ik was even van 'oh laat ik dat eens proberen', toen pas dacht ik van 'oh wacht'quote:Op zondag 2 februari 2014 22:56 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gewoon een prop aluminiumfolie erom heen, gegarandeerd succes.
Nee, dat wordt slap.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
maar serieus, als je patat eerst zou frituren dan is het knapperig enzo. als je het dan in de magnetron opwarmt dan is t toch prima te eten lijkt mij?
Popcorn wordt alleen maar niet slap omdat al het water wat in de maiskorrel zat eruit gaat zodra hij open 'popt'.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
maar serieus, als je patat eerst zou frituren dan is het knapperig enzo. als je het dan in de magnetron opwarmt dan is t toch prima te eten lijkt mij?
bewijs het.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Popcorn wordt alleen maar niet slap omdat al het water wat in de maiskorrel zat eruit gaat zodra hij open 'popt'.
Patat wordt gewoon slap.
Maiskorrel wordt heet, het water erin wordt gas, korrel kan de druk niet aan, popt open, gas ontsnapt, popcorn.quote:
Da's dan ook een slappe hap.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:00 schreef Rezania het volgende:
Frikandel speciaal kan trouwens wel in de magnetron.
IK WIST HETquote:Op zondag 2 februari 2014 22:59 schreef BBQSausage het volgende:
http://www.mccain.nl/producten/frieten/magnetron/fritup/
Fuck.
Ik wil ook bier.quote:
Wat.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:51 schreef Rezania het volgende:
Blijkbaar kan je pijpen wel geven en ontvangen, maar beffen niet. Logica.
Wat een verrassing.quote:Op zondag 2 februari 2014 23:54 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, laat maar, ik begreep het verkeerd.
Oven is beterquote:Op zondag 2 februari 2014 22:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
popcorn niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |