Zekerquote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef marcodej het volgende:
Zes rondjes te laat. Is het dan een opwarmingsprobleem?
Hij had vast gewonnen als het WK zes rondjes langer duurdequote:Op zondag 2 februari 2014 11:49 schreef marcodej het volgende:
Zes rondjes te laat. Is het dan een opwarmingsprobleem?
wtfquote:Op zondag 2 februari 2014 11:50 schreef F_JD het volgende:
"Er is niks mis met een middelvingertje in je binnenste"
Zei Wuyts dat nu echt?!
had toch al een wereldtitel gepaktquote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef Pedroso het volgende:
Lijkt er op dat het op 2 paarden wedden van vd Poel (veld en weg) niet echt bevorderlijk is.
Ja, Wuijts dacht dat het voor v. Aerts bedoeld was.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:59 schreef buzz1291 het volgende:
Boeh roepen als Mathieu 2 concurrenten voor de derde plek losrijdt. Belgische cross publiek mentaliteit
Heel erg dit ja, jammer genoeg denkt hij er niet hetzelfde over.quote:Op zondag 2 februari 2014 11:48 schreef Pedroso het volgende:
Hopelijk kiest Mathieu snel voor de weg, in zo'n C-sport is buiten Belgie verder weinig eer te behalen.
Op de weg zie ik hem ook erg ver komen.
Wuyts en denken, niet de beste combinatie.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:07 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ja, Wuijts dacht dat het voor v. Aerts bedoeld was.
Wuyts steekt liever een middelvinger in zijn reet.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:25 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wuyts en denken, niet de beste combinatie.
Heeft hij dat nou echt gezegd?quote:Op zondag 2 februari 2014 12:27 schreef marcodej het volgende:
[..]
Wuyts steekt liever een middelvinger in zijn reet.
Liever een Nederlandse topper in het veldrijden dan het zoveelste talent dat uiteindelijk toch niet zo goed blijkt als gedacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heel erg dit ja, jammer genoeg denkt hij er niet hetzelfde over.
http://www.omroepbrabant.(...)+in+Hoogerheide.aspxquote:HOOGERHEIDE - Topfavoriet Mathieu van der Poel uit Hoogerheide is derde gewonnen op het WK veldrijden voor beloften in zijn woonplaats. De Brabander moest het afleggen tegen de Belgen Wout van Aert en Michael Vanthourenhout, die respectievelijk eerste en tweede werden.
Van der Poel gaf weinig blijk van zijn rol als favoriet. Hij voelde zich ziek en had keelpijn. "Dat wilde ik niet toegeven, maar het nekte me wel in deze race. Ik wilde na de eerste ronde al opgeven, maar ik ben toch doorgegaan." De derde plek die hij alsnog wist te bemachtigen doet hem weinig. "De waarde van brons is niets, als ik tiende was geworden had ik hetzelfde gevoel gehad."
...
Op wie of wat zou ie dat gezegd hebben dan ?quote:
Ging over revanchegevoelens bij Van Aert na zijn valse start bij het BKquote:Op zondag 2 februari 2014 12:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Op wie of wat zou ie dat gezegd hebben dan ?
"Een middelvinger in je binnenste mag wel"quote:
Dat had Herygers gezegd over Mario de Clercqquote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
http://instagram.com/p/j6R_7ota4u/#
Wie is een eikel?
Michel Wuyts.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:34 schreef TargaFlorio het volgende:
http://instagram.com/p/j6R_7ota4u/#
Wie is een eikel?
Ongeacht de reden ben ik het eens met Herygers.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:36 schreef IbanMayo het volgende:
[..]
Dat had Herygers gezegd over Mario de Clercq
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.quote:
Mwah, diep van binnen. Het komt de laatste tijd wel heel erg duidelijk naar voren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.
Herbert geeft gewoon puur slecht commentaar, dat van Wuyts kan je niet eens meer commentaar noemen. Maar toch heb ik nog liever Wuyts dan Herbert, Wuyts is makkelijker te negeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:41 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik vind hem een beetje de Herbert van België, een bekwame commentator maar diep van binnen een kleinzielige chauvinistische calimero.
HA!quote:Op zondag 2 februari 2014 12:46 schreef TargaFlorio het volgende:
Bij Herbert is het meer kinderlijk enthousiasme.
Duidelijk.twitter:job_dusoleil twitterde op zondag 02-02-2014 om 12:42:51Mathieu vd Poel: "Wilde eigenlijk in de 1e ronde stoppen. Zat hele week tegen ziekte aan, wilde dat niet toegeven. Brons is niks." #OB reageer retweet
Eerlijk gezegd hoop ik ook op dat scenario.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop nu wel stiekem dat Stybar er net zo hard vandoor gaat in de eerste ronde en dat ze hem nooit meer terug zien. Ik denk dat je Michel dan kan wegdragen.
Wuyts was toen hij de fakkel definitief overnam van Vanlombeek echt goed. Zo beginjaren '00. Zeker toen ook Redant en Gansie De Clercq nog naast hem zaten. Tegenwoordig wordt het elk jaar minder.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Ereinion het volgende:
Herbert is een intellectuele laagvlieger, Wuyts is wel wat intelligenter, hoewel vanbinnen wel een klein mannetje ja. Ik vond hem vroeger wel goed, maar toen een jaar of 5/6 geleden begon hij ineens constant van die insinuaties over Spanjaarden te uiten zonder enig bewijs of consistentie, dat vond ik voor een commentator echt laag. Gelukkig hebben we Renaat nog.
Renaat is toffer en objectiever, maar lult ook nogal vaak uit zijn nek (lees: geeft nogal vaak blijk niet al te veel koersdoorzicht te hebben, wordt wel erg vaak gecorrigeerd door De Cauwer)quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Ereinion het volgende:
Herbert is een intellectuele laagvlieger, Wuyts is wel wat intelligenter, hoewel vanbinnen wel een klein mannetje ja. Ik vond hem vroeger wel goed, maar toen een jaar of 5/6 geleden begon hij ineens constant van die insinuaties over Spanjaarden te uiten zonder enig bewijs of consistentie, dat vond ik voor een commentator echt laag. Gelukkig hebben we Renaat nog.
Dan zal Michel hem als 3/4 Belg gaan zien.quote:Op zondag 2 februari 2014 12:53 schreef Mani89 het volgende:
Ik hoop nu wel stiekem dat Stybar er net zo hard vandoor gaat in de eerste ronde en dat ze hem nooit meer terug zien. Ik denk dat je Michel dan kan wegdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |