abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136249823
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:57 schreef Scarface88 het volgende:

[..]

Ben benieuwd.
Het is dat er altijd 295429742 politie paarden en agenten worden ingezet, anders was dat al flink misgegaan.
pi_136249827
Maher moet er gewoon echt uit nu, wat een schijtvoetballer is dat zeg. Loopt echt rond met de uitstraling dat hij het allemaal al heeft laten zien, maar bakt er werkelijk helemaal niks van. Doe maar lekker Hendrix erbij op het middenveld, scoren doet Maher ook niet dus ook dat zal je niet missen.
pi_136249828
quote:
7s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:45 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Gelukkig bepaal jij niet wie er mag zeiken of niet en nu weg jij onbekende user.
Oh, ik was in de veronderstelling dat dit een openbaar forum was. Geloof me, ik baal hier net zo hard van.

Allemaal mooi al die PSV-iconen aan het roer, maar als dit het gevolg is heb ik liever een trainer die misschien wat minder bij de clubcultuur past.
pi_136249833
quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:56 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Onderschat de harde kern van PSV niet in dit geval.
Ben wel benieuwd hoe ze de pindakaas potjes en pepertjes gaan toppen ja..
pi_136249835
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:55 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:

[..]

Klopt. Al aarden dit soort gasten normaal gesproken juist wel beter bij een PSV dan bij een Ajax. Hier worden ze normaal gesproken met beide benen op de grond gehouden. En je moet er niet te veel van hebben. Dat blijkt toch vaak maar weer.
En daar heb je de kern van het probleem denk ik. Waar er voorheen altijd jongens die de PSV filosofie uitdroegen in de meerderheid waren zijn die nu allemaal afwezig.

Ik zie enorm veel gelijkenissen met de jaren die Ajax ook heeft gehad, ook het kopen van bijv. Maher. Een speler zoals hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten maar het komt er gewoon niet uit. Hij heeft al een goed seizoen bij AZ gehad, is al gekocht voor een grote som geld dus heeft het al gemaakt. Als Maher een jeugdspeler zou zijn die dit seizoen vanuit de jeugd van PSV zou zijn doorgeschoven naar het eerste zou hij mentaal zo anders op het veld staan.

Volgens mij is dit een aspect wat bij veel clubs zo enorm onderschat wordt.
  zondag 2 februari 2014 @ 18:59:37 #99
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_136249873
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

:') _O-

Ludiek
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_136249893
quote:
10s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef Geo4kant het volgende:

[..]

loop de aftrap eens binnen en roep 1 keer ajax.

dan roep je wel minder hard. Sterker nog niet _O-
pi_136249922
Ik vind die Locadia echt een topspits _O- :')
pi_136249929
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En daar heb je de kern van het probleem denk ik. Waar er voorheen altijd jongens die de PSV filosofie uitdroegen in de meerderheid waren zijn die nu allemaal afwezig.

Ik zie enorm veel gelijkenissen met de jaren die Ajax ook heeft gehad, ook het kopen van bijv. Maher. Een speler zoals hij heeft ontegenzeggelijk kwaliteiten maar het komt er gewoon niet uit. Hij heeft al een goed seizoen bij AZ gehad, is al gekocht voor een grote som geld dus heeft het al gemaakt. Als Maher een jeugdspeler zou zijn die dit seizoen vanuit de jeugd van PSV zou zijn doorgeschoven naar het eerste zou hij mentaal zo anders op het veld staan.

Volgens mij is dit een aspect wat bij veel clubs zo enorm onderschat wordt.
Ik kan me hier eigenlijk alleen maar in vinden ja. Al was het ook gewoon oer- en oerstom om Maher voor zo'n som geld te kopen. Dit zat er aan te komen.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
pi_136249957
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:00 schreef Max23 het volgende:
Ik vind die Locadia echt een topspits _O- :')
Die lange neger die inviel bij RKC was in die paar minuten al nuttiger dan Locadia in de hele wedstrijd ja.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:02:06 #104
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136249972
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:58 schreef tompsv18 het volgende:
Maher moet er gewoon echt uit nu, wat een schijtvoetballer is dat zeg. Loopt echt rond met de uitstraling dat hij het allemaal al heeft laten zien, maar bakt er werkelijk helemaal niks van. Doe maar lekker Hendrix erbij op het middenveld, scoren doet Maher ook niet dus ook dat zal je niet missen.
Wijnaldum heb je ook nog
pi_136249999
Ik ben echt benieuwd naar wijnaldum weer straks. Eentje die teminste hard werkt voor de centen.
pi_136250004
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef Tarado het volgende:

[..]

Wijnaldum heb je ook nog
Gaat pas over 2 weken zijn rentree maken bij Jong PSV, zal wel 45 minuten of iets dergelijks zijn. Vervolgens de week erop nog een wedstrijdje bij Jong PSV en misschien daarna een keer bij het eerste elftal. Dan is het seizoen al bijna afgelopen.
  zondag 2 februari 2014 @ 19:03:57 #107
131800 Tarado
capô de fusca
pi_136250056
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:02 schreef tompsv18 het volgende:

[..]

Gaat pas over 2 weken zijn rentree maken bij Jong PSV, zal wel 45 minuten of iets dergelijks zijn. Vervolgens de week erop nog een wedstrijdje bij Jong PSV en misschien daarna een keer bij het eerste elftal. Dan is het seizoen al bijna afgelopen.
OK ik dacht hij al bijna speelklaar was, heb ik verkeerd gelezen dan
pi_136250530
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Een deel van de "concurrentie" laat punten liggen dus dan weet je dat PSV dat ook gaat doen. -O-
Serieus ja :')

en ik maar denken dat de kans op puntverlies dit seizoen sowieso ongeveer al zo'n 62% was ;(
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_136250541
Gewoon FC Eindhoven overkopen/opkopen, voor 3 miljoen een heel nieuw elftal _O_
pi_136250747
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:36 schreef -_ het volgende:
Van Gaal mocht niet komen. Maar gelukkig hebben we onze clubcultuur nog hè jongens.
Dat had de achterban nooit gepikt vanwege v. Bommel.

Als v. Marwijk zijn ontslag krijgt bij HSV lijkt zo'n type me wel geschikt. Is niet zo soft, deze jongens hebben een schop onder hun reet nodig. Cocu is te veel een type Fred Rutten en Advocaat interesseerde het allemaal niet zoveel die zat na de training al meteen in de auto.
Land of the free. Home of the brave.
pi_136251015
quote:
2s.gif Op zondag 2 februari 2014 18:56 schreef FL_Freak het volgende:

[..]

Onderschat de harde kern van PSV niet in dit geval.
De tractoren zijn al gestart?
  zondag 2 februari 2014 @ 19:22:43 #112
11102 knep
Mountainfreak
pi_136251066
@Pizzakoppo, kon het niet meer met je eens zijn.
Al die Twitter-swag types passen totaal niet bij de club.
pi_136251726
Misschien moet PSV marcelo terugkopen :')
pi_136251806
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef Longcat. het volgende:
Omdat? :')

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-02-2014 19:37:33 ]
pi_136251878
Ben ook wel benieuwd wanneer die bak ervaring van Park ons iets gaat brengen :)
pi_136251919
We kunnen ook Toivonen weer terughalen, staat daar in de spits en scoorde vandaag tegen Lyon
pi_136252047
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:35 schreef Longcat. het volgende:
Ik blijf me er over verwonderen dat PSV, net als Feyenoord overigens, defensief zo staat te schutteren.
Voor Nederlandse begrippen / eredivisiebegrippen, zouden Mathijsen, BMI, De Vrij, Rekik en zelfs Bruma gewoon goede verdedigers moeten zijn en het toch beduidend beter moeten kunnen doen.
pi_136252252
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ik blijf me er over verwonderen dat PSV, net als Feyenoord overigens, defensief zo staat te schutteren.
Voor Nederlandse begrippen / eredivisiebegrippen, zouden Mathijsen, BMI, De Vrij, Rekik en zelfs Bruma gewoon goede verdedigers moeten zijn en het toch beduidend beter moeten kunnen doen.
1e goal was gebrek aan felheid bij Willems, dat lieten ze ook nog zien.
En die tweede zegt niet veel. Je verliest toch wel en speelt alles of niets, dan weet je dat dat gebeurd.
pi_136252524
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

En die tweede zegt niet veel. Je verliest toch wel en speelt alles of niets, dan weet je dat dat gebeurd.
Ik heb het niet over vandaag, ik heb het over dit hele seizoen. Met Rekik en Bruma verwachtte PSV gewoon een goed centrum te hebben staan, maar in de praktijk is het maar zo zo.

Geld overigens evengoed voor Feyenoord. Vrijwel alleen maar internationals achterin en dan 30 doelpunten tegen in 21 wedstrijden is natuurlijk absurd.
  zondag 2 februari 2014 @ 20:03:14 #120
79837 Lemming22
Rik Elfrink maakt ons kampioen
pi_136253130
quote:
14s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef Guus_Geluk7 het volgende:

[..]

Gebrek aan felheid bij Willems, dat hebben we nog niet eerder gezien... Wat mij betreft is hij de eerste die een hele harde schop onder zijn luie swaggerkont moet krijgen. Over rotte appels gesproken. Loopt rond alsof hij het mannetje is en al jaren een fantastisch succesvolle carrière heeft. Sprinten praat hij alleen op Twitter over, verder is er weinig van terug te zien. En Manolev werd verweten dat hij onrust veroorzaakte door overal en nergens te staan. Nou, Willems kan daar ook wel wat van. Kijkt totaal niet hoe het elftal staat, als hij maar naar voren kan stormen. Om daar als een kip zonder kop en zonder enige vorm van overzicht vast te lopen, balverlies te leiden en daardoor weer een gevaarlijke tegenaanval in te luiden. Leert ook totaal niet van zijn fouten, net zoals al die andere zogenaamde toptalenten zonder enige vorm van zelfkritiek. Ik ben er klaar mee. En het ergste is dat zijn beste vervanger 'Tezzy' is :'(
pi_136253240
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 19:51 schreef De_Pel het volgende:
Geld overigens evengoed voor Feyenoord. Vrijwel alleen maar internationals achterin en dan 30 doelpunten tegen in 21 wedstrijden is natuurlijk absurd.
PSV is wel een heel stuk slechter. 21 wedstrijden gespeeld en nog geen 30 punten _O- :D
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_136253373
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:05 schreef Shreyas het volgende:

[..]

PSV is wel een heel stuk slechter. 21 wedstrijden gespeeld en nog geen 30 punten _O- :D
Ja. Dat klopt. En dat is inderdaad vrij lachtwekkend. Maar ik heb het nu over de verdediging.

Dat PSV het nog een stuk slechter doet komt vooral omdat ze ook aanvallend opzichtig falen.
Had Brands De Pel kunnen kopen in plaats van Maher dan hadden we waarschijnlijk van plek gewisseld.
  zondag 2 februari 2014 @ 21:21:03 #123
342946 TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
pi_136259470
quote:
0s.gif Op zondag 2 februari 2014 20:08 schreef De_Pel het volgende:

[..]

Ja. Dat klopt. En dat is inderdaad vrij lachtwekkend. Maar ik heb het nu over de verdediging.

Dat PSV het nog een stuk slechter doet komt vooral omdat ze ook aanvallend opzichtig falen.
Had Brands De Pel kunnen kopen in plaats van Maher dan hadden we waarschijnlijk van plek gewisseld.
Dat lijkt me niet.
pi_136259552
quote:
1s.gif Op zondag 2 februari 2014 21:21 schreef TweeGrolsch het volgende:

[..]

Dat lijkt me niet.
O?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: