Zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef marcodej het volgende:
Zes rondjes te laat. Is het dan een opwarmingsprobleem?
Hij had vast gewonnen als het WK zes rondjes langer duurdequote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef marcodej het volgende:
Zes rondjes te laat. Is het dan een opwarmingsprobleem?
wtfquote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef F_JD het volgende:
"Er is niks mis met een middelvingertje in je binnenste"
Zei Wuyts dat nu echt?!
had toch al een wereldtitel gepaktquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt er op dat het op 2 paarden wedden van vd Poel (veld en weg) niet echt bevorderlijk is.
Ja, Wuijts dacht dat het voor v. Aerts bedoeld was.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef buzz1291 het volgende:
Boeh roepen als Mathieu 2 concurrenten voor de derde plek losrijdt. Belgische cross publiek mentaliteit
Heel erg dit ja, jammer genoeg denkt hij er niet hetzelfde over.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kiest Mathieu snel voor de weg, in zo'n C-sport is buiten Belgie verder weinig eer te behalen.
Op de weg zie ik hem ook erg ver komen.
Wuyts en denken, niet de beste combinatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, Wuijts dacht dat het voor v. Aerts bedoeld was.
Wuyts steekt liever een middelvinger in zijn reet.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts en denken, niet de beste combinatie.
Heeft hij dat nou echt gezegd?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wuyts steekt liever een middelvinger in zijn reet.
Liever een Nederlandse topper in het veldrijden dan het zoveelste talent dat uiteindelijk toch niet zo goed blijkt als gedacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel erg dit ja, jammer genoeg denkt hij er niet hetzelfde over.
http://www.omroepbrabant.(...)+in+Hoogerheide.aspxquote:HOOGERHEIDE - Topfavoriet Mathieu van der Poel uit Hoogerheide is derde gewonnen op het WK veldrijden voor beloften in zijn woonplaats. De Brabander moest het afleggen tegen de Belgen Wout van Aert en Michael Vanthourenhout, die respectievelijk eerste en tweede werden.
Van der Poel gaf weinig blijk van zijn rol als favoriet. Hij voelde zich ziek en had keelpijn. "Dat wilde ik niet toegeven, maar het nekte me wel in deze race. Ik wilde na de eerste ronde al opgeven, maar ik ben toch doorgegaan." De derde plek die hij alsnog wist te bemachtigen doet hem weinig. "De waarde van brons is niets, als ik tiende was geworden had ik hetzelfde gevoel gehad."
...
Op wie of wat zou ie dat gezegd hebben dan ?quote:
Ging over revanchegevoelens bij Van Aert na zijn valse start bij het BKquote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie of wat zou ie dat gezegd hebben dan ?
"Een middelvinger in je binnenste mag wel"quote:
Dat had Herygers gezegd over Mario de Clercqquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
http://instagram.com/p/j6R_7ota4u/#
Wie is een eikel?
Michel Wuyts.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
http://instagram.com/p/j6R_7ota4u/#
Wie is een eikel?
Ongeacht de reden ben ik het eens met Herygers.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat had Herygers gezegd over Mario de Clercq
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.quote:
Mwah, diep van binnen. Het komt de laatste tijd wel heel erg duidelijk naar voren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.
Herbert geeft gewoon puur slecht commentaar, dat van Wuyts kan je niet eens meer commentaar noemen. Maar toch heb ik nog liever Wuyts dan Herbert, Wuyts is makkelijker te negeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.
HA!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij Herbert is het meer kinderlijk enthousiasme.
Duidelijk.twitter:job_dusoleil twitterde op zondag 02-02-2014 om 12:42:51Mathieu vd Poel: "Wilde eigenlijk in de 1e ronde stoppen. Zat hele week tegen ziekte aan, wilde dat niet toegeven. Brons is niks." #OB reageer retweet
Eerlijk gezegd hoop ik ook op dat scenario.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop nu wel stiekem dat Stybar er net zo hard vandoor gaat in de eerste ronde en dat ze hem nooit meer terug zien. Ik denk dat je Michel dan kan wegdragen.
Wuyts was toen hij de fakkel definitief overnam van Vanlombeek echt goed. Zo beginjaren '00. Zeker toen ook Redant en Gansie De Clercq nog naast hem zaten. Tegenwoordig wordt het elk jaar minder.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Ereinion het volgende:
Herbert is een intellectuele laagvlieger, Wuyts is wel wat intelligenter, hoewel vanbinnen wel een klein mannetje ja. Ik vond hem vroeger wel goed, maar toen een jaar of 5/6 geleden begon hij ineens constant van die insinuaties over Spanjaarden te uiten zonder enig bewijs of consistentie, dat vond ik voor een commentator echt laag. Gelukkig hebben we Renaat nog.
Renaat is toffer en objectiever, maar lult ook nogal vaak uit zijn nek (lees: geeft nogal vaak blijk niet al te veel koersdoorzicht te hebben, wordt wel erg vaak gecorrigeerd door De Cauwer)quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Ereinion het volgende:
Herbert is een intellectuele laagvlieger, Wuyts is wel wat intelligenter, hoewel vanbinnen wel een klein mannetje ja. Ik vond hem vroeger wel goed, maar toen een jaar of 5/6 geleden begon hij ineens constant van die insinuaties over Spanjaarden te uiten zonder enig bewijs of consistentie, dat vond ik voor een commentator echt laag. Gelukkig hebben we Renaat nog.
Dan zal Michel hem als 3/4 Belg gaan zien.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop nu wel stiekem dat Stybar er net zo hard vandoor gaat in de eerste ronde en dat ze hem nooit meer terug zien. Ik denk dat je Michel dan kan wegdragen.
Maar was Wuyts toen echt beter of is hij nu minder omdat je hem al jaren gewend bent en zijn stijl en uitspraken inmiddels wel kent. Volgens mij speelt dat laatste, althans bij mij, ook mee.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:58 schreef TheArt het volgende:
[..]
Wuyts was toen hij de fakkel definitief overnam van Vanlombeek echt goed. Zo beginjaren '00. Zeker toen ook Redant en Gansie De Clercq nog naast hem zaten. Tegenwoordig wordt het elk jaar minder.
Wuyts was vanaf het begin iig. een even grote Museeuw-adept zoals hij dat nu bij Boonen of Nys is.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:04 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar was Wuyts toen echt beter of is hij nu minder omdat je hem al jaren gewend bent en zijn stijl en uitspraken inmiddels wel kent. Volgens mij speelt dat laatste, althans bij mij, ook mee.
Bron: HLNquote:De Internationale Wielerunie (UCI) laat niets aan het toeval over op het WK veldrijden in Hoogerheide. De fietsen van de veldrijders werden vandaag gecontroleerd op mechanische fietsdoping.
De fietsen van de medaillewinnaars bij de junioren en de dames werden na de wedstrijd in alle discretie grondig onderzocht. Commissarissen controleerden of er een motortje in de buis zat door het zadel van het kader te halen om dan met een kleine camera in de buis te gaan. Voorlopig nog zonder positief resultaat, maar als er een motortje wordt gevonden dan kunnen we alvast spreken van een primeur in het veldrijden.
Scheelt, ze doen het na de wedstrijd.quote:Op zondag 2 februari 2014 13:39 schreef OProg het volgende:
Het wachten is ook op eerste rel omdat het zadel niet op de goede hoogte teruggezet is of niet goed vast zit waardoor er iemand door het zadel zakt tijdens de wedstrijd.
Nu nog wel ja.quote:
Het merendeel van de Nederlanders is met het OV?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Net even langs het parcours gereden, meer witte dan gele kentekens.
Is toch niet verrassend?quote:Op zondag 2 februari 2014 14:45 schreef Ambrosius het volgende:
Net even langs het parcours gereden, meer witte dan gele kentekens.
quote:Op zondag 2 februari 2014 14:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Reedt ja? Da's heel lang geleden?
Ik zou zo graag zijn boek eens lezen.quote:
Jij bent ook kansloos.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:49 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Da's geen foutje hoor, is gewoon kansloos, meer niet.
Reedt is toch wel een kwalijke fout.quote:
Een groot gedeelte op FOK! is het hier mee eens. Ondergetekende ook, maar dat spreekt voor zich.quote:
Dat wel ja.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:51 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Reedt is toch wel een kwalijke fout.
Niet eens.quote:
Veel drogerquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Parcours sneller dan gisteren of heb ik het mis ?
yup, geen regen meer gevallenquote:Op zondag 2 februari 2014 15:01 schreef Pedroso het volgende:
Parcours sneller dan gisteren of heb ik het mis ?
Terwijl je er gewoon overheen kan zo 1 2 3quote:Op zondag 2 februari 2014 15:03 schreef OProg het volgende:
Daar sta je dan met zijn allen in de rij.
Hopelijk nu een one man show van Stybarquote:Op zondag 2 februari 2014 15:08 schreef Mani89 het volgende:
Wuyts is zichzelf al flink aan het opfokken.
Is ook een Belg hoor (volgens de Belgen tenminste).quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hopelijk nu een one man show van Stybar
Dan had hij 5 keer zoveel crossen gereden en was hij veel minder fris geweest.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:09 schreef Karelnoord het volgende:
Als Stybar zich 100% procent geconcentreerd had op veldrijden
Nysquote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Lars lijkt me de beste indruk te geven.
Laat wel vaak een gaatje.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Moet ie de foutjes wel beperken.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Nou, dat lijkt me nog niet echt duidelijk. Moet soms toch een gaatje laten.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:16 schreef marcodej het volgende:
Kan best voor Mourey gaan rijden. In een groepje ga je nooit achter Mourey zitten.quote:
Mag, zolang je maar afstapt.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef franklop het volgende:
Ging 1 belg de wisselzone in zonder te wisselen volgens mij
Inderdaad.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan best voor Mourey gaan rijden. In een groepje ga je nooit achter Mourey zitten.
Dat zag ik dus niet gebeuren.quote:
Mag niet, maar het werd door de vingers gezien en daar gingen ze mee ophouden.quote:
Moet ie wel kunnen, op dit moment kan ie het nog niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:18 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Kan best voor Mourey gaan rijden. In een groepje ga je nooit achter Mourey zitten.
met de spelen al voor de boeg zal die veel info moeten verwerkenquote:
nu gelukkig wel langs moureyquote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Lars hangt al de hele wedstrijd aan het elastiek.
Hij kan nu even bijkomen, voor het eerst deze cross.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Lars hangt al de hele wedstrijd aan het elastiek.
Toch kunnen we dit soort fouten niet accepteren. Waar gaat het heen met de wereld als we niet meer blind op TheArt zijn informatie kunnen vertrouwen?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:22 schreef franklop het volgende:
[..]
met de spelen al voor de boeg zal die veel info moeten verwerken
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Toch kunnen we dit soort fouten niet accepteren. Waar gaat het heen met de wereld als we niet meer blind op TheArt zijn informatie kunnen vertrouwen?
Mourey zijn elastiek breekt straks wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:25 schreef marcodej het volgende:
Het gaat tussen deze vier. De rest zit al in de tang.
Idd.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:26 schreef OProg het volgende:
Mooi dat er voorin mannen rijden voor wie ik tenminste symphatie heb.
Joah ... brons .. ach .. ben da wel tevreden mee .. denk ik.quote:
Moet nu voor brons gaan, eerste 2 plaatsen vergeven.quote:
Is beter dan op het BK iig.quote:
Wss even in het rood gegaan toen hij op het elastiek zat.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt er op dat Lars weer wat beter wordt.
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 15:37 schreef marcodej het volgende:
Lars moet toch ook door hebben dat lopen daar sneller is?
Scheelt wel energie, toch?quote:Op zondag 2 februari 2014 15:37 schreef Pedroso het volgende:
Hij leert het ook niet he, die VDH. Blijft maar fietsen (en tijd verliezen).
stuurfoutquote:
Ik keek even weg en hoorde 'aanrijding' gillen.quote:
Inderdaad, meer talent vs. hogere arbeidsethos heb ik altijd het idee bij die twee.quote:Op zondag 2 februari 2014 15:39 schreef Evertjan het volgende:
Lars Boom kan nog wat van leren Stybar
Beter dan echt glas..quote:Op zondag 2 februari 2014 15:42 schreef OProg het volgende:
Die plastic bierglazen op het parcours daar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |