Ja sorry. Feyenoord heeft het ook relatief makkelijk, de overige wedstrijden zijn wel echt spannend.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
*Heerenveen v FC Twente
En Groningen is een makkie.
Wat dan zijn er weer rellen geweest? Ik ben gelijk naar huis gefietstquote:
Cambuur wintquote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC - Feyenoord 2
Vitesse - AZ 1
Cambuur - PSV 1
SC Heerenveen - FC Twente 1
Ajax - FC Groningen 1
Geen dank.
Wel eens ja. Ik zie Cambuur wel van PSV winnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ja sorry. Feyenoord heeft het ook relatief makkelijk, de overige wedstrijden zijn wel echt spannend.
Twente en Roda winnen.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Roda JC - Feyenoord 2
Vitesse - AZ 1
Cambuur - PSV 1
SC Heerenveen - FC Twente 1
Ajax - FC Groningen 1
Geen dank.
Nee niet dat ik weet maar je weet maar nooit.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat dan zijn er weer rellen geweest? Ik ben gelijk naar huis gefietst
Wat is daar spannend aan dan ? Alleen Ajax - Vitesse of Twente- Ajax is nog interessantquote:Op zondag 2 februari 2014 15:21 schreef Shreyas het volgende:
Komende week gaat interessant worden:
Roda JC - Feyenoord
Vitesse - AZ
Cambuur - PSV
Heerenveen - FC Twente
Ajax - FC Groningen
Roda JC wint niet, Tomasson zal zijn oude club Feyenoord niet een hak zetten.quote:
Thuis vind ik Cambuur altijd sterk spelen, PSV is altijd minder in dit soort wedstrijden. Cambuur heeft verse krachten erbij terwijl ik PSV niet echt beter zie worden.quote:
Ze hebben ook geen spits, ja die Skourthai oid.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Roda JC wint niet, Tomasson zal zijn oude club Feyenoord niet een hak zetten.
Gras is groenquote:
Wie wil jou nou zienquote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Paul het volgende:
Ik ben nog vol in beeld geweestHebben jullie lekker gemist
Zat je in de buurt van een meisje met roze haar?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef Paul het volgende:
Ik ben nog vol in beeld geweestHebben jullie lekker gemist
Ruiz is sowieso verspild geld, maar PSV kan het hebben aangezien ze Toivonen hebben verkocht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |