dat bepaal ik zelf welquote:Op zondag 2 februari 2014 19:32 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Ik zou dit niet pikken. Hij probeert je onder uit te halen gianni.
jup, nu al zin inquote:
Babyquote:Op zondag 2 februari 2014 19:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel
[..]
jup, nu al zin in
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Flikker eens met die arabierenshit man
U racist bastard!quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Waar is wisequote:Op zondag 2 februari 2014 19:47 schreef Vaseline_ het volgende:
Is je aars nog niet hersteld van de vorige?quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Aiciu het volgende:
Oke update in hommostruggle
Ik heb aangegeven nog niet toe te zijn aan een relatie. Wat overigens egt waar is haha
Het hele gedoe rondom een relatie benauwd me gewoon.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:01 schreef Crip het volgende:
[..]
Is je aars nog niet hersteld van de vorige?
Dat rechtvaardigt het inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wel als je de hele tijd die shit post en buitenlands gaat praten
Ik moet wel zeggen dat je een stereotype ''tatta'' vertegenwoordigd met je gezeur.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:11 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja wel als je de hele tijd die shit post en buitenlands gaat praten
ga naar het mocrotopic danquote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een stereotype ''tatta'' vertegenwoordigd met je gezeur.
vas is heul geen tattaquote:Op zondag 2 februari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik moet wel zeggen dat je een stereotype ''tatta'' vertegenwoordigd met je gezeur.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |