Percentueel wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:13 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Dus moet-ie maar zelf proberen van 25 meter met een of ander kansloze poging?
Liever een 100% kans die Fischer verneukt als een 5% kans die Bojan verneuktquote:Op zondag 2 februari 2014 14:12 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is momenteel wel een bijna waarheid bij Fischer
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Liever een 100% kans die Fischer verneukt als een 5% kans die Bojan verneukt
Laat ik het zo zeggen ik zie liever dat er een 100% kans gecreert wordt ipv die onzinnige actie van Bojan daarquote:
Zijn opleving zit erop?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er in vredesnaam met Klaassen en mindere mate Veltman aan de hand na de winterstop?
Klaassen is nu al 3/4 wedstrijden VOLLEDIG onzichtbaar
ah ok, mee eensquote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen ik zie liever dat er een 100% kans gecreert wordt ipv die onzinnige actie van Bojan daar
Zo onnodig, zo'n kut ploeg en dan 1-1. Gelukkig zijn Fischer, Veltman en Klassen lekker in vorm.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:16 schreef Stiggie het volgende:
Genoeg gebash bitches.
Dit gaat een 1-1 worden. Gelukkig hebben Vitesse en Fey ook punten laten liggen
Dat niet alles wat hij aanraakte goud zou blijven is logisch, maar inzet tonen staat daar los van. Hij biedt zich gewoonweg niet meer aan en loopt er anoniem tussen.quote:
Net als Veltman in een dipjequote:Op zondag 2 februari 2014 14:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Wat is er in vredesnaam met Klaassen en mindere mate Veltman aan de hand na de winterstop?
Klaassen is nu al 3/4 wedstrijden VOLLEDIG onzichtbaar
Dat begrijp ik, maar zoals ik al stelde in de vervolgpost. Hij lijkt het geeneens te proberen?quote:
Wellicht zit er gewoon niet meer in bij Klaassenquote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zoals ik al stelde in de vervolgpost. Hij lijkt het geeneens te proberen?
Misschien omdat hij teveel gespeeld heeft na zijn lange blessure.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat begrijp ik, maar zoals ik al stelde in de vervolgpost. Hij lijkt het geeneens te proberen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |