Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
Dan denk je, goh, laat ik eens lekker snel reageren op mensen, kan dat niet eens..
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.Werkt allemaal niet heel soepel.
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.
ntpd.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideeServertijd staat ook niet goed, beetje jammer allemaal.
Uur verschil toevallig?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen ideeServertijd staat ook niet goed, beetje jammer allemaal.
Kan je toch nog wel een ntp daemon instaleren?quote:Op zondag 2 februari 2014 21:38 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ik draai m'n site niet op een lokale server hè
kan jij niet rekenen?quote:Op zondag 2 februari 2014 18:12 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
dat krijg je wel 13 briefjes, en dan?
nee sorryquote:
juistumquote:
oh ik slaap juist sneller in door bier en heb geen problemen met opstaan de volgende dag, daarom drink ik het. anders slaap ik niet voor 2:00. Moet morgen 7:00 mn nest uit dus vandaar bier.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:07 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Slecht plan, dan kom ik morgen m'n bed niet uit.
En dat kom ik nu al bijna niet.
heb ik nog nodig sorry, mag ik jouwe proeven?quote:Op zondag 2 februari 2014 22:10 schreef Studeur het volgende:
[..]
eet je eigen penis op. schijnt heel lekker te zijn.
jahoorquote:Op zondag 2 februari 2014 22:18 schreef Cosmo. het volgende:
[..]
heb ik nog nodig sorry, mag ik jouwe proeven?
quote:
Ik slaap er misschien wel eerder door, maar word er niet eerder wakker van.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:09 schreef Studeur het volgende:
[..]
oh ik slaap juist sneller in door bier en heb geen problemen met opstaan de volgende dag, daarom drink ik het. anders slaap ik niet voor 2:00. Moet morgen 7:00 mn nest uit dus vandaar bier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |