heerenveen bril afzetten.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb hem nu uit 5 hoeken gezien, allemaal hetzelfde beeld.![]()
Ja ik ook. Daarom deze week ook echt veel packs openen. Die Brandy is beast. Had al wel een Brandy in mijn bronze pack deze week. maar dat was een andere silver Brandyquote:Op zondag 2 februari 2014 19:57 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik heb laatst gepost hoeveel 400c packs ik had geopend (en dat was maar op 1 account) Ik heb vorige week ook heel veel packs geopend maar nu open ik wat minder.. al wil ik die IF Brandy best uit een pack halen (of 1 van de betere transfers)
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Gewoon de site van foxsports.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:02 schreef Zhano het volgende:
[..]
Otigba tikt m met zn linkervoet onder de (hover)hand van junkie weg, dus wat deze puushes daarmee te maken hebben ontgaat me even.. Stuur die link eens van die beelden?
100% zekerheid heb je nooit, maar de beelden nu (en tijdens de wedstrijd) laten weinig ruimte voor twijfel en het is niet voor niets dat 99% van de kijkers het niet met je eens zal zijn
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik dacht eerst ook dat ie m vast had (onder 1 hand), maar uit een andere hoek bleek dat ie wel degelijk een paar cm ertussen had. Alsof het mij met de huidige arbitrage ook maar 1 konko boeit of die goal nou terecht was of nietquote:Op zondag 2 februari 2014 20:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Gewoon de site van foxsports.
100% zekerheid heb je nooit, maar de beelden nu (en tijdens de wedstrijd) laten weinig ruimte voor twijfel en het is niet voor niets dat 99% van de kijkers het niet met je eens zal zijn![]()
![]()
Het is gewoon een overtreding en een blunder van de arbitrage.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:06 schreef Zhano het volgende:
[..]
Ik dacht eerst ook dat ie m vast had (onder 1 hand), maar uit een andere hoek bleek dat ie wel degelijk een paar cm ertussen had. Alsof het mij met de huidige arbitrage ook maar 1 konko boeit of die goal nou terecht was of niet
Beide de grensrechter en scheidsrechter gaan hier in de fout.![]()
Als ik aan iemands mening geen waarde hecht is het wel die van jouquote:Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het is gewoon een overtreding en een blunder van de arbitrage.
Beide de grensrechter en scheidsrechter gaan hier in de fout.![]()
![]()
Feiten: Uit het spelreglement van de KNVB. Hij heeft een hand op de bal in alle hoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:09 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als ik aan iemands mening geen waarde hecht is het wel die van jou
Dus hij had ook nog geel moeten krijgenquote:De keeper met de bal in zijn handen (of de hand op de bal) is beschermd. Elke actie wordt dan gezien als aanvallen van de keeper.![]()
En Alberg en Meiers dan, oh groot orakel?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Feiten: Uit het spelreglement van de KNVB. Hij heeft een hand op de bal in alle hoeken.
[..]
Dus hij had ook nog geel moeten krijgen![]()
Daar gaat het toch helemaal niet over nu?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Alberg en Meiers dan, oh groot orakel?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ben je onzeker of zo?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:13 schreef Zhano het volgende:
[..]
En Alberg en Meiers dan, oh groot orakel?
We hebben het hier over een ander fragment. Jij raakt gelijk in de verdedigende stelling en hebt het over iets anders...
Ik heb het hier over het eerste doelpunt van Heerenveen, dat gewoon een verschrikkelijke blunder is en het verloop van de wedstrijd dusdanig beïnvloed.
We moeten gewoon camera beelden erbij kunnen pakken als scheidsrechter mocht het nodig zijn.
Elke topsport heeft dit onderhand behalve het voetbal. "Het hoort erbij" zeggen ze dan. Dus wat voetballen ons leert is dat vals spelen mag als je er weg mee kunt komen.![]()
Het enige waar ik NIET op kan wachten is het feit dat ik Diego Costa en Diego nu perfect Chem kan geven en een leuke Hybrid met Hernanes kan makenquote:Op zondag 2 februari 2014 19:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Risicovolle aankoop hoor. Zo iemand kan de balans toch wel verstoren..typische spelmaker waar alles om moet draaien..en het liep juist zo goed.![]()
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet over nu?Het was me al duidelijk dat het geen zin had om nog langer te discussieren over die goal..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:17 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ben je onzeker of zo?
We hebben het hier over een ander fragment. Jij raakt gelijk in de verdedigende stelling en hebt het over iets anders...
Ik heb het hier over het eerste doelpunt van Heerenveen, dat gewoon een verschrikkelijke blunder is en het verloop van de wedstrijd dusdanig beïnvloed.
We moeten gewoon camera beelden erbij kunnen pakken als scheidsrechter mocht het nodig zijn.
Elke topsport heeft dit onderhand behalve het voetbal. "Het hoort erbij" zeggen ze dan. Dus wat voetballen ons leert is dat vals spelen mag als je er weg mee kunt komen.![]()
Omdat er geen discussie is. Het is een overtreding. Ik denk dat iedereen met een IQ van boven de 80 en verstand heeft van voetbal hierover de doelman in het gelijk stelt.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
[..]
Het was me al duidelijk dat het geen zin had om nog langer te discussieren over die goal..![]()
ALS ie m vast heeft ja. Waar ik niet van overtuigd ben. Dat geef ik al 3x aan, maar je blijft maar dom doorlullen. Ik was in discussie met Tim, niet met jou.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:23 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Omdat er geen discussie is. Het is een overtreding. Ik denk dat iedereen met een IQ van boven de 80 en verstand heeft van voetbal hierover de doelman in het gelijk stelt.![]()
Dus onzeker.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
ALS ie m vast heeft ja. Waar ik niet van overtuigd ben. Dat geef ik al 3x aan, maar je blijft maar dom doorlullen. Ik was in discussie met Tim, niet met jou.![]()
![]()
Nog altijd 0-0?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:26 schreef DutchSL het volgende:
Diego inmiddels ingevallen bij Atletico."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Je zegt dat je niet overtuigd bent. Dus dan ben je onzeker. Niet alleen dat, je weet de regels van het spelletje niet eens.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:27 schreef Zhano het volgende:
[..]
Blaat lekker door joh, vooral niet lezen.
Hoezo lees ik dan niet..![]()
SIF Miranda dusAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
beter Chelsea morgenquote:
Hala Madrid !
Ik heb IF Miranda al weken voor 100k op mijn TP, maar hij verkoopt niet (terwijl de waarde rond de 80 a 90k schommelt).
Volgende listing maar eens voor de zekerheid 10k omlaag gooien dan..![]()
Maar zoals Grandesco wel aangeeft is 1 hand op de bal al voldoende..en die was er sowieso wel. De tweede hand was dan wellicht discutabel.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:24 schreef Zhano het volgende:
[..]
ALS ie m vast heeft ja. Waar ik niet van overtuigd ben. Dat geef ik al 3x aan, maar je blijft maar dom doorlullen. Ik was in discussie met Tim, niet met jou.
Dat moment hielp een matig Heerenveen in ieder geval in het zadel en was beslissend. Daarna had Alberg uiteraard rood moeten hebben, maar het niet geven van die rode kaart had minder impact. Ik ben verder compleet onpartijdig en gun Heerenveen de punten ook veel meer, maar het was wel behoorlijk kansloos.
Hoe dan ook een weekje vrij denk ik voor meneer Janssen
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dan moet hij minimaal 1 goal er bij maken.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:35 schreef Grandesco het volgende:
Misschien een SIF Diego Costa (Assist en goal)![]()
Ze hebben nog 14minuten ongeveer incl blessuretijdquote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dan moet hij minimaal 1 goal er bij maken.![]()
ALS hij m vastheeft dan is het idd een overtreding, 4e keer nu dat ik dat zeg..quote:Op zondag 2 februari 2014 20:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar zoals Grandesco wel aangeeft is 1 hand op de bal al voldoende..en die was er sowieso wel. De tweede hand was dan wellicht discutabel.
Dat moment hielp een matig Heerenveen in ieder geval in het zadel en was beslissend. Daarna had Alberg uiteraard rood moeten hebben, maar het niet geven van die rode kaart had minder impact. Ik ben verder compleet onpartijdig en gun Heerenveen de punten ook veel meer, maar het was wel behoorlijk kansloos.
Hoe dan ook een weekje vrij denk ik voor meneer Janssen![]()
Als hij een hand OP de bal heeft is het een overtreding.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
ALS hij m vastheeft dan is het idd een overtreding, 4e keer nu dat ik dat zeg..![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:40 schreef Zhano het volgende:
[..]
ALS hij m vastheeft dan is het idd een overtreding, 4e keer nu dat ik dat zeg..
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dat hoor je me ook niet ontkennen, zucht. Iets met een pak vla...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:41 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Als hij een hand OP de bal heeft is het een overtreding.![]()
Die hand lag in elk geval wel op de bal, dus er is niks discutabel meer aan...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:42 schreef Zhano het volgende:
[..]
Dat hoor je me ook niet ontkennen, zucht. Iets met een pak vla..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Jahaaaa spuit elfquote:Op zondag 2 februari 2014 20:44 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Die hand lag in elk geval wel op de bal, dus er is niks discutabel meer aan...![]()
![]()
4-0 zelfs
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
In je laatste stuk stond nog steeds die 'ALS', maar die was helemaal niet nodig, want het was duidelijk zat.quote:
Wel mooi wat hij met Atleti weet te doen inderdaad.quote:
Voor de laatste keer nu, ik ben er niet van overtuigd. Dat de NOS belangrijke stukken weglaat uit wedstrijden is wel duidelijk...quote:Op zondag 2 februari 2014 20:47 schreef TBakkert het volgende:
[..]
In je laatste stuk stond nog steeds die 'ALS', maar die was helemaal niet nodig, want het was duidelijk zat.![]()
complotquote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor de laatste keer nu, ik ben er niet van overtuigd. Dat de NOS belangrijke stukken weglaat uit wedstrijden is wel duidelijk...Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Award-winning Actor Philip Seymour Hoffman Found Dead in Manhattan: http://online.wsj.com/new(...)SJ_hp_LEFTTopStories
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Je schildert me nu af als een VDM, maar dat stuk met Alberg bijvoorbeeld zat niet in de samenvatting en die smerige overtreding van Meijers ook niet. Dus het is gewoon een feitelijke conclusie, net zoals jullie denken dat het een feit is dat die junk de bal klemde onder zn hand.quote:
Helaas laggen die FOX filmpjes bij mij dus kan ik er geen duidelijke screenie van maken en kan ik die hoek die ik gister zag dus niet terugvinden.![]()
Dit.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:49 schreef Maver24 het volgende:
ik wil graag een transfer Diego hebben , zo snel mogelijk
Graag in 5 minuten.![]()
ah klote die gast was tofquote:Op zondag 2 februari 2014 20:50 schreef Tim86 het volgende:
Award-winning Actor Philip Seymour Hoffman Found Dead in Manhattan: http://online.wsj.com/new(...)SJ_hp_LEFTTopStories![]()
Ach, ontkenningsfase hoort bij het puberen.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je schildert me nu af als een VDM, maar dat stuk met Alberg bijvoorbeeld zat niet in de samenvatting en die smerige overtreding van Meijers ook niet. Dus het is gewoon een feitelijke conclusie, net zoals jullie denken dat het een feit is dat die junk de bal klemde onder zn hand.
Helaas laggen die FOX filmpjes bij mij dus kan ik er geen duidelijke screenie van maken en kan ik die hoek die ik gister zag dus niet terugvinden.![]()
En lezen leer je in groep 3, dus succes daarmee volgend jaar.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Ach, ontkenningsfase hoort bij het puberen.![]()
Maar die dingen waren niet zo belangrijk als dat moment met die hand, want dat was gewoon een doelpuntsituatie... Aan de andere kant waren die 2 andere momenten ook wel wedstrijdbepalend.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:48 schreef Zhano het volgende:
[..]
Voor de laatste keer nu, ik ben er niet van overtuigd. Dat de NOS belangrijke stukken weglaat uit wedstrijden is wel duidelijk..."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
quote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Zhano het volgende:
[..]
En lezen leer je in groep 3, dus succes daarmee volgend jaar.![]()
![]()
Oh dat zou ik niet weten eigenlijk..kijk nooit meer naar NOS samenvattingen eigenlijk. Dat Alberg moment eruit laten is wel echt onbegrijpelijk ja..Meijers momentje weet ik zo snel even niet. Maar dat lijkt me dan meer onkunde van de editing dan wat anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
Je schildert me nu af als een VDM, maar dat stuk met Alberg bijvoorbeeld zat niet in de samenvatting en die smerige overtreding van Meijers ook niet. Dus het is gewoon een feitelijke conclusie, net zoals jullie denken dat het een feit is dat die junk de bal klemde onder zn hand.
Helaas laggen die FOX filmpjes bij mij dus kan ik er geen duidelijke screenie van maken en kan ik die hoek die ik gister zag dus niet terugvinden.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Het is gewoon ook zo dat die samenvattingen gewoon een bepaalde tijd duren, en dan sneuvelen sommige momenten. Doordat de scheids Alberg geen kaart gaf ofzo hebben ze het nu wss beoordeeld als niet belangrijk genoeg. Dat neem ik ze verder niet kwalijk, maar feit is wel dat het is weggelaten. Zo gebeurt dat ook bij andere clubs, dus het is niet zo dat ik het kaf van het koren probeer te scheiden hieroquote:Op zondag 2 februari 2014 20:53 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oh dat zou ik niet weten eigenlijk..kijk nooit meer naar NOS samenvattingen eigenlijk. Dat Alberg moment eruit laten is wel echt onbegrijpelijk ja..Meijers momentje weet ik zo snel even niet. Maar dat lijkt me dan meer onkunde van de editing dan wat anders.![]()
![]()
Mis je de vleugels dan niet?quote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Die uitspraak van hem is me altijd bijgebleven.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:55 schreef Zhano het volgende:
[..]
Het is gewoon ook zo dat die samenvattingen gewoon een bepaalde tijd duren, en dan sneuvelen sommige momenten. Doordat de scheids Alberg geen kaart gaf ofzo hebben ze het nu wss beoordeeld als niet belangrijk genoeg. Dat neem ik ze verder niet kwalijk, maar feit is wel dat het is weggelaten. Zo gebeurt dat ook bij andere clubs, dus het is niet zo dat ik het kaf van het koren probeer te scheiden hiero![]()
Met LB+Y en Long shots zoals Diego + Hernanes + Modric en sterke spitsen zoals Benzema en Costa heb je die vleugels echt niet nodig.quote:![]()
nee diego komt lekker vaak over de spitsen heen, modric en hernanes vullen de gaten ook goed op.quote:
ben sowieso niet heel erg van het crossen. en vind de vleugels van de normale 4-1-2-1-2 niet zo heel fijn spelen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
SIF LichtsteinerAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
Zijn blessure valt mee overigens. "weeks instead of months"Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Ik welquote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef Zhano het volgende:
Gebruiken jullie allemaal die standaard camera?![]()
tele nogiets gebruik ikquote:Op zondag 2 februari 2014 21:14 schreef Zhano het volgende:
Gebruiken jullie allemaal die standaard camera?Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heb nog een vraagje wat ik me al een tijdje afvraag,
Geregeld heb ik als je een speler hebt verkocht en je de speler als verkocht ziet staan in je trade pile. Dat er dan zo'n out of contract icoontje bij staat. Maar kan me niet voorstellen dat deze speler elke keer nadat ik de speler heb verkocht binnen zo korte tijd al out of contract is. Zat eraan te denken dat ze em dan quick sell hadden gedaan, maar waarom zou je dit doen? Iemand een idee waarom dit is?Bastognekoeken koekoek jonguh!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |