Is de fles wel ooit dicht gegaan?quote:
Ik zie dit somber in.quote:Op zondag 2 februari 2014 19:42 schreef FL_Freak het volgende:
Morgen maar weer eens naar dat bedrijf gaan bellen. Nu al drie keer beloofd dat ie contact met mij zou opnemen. Ondertussen al twee weken geleden ofzo
quote:Op zondag 2 februari 2014 19:44 schreef Cosmo. het volgende:
ik zie het me al voor me als jij die video nadoet
AWWwquote:
quote:
Dat is in 8.1 toch verplicht?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:53 schreef FL_Freak het volgende:
Sws nooit begonnen aan een microsoft account
Ik vind soep ook nooit heel erg vullen, als het al doet dan is het maar voor even. Zelfde geldt voor gerechten met rijst. Kun je heel even vol van zitten maar naar een tijdje krijg je weer trekquote:Op zondag 2 februari 2014 19:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jep maar ik heb nog steeds hongerStraks chippies eten
Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?quote:Op zondag 2 februari 2014 19:31 schreef BBQSausage het volgende:
Dan denk je, goh, laat ik eens lekker snel reageren op mensen, kan dat niet eens..
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.quote:Op zondag 2 februari 2014 20:56 schreef bondage het volgende:
[..]
Heb je dat scriptje dat ik je heb gestuurd al werkende?
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 21:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Zat er net toevallig even mee te klooien, heb het redelijk werkend. Alleen m'n server heeft vertraging enzo.Werkt allemaal niet heel soepel.
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 21:11 schreef bondage het volgende:
[..]
DNS probleempje? Ik heb ook gehad dat het benaderen van een url langzaam ging, bleek een fout in de DNS te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |