Hoezo nodig hebben. Heb je het gevoel dat het verschil maakt door dit elke keer te noemen?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn de bij PSV zo dom dat ze het nodigen hebben om elke week te horen hoe het niet moet.
Dat is om te zorgen dat ze in de toekomt niet weer een miljoen over de balk gaan smijten in een verloren seizoen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo nodig hebben. Heb je het gevoel dat het verschil maakt door dit elke keer te noemen?
Ik vind het ook onzin, blessures komen nou eenmaal veel voor in het voetbal, dat kan je niet inschatten. Ruiz een weekje naar de kant, volgende week weer fit. Hoort erbij.
Het gaat erom of je zo'n speler in die staat en voor die positie nodig hebtquote:Op zondag 2 februari 2014 15:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Hoezo nodig hebben. Heb je het gevoel dat het verschil maakt door dit elke keer te noemen?
Ik vind het ook onzin, blessures komen nou eenmaal veel voor in het voetbal, dat kan je niet inschatten. Ruiz een weekje naar de kant, volgende week weer fit. Hoort erbij.
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het gaat erom of je zo'n speler in die staat en voor die positie nodig hebt
Tja, wat is nodig hebben. Je weet natuurlijk nooit hoe het uitpakt, tot het einde van het seizoen. Er zijn voordelen en nadelen, jongelingen kunnen van een Ruiz leren en hij kan het verschil maken, kost aan de andere kant een hoop geld en houdt bijv. Bakkali en Narsingh op.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:44 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Dat is om te zorgen dat ze in de toekomt niet weer een miljoen over de balk gaan smijten in een verloren seizoen.
Ik zeg het nu alvastquote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Tja, wat is nodig hebben. Je weet natuurlijk nooit hoe het uitpakt, tot het einde van het seizoen. Er zijn voordelen en nadelen, jongelingen kunnen van een Ruiz leren en hij kan het verschil maken, kost aan de andere kant een hoop geld en houdt bijv. Bakkali en Narsingh op.
Ik vind ook dat we altijd voor het hoogste moeten gaan, ondanks het 'verloren seizoen' is een 3e plaats nog steeds beter dan een 6e, beter voor sponsoren, Europees voetbal, ervaring voor de spelers. Je hebt altijd nog gradaties van falen, dus om te zeggen dat het miljoen voor niets over de balk is gesmeten, daar vind ik het nog te vroeg voor.
Voorlopig hebben wij gelijk en jij nog nietquote:Op zondag 2 februari 2014 16:00 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Goed, blijf maar gewoon dingen roepen dan op basis van je glazen bol.
Na 1 wedstrijdquote:Op zondag 2 februari 2014 16:01 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voorlopig hebben wij gelijk en jij nog niet
2 met die van straks erbijquote:Op zondag 2 februari 2014 16:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Na 1 wedstrijdPrijs jezelf gelukkig.
Ruiz zal nog steeds goed zijn, maar het is nou niet bepaald de missende schakel. Daarom lijkt het vooral weggegooid geld. Als je nou een goed meevoetballende spits had gehaald (iets wat van Ruiz wordt gezegd, maar die heeft daar al 10 jaar niet meer gespeeld) was het iets anders.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:56 schreef StijnDa het volgende:
[..]
[..]
Tja, wat is nodig hebben. Je weet natuurlijk nooit hoe het uitpakt, tot het einde van het seizoen. Er zijn voordelen en nadelen, jongelingen kunnen van een Ruiz leren en hij kan het verschil maken, kost aan de andere kant een hoop geld en houdt bijv. Bakkali en Narsingh op.
Ik vind ook dat we altijd voor het hoogste moeten gaan, ondanks het 'verloren seizoen' is een 3e plaats nog steeds beter dan een 6e, beter voor sponsoren, Europees voetbal, ervaring voor de spelers. Je hebt altijd nog gradaties van falen, dus om te zeggen dat het miljoen voor niets over de balk is gesmeten, daar vind ik het nog te vroeg voor.
Ditquote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vraag me af of Maher ook op doel kan schieten. Krijgt steeds veel ruimte, maar doet er wel heel erg weinig mee. Tweede helft zullen ze overigens wel weer moe zijn..
2e helft tot nu toe altijd ultrabagger, zo jammer is dat.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:20 schreef tompsv18 het volgende:
Ik vraag me af of Maher ook op doel kan schieten. Krijgt steeds veel ruimte, maar doet er wel heel erg weinig mee. Tweede helft zullen ze overigens wel weer moe zijn..
Marcel neem je rommel mee?quote:Op zondag 2 februari 2014 17:44 schreef Scarface88 het volgende:
1-0 RKC zoals verwacht.
[ afbeelding ]
Welke concurrentie?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:03 schreef TargaFlorio het volgende:
Een deel van de "concurrentie" laat punten liggen dus dan weet je dat PSV dat ook gaat doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |