quote:Op zondag 2 februari 2014 17:29 schreef FL_Freak het volgende:
stu
amaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Your beauty never ever scared me.
hoe kan jij 3 seconden later alweer posten? ik krijg dan altijd een melding dat je geen 2 berichten achter elkaar kunt plaatsenquote:
abonnement.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:31 schreef Studeur het volgende:
[..]
hoe kan jij 3 seconden later alweer posten? ik krijg dan altijd een melding dat je geen 2 berichten achter elkaar kunt plaatsen
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
na deze 3e bier stop ik met drinken anders ben ik weer aangeschoten op werk net als vorige week. mn teamleider rook bierlucht en dat was niet de eerste keer
Tering dat is gewoon gegronde voor direct onstslagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
na deze 3e bier stop ik met drinken anders ben ik weer aangeschoten op werk net als vorige week. mn teamleider rook bierlucht en dat was niet de eerste keer
quote:Op zondag 2 februari 2014 17:34 schreef Studeur het volgende:
ja boeien. ik werk nog steeds het hardste en best van allemaal dus ze willen me helemaal niet kwijt.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:35 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Tering dat is gewoon gegronde voor direct onstslag
Het gaat er niet eens om hoeveel je op hebt. Als ze het ruiken is dat al erg onverantwoord.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:36 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja boeien. ik werk nog steeds het hardste en best van allemaal dus ze willen me helemaal niet kwijt.
en als ik zeg ja 1 biertje tijdens het eten gedronken dan mogen ze toch niet ontslaan. met 1 bier op mag je toch ook autorijden.
oja op een lege maagquote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef Studeur het volgende:
Had vorige week een verjaardag smiddags en had 6 bier op.
lekker boeien.quote:Op zondag 2 februari 2014 17:37 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Het gaat er niet eens om hoeveel je op hebt. Als ze het ruiken is dat al erg onverantwoord.
ja hehequote:
Zou dat wel doen jaquote:Op zondag 2 februari 2014 17:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
lekker boeien.
toch maar goed tandenpoetsen, veel roken en kauwgom mee straks
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |