Oekraïne met Dolgopolov en Stakhosky zie ik ook nog wel fout gaanquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Allemaal te doen behalve kroatie, dus ze zullen we Kroatie krijgen
Even je adblocker uitzetten/niet op fok gebruiken.quote:Op zondag 6 april 2014 23:08 schreef 1239758715981 het volgende:
Hele duyvis cup gemist dankzij een kapotte laptop![]()
Gelukkig is Zwitserland door. Weet iemand trouwens hoe je met de Davis Cup-app de uitslagen bekijkt van andere wedstrijden dan de wereldgroep?
Oh, en waarom werken de smileys en alle knoppen op de site ineens niet meer? Kan niet quoten en smileys alleen gebruiken doorhandmatig de code in te tikken...
Vind je? Cilic wint zijn twee rubbers vrijwel zeker, de dubbel pakken wij waarschijnlijk wel met Rojer, dus dan wordt het een kwestie van Dodig en/of Karlovic twee keer verslaan. Ik acht het niet uitgesloten maar makkelijk wordt het ook niet.quote:Op dinsdag 8 april 2014 12:09 schreef IbanMayo het volgende:
Hee, Kroatië thuis! Zowaar een aardige loting.
Haha, van een slechte loting is het ineens een goede loting geworden omdat we nu niet geplaatst zijnquote:Op zondag 6 april 2014 19:28 schreef Norrage het volgende:
Allemaal te doen behalve kroatie, dus ze zullen we Kroatie krijgen
yup op gravel. Tussen 3.500 en 9000 toeschouwers qua capaciteitquote:
twitter:DavisCup twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:28:56#NEDCRO draw: Igor Sijsling v Mate Delic, @robin_haase v @BornaCoric; Jean-Julien Rojer/@Thiemodebakker v @cilic_marin/Marin Draganja reageer retweet
Ook geen Karlovic en Dodig? Dan moet het nog wel te doen zijn.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:29 schreef franklop het volgende:
twitter:DavisCup twitterde op donderdag 11-09-2014 om 12:28:56#NEDCRO draw: Igor Sijsling v Mate Delic, @robin_haase v @BornaCoric; Jean-Julien Rojer/@Thiemodebakker v @cilic_marin/Marin Draganja reageer retweet
alleen als morgen beide partijen worden gewonnen denk ik.quote:Op donderdag 11 september 2014 12:57 schreef Max23 het volgende:
[..]
Ook geen Karlovic en Dodig? Dan moet het nog wel te doen zijn.
Moeten onze Nederlandse toppers toch kunnen winnen.quote:Op donderdag 11 september 2014 20:48 schreef superniger het volgende:
Dit gaat een walk over voor Kroatië worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |