SPOILER: enkele profielschetsenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
www.wefut.com
![]()
![]()
![]()
![]()
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgen![]()
![]()
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon makenquote:Op zondag 2 februari 2014 21:19 schreef Grandesco het volgende:
[..]
HOOOOOOOOOOI HUGO
Nog bekomen van je gelijkspelletje tegen Utrecht?![]()
![]()
Visser was gewoon weer als vanouds.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:20 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Ohja hoor. Was gewoon een beetje pech. En fischer de kneus moet die bal gewoon maken
Kutjeslecht.![]()
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef StevenHyde het volgende:
Heb nog een vraagje wat ik me al een tijdje afvraag,
Geregeld heb ik als je een speler hebt verkocht en je de speler als verkocht ziet staan in je trade pile. Dat er dan zo'n out of contract icoontje bij staat. Maar kan me niet voorstellen dat deze speler elke keer nadat ik de speler heb verkocht binnen zo korte tijd al out of contract is. Zat eraan te denken dat ze em dan quick sell hadden gedaan, maar waarom zou je dit doen? Iemand een idee waarom dit is?![]()
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pquote:Op zondag 2 februari 2014 21:22 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Ook als ze hem gewoon doorverkocht hebben zie je dat.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Kan ook dat ze hem kochten op een tradeaccount en daarna via trade offer naar hun hoofdaccount hebben doorgezet, zo doe ik dat soms ook met mijn spelers.![]()
of als ze hem naar andere account sturen. Van trade acc naar hoofd acc ofzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :pAlex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
die idd ja. Tele en tele broadcast zijn de meest normale hoeken.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:18 schreef Zhano het volgende:
Broadcast? Volgens mij had ik die op de PS3 ook. Ik krijg het nu alleen niet voor elkaar om het zoals toen te krijgenAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Zou ook een trade offer van een tradeaccount naar mainaccount zijn bijvoorbeeld.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:23 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Okay thanks! Maak waarschijnlijk gewoon slechte deals :phallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
best een leuk team mee te maken hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Grandesco het volgende:
Eto'ootje vanmorgen, jammer dat je de McGeady spin + Heelchop van te voren niet zietMag ik ook een 5* Eto'o?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gewoon linken aan IF Meloquote:Op zondag 2 februari 2014 21:29 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
SIF Sneijder dus
Jammer dat ie niet in een fatsoenlijke competitie speelt.![]()
![]()
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzoquote:Op zondag 2 februari 2014 21:30 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
best een leuk team mee te maken hoor![]()
![]()
Bijna hetzelfde maar ik vind de McGeady-spin handiger.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?![]()
meer heb je toch niet nodigquote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Quasi-intellectueel het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Maar stel je voor dat ie nog in de Serie A speelde of naar de BPL was gegaan ofzo![]()
#FreeTrapz![]()
McGeady houdt de bal dichter bij zich.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:32 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Oh, Berbaspin + McGeady spin is hetzelfde toch?Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
hopen dat hij de 0 kan houden. zou wel een IF zijn die in de collectie komtquote:
#FreeTrapz![]()
Wie dan?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:02 schreef Maver24 het volgende:
Veel mogelijke ifs komende week. Wordt nog lastig voor EA![]()
Ik ga denk ik wat golds in mijn NL silverteam gooien. Speel daar toch weinig silvercup mee. IF Krul, Fer en SIF sneijder ofzo. Misschien Huntelaar nog.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
als die kris commons geen TOTS card krijgt. die gozer heeft nog steeds geen IF maar scoort volgens mij wel iedere week.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
v. Rhijnquote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Vertonghen kreeg ooit een IF of volgens mij zelfs SIF, terwijl Ajax twee tegengoals had... van Excelsior.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:15 schreef Maver24 het volgende:
Geen IF Chiellini dus. Niet de 0 gehouden![]()
Jese
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)![]()
toen maakte hij er zelf wel 2 maar blijft jammer dat verdedigers alleen kans maken als ze scorenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:23 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Vertonghen kreeg ooit een IF of volgens mij zelfs SIF, terwijl Ajax twee tegengoals had... van Excelsior.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Schone goal van Ibai
Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Real 1-1.
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:![]()
jullie hebben uit van Stoke verlorenquote:
Hala Madrid !
Eentje toch meen ik? Was volgens mij de 2-2 waar we, uhh bedoel ajax, bijna de hele match met 10 man speelden omdat anita rood kreegBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Rood Ronaldo
Hala Madrid !
nee was dezequote:Op zondag 2 februari 2014 22:32 schreef StevenHyde het volgende:
Eentje toch meen ik? Was volgens mij de 2-2 waar we, uhh bedoel ajax, bijna de hele match met 10 man speelden omdat anita rood kreeg
http://www.ajax.nl/Ajax-N(...)van-Excelsior-41.htm
Maar 1 tegengoal dus.Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
je hebt gelijk. Goal Sulejmani toen ook nog eens. Sjonge, dat Excelsior kon er echt helemaal niks van.Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ik zei niet dat het lekker voor ze is, alleen heel erg opvallend. Die rode kaart is trouwens onzin.quote:
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
Dost 5x ofzo bij ons toenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:37 schreef StevenHyde het volgende:
je hebt gelijk. Goal Sulejmani toen ook nog eens. Sjonge, dat Excelsior kon er echt helemaal niks van.![]()
![]()
Een scheidsrechter die te graag zijn stempel op de wedstrijd wil drukken... weer lekker zwak optredenquote:Op zondag 2 februari 2014 22:40 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik zei niet dat het lekker voor ze is, alleen heel erg opvallend. Die rode kaart is trouwens onzin.![]()
![]()
Ja, en je bent wel één van de weinigen dan die Ronaldo een rode kaart heeft gegeven. Dat staat toch goed op je CV als scheidsrechter hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:44 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Een scheidsrechter die te graag zijn stempel op de wedstrijd wil drukken... weer lekker zwak optreden![]()
wat deed ronaldo nou eigenlijk om rood te ontvangen
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het niet
Feyenoord Rotterdam![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik voorspel dat het antwoord van Litmanen inderdaad zal zijn dat je er helemaal niks van snapt.![]()
bohhhhhhquote:
Eigenlijk doet hij gewoon niksquote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het niet
Edit: Eigenlijk is de overtreding VOORDAT het gebeurt. Obstructie tegen Benzema...![]()
![]()
Iets met een pak vla.quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Zowat niks, klaagt bij Benzema dat hij de bal wilt, die gast gaat op zijn teen staan en Ronaldo duwt hem in zijn gezicht een beetje => toen chaos.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Fuszy het volgende:
Ik zie net een youtube filmpje, maar zie het nietHala Madrid !
Het zit je diep he? Dit gun je niemand. Beetje een matennaaier die van Bilbao...quote:Op zondag 2 februari 2014 22:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Hahah lekker voor die kut Ronaldo trouwens
Alsof die een aanslag kreeg van Ronaldo gaat hij wat op de grond liggen.![]()
Dat zou Ronaldo nooooooooit doen natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 22:54 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Het zit je diep he? Dit gun je niemand. Beetje een matennaaier die van Bilbao...
Alsof die een aanslag kreeg van Ronaldo gaat hij wat op de grond liggen.![]()
Hoort gewoon bij voetbal![]()
![]()
Sneijder had ook nog een assist
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.quote:"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
Zielig hoor. Ik heb Ronaldo in zijn Real tijd nooit zielig zien doen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zou Ronaldo nooooooooit doen natuurlijk![]()
Hoort gewoon bij voetbal
Dit hoort niet op het voetbalveld thuis en als je denkt dat het op het voetbalveld thuis hoort ben je gewoon zielig.
Hetzelfde als de belasting gaat zeggen... "Ja, je krijgt je centen niet, hoort bij de belasting".
Domme opmerking.![]()
Watquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zielig hoor. Ik heb Ronaldo in zijn Real tijd nooit zielig zien doen.
Dit hoort niet op het voetbalveld thuis en als je denkt dat het op het voetbalveld thuis hoort ben je gewoon zielig.
Hetzelfde als de belasting gaat zeggen... "Ja, je krijgt je centen niet, hoort bij de belasting".
Domme opmerking.![]()
![]()
Beetje drama hoort gewoon op het voetbalveld![]()
Wat ga je met m uitwisselen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.![]()
Wel een vrouw mag ik hopen?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Heel goed, ik ga nu mijn uitwisselingspartner ophalen van Schiphol.![]()
Goede vergelijking !quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Zielig hoor. Ik heb Ronaldo in zijn Real tijd nooit zielig zien doen.
Domme opmerking.
...![]()
inbe4 speekselquote:Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dit is geen drama, dit is je tegenstander benadelen.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat![]()
![]()
Beetje drama hoort gewoon op het voetbalveld![]()
Ah boehoeeeeeeeequote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dit is geen drama, dit is je tegenstander benadelen.![]()
![]()
Dit soort dingen maken voetbal juist mooi![]()
Vandermar
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah boehoeeeeeeee![]()
![]()
Dit soort dingen maken voetbal juist mooi
Hij doet gewoon niks.![]()
Dat zeg ik toch of kun je niet lezen?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...
Hij doet gewoon niks.![]()
Goh, waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch of kun je niet lezen?![]()
![]()
Weet ik niet?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:07 schreef Zhano het volgende:
[..]
Goh, waar heb ik dat vandaag eerder gehoord?![]()
Roep ik al de hele tijd over die mongool. Wel vreemd dat we zo los van elkaar tot die conclusie komen...quote:![]()
Nu heb ik zin in vlaAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
niet in huisquote:Op zondag 2 februari 2014 23:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dan moet je dat eten. Of ben je dik?
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Sturridge op lw wordt duuuuurquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Prediction thread op EA komt tot dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten Rouwelaar![]()
Oxlade CDM? Speelde hij dat serieus dit weekend of is ea weer aan het trollen?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Waaromquote:Op zondag 2 februari 2014 23:28 schreef DutchSL het volgende:
Prediction thread op EA komt tot dit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ten RouwelaarClean sheet, so what..
![]()
slaande beweging of ben ik nou gek?quote:Op zondag 2 februari 2014 23:03 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Dus valspelen en sport benadelen maakt voetbal mooi...
Hij doet gewoon niks.Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Klopt ja, dus die krijgt m nooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet eens een clean sheet, 1-2 toch ?![]()
Ik heb niet alle pagina's gevolgd in dat topic, dus waarom ze bij hem komen weet ik ook niet
Alleen bij de eerste post staat:
" GK: Jelle Ten Rouwelaar - NAC Breda - 9 Saves + MOTM in a 2-1 win "![]()
Net alsof je niet een fucking goede wedstrijd gekeept kan hebben, als je niet de 0 hebt gehoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 23:38 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Niet eens een clean sheet, 1-2 toch ?
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
https://www.facebook.com/Voetbalprimeur/posts/10203080586553178
Over of die rode kaart van Ronaldo terecht was. Wat een niveautje daar zeg
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Geniaal moment hier thuis. Me vriendin heeft op haar telefoon een app staan met een lopende muis erop. Bij de kat het schermpje gehouden. Onze kat gaat met haar pootje op het scherm tikken naar die muis. Briljant![]()
Net alsof ik daar iets over gezegd hebquote:Op zondag 2 februari 2014 23:43 schreef DuTank het volgende:
[..]
Net alsof je niet een fucking goede wedstrijd gekeept kan hebben, als je niet de 0 hebt gehouden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: