quote:Op maandag 3 februari 2014 13:12 schreef NoBoNo het volgende:
Burdie gefeliciteerd met je verjaardag!
Verder compleet niet bijgelezen, maar heb geloof ik ook niks gemist?
DJMomo, waar blijft je Jaap??? Van de andere kant, mag ook nog wel even natuurlijk...
Hier zijn we heerlijk aan het genieten van onze zoon, prachtig mannetje die het super goed doet, alleen huilen als ie honger heeft, of als ie met z'n blote kont op het aankleed kussen ligt, maar dat is denk ik een combinatie van koud en nat billendoekje en nog zin in wat te eten, meestal verschonen we hem tussen 2 borsten door zeg maar, om hem weer wat te activeren.
5 dagen na hem is er bij de buren 2 huizen verderop ook een jongetje geboren en een paar straten verderop een meisje, dat wordt dus later knokken!
Geen idee of ik in het babytopic ga posten, maar hou dit topic nog wel even in de gaten voor verse babies!Wat een prachtig jongetje, Nobono! Je klinkt als een trotse vaderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Yesterday is history, tomorrow is a mystery.
quote:Op maandag 3 februari 2014 13:12 schreef NoBoNo het volgende:
Geen idee of ik in het babytopic ga posten, maar hou dit topic nog wel even in de gaten voor verse babies!Kijk dan wat een mooierd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles gaat verder goed, ook met je vrouw? En ben jij al een beetje gewend aan het ppapa-zijn?Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op maandag 3 februari 2014 16:09 schreef Kimpossible het volgende:
Sticker voor Burdie!![]()
Tap, das heel waardeloos!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tralalalaaa
Wat is de reden als ik vragen mag?quote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef DJMomo het volgende:
Advise vk: Stuur sjaak naar oppas.
Mocht ik nu weeen krijgen mag ik al direct door naar zh (vk hoeft niet eerst thuis te komen) of direct vliezen laten breken.
Spannend!!! Hopelijk komt het snel bij jouquote:Op maandag 3 februari 2014 17:00 schreef DJMomo het volgende:
Advise vk: Stuur sjaak naar oppas.
Mocht ik nu weeen krijgen mag ik al direct door naar zh (vk hoeft niet eerst thuis te komen) of direct vliezen laten breken.
Voor Sjaak uit logeren sturen? Omdat ze verwacht dat de bevalling elk moment kan beginnen. En om rust in mijn lijf te creëeren zodat het ook echt begint! Baarmoeder voelde dusdanig dat ik dus bij een enkele wee al naar zh mag. Of thuis vliezen breken dus. Ze heeft de vliezen ook nog heeeeel goed verder los kunnen maken. En gezien mijn snelle bevalling bij Sjaak is het waarschijnlijk dat als het gaat het ook écht gaat.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
[..]
Wat is de reden als ik vragen mag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |