SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Terechte klacht.quote:Op zondag 2 februari 2014 08:43 schreef expans het volgende:
Niks zo vervelend als #2 op werk/school/openbare plekken.
Lekker salaris; dik 5000 euro netto per maandquote:Op zondag 2 februari 2014 09:01 schreef LXIV het volgende:
Ik poep iedere dag op m'n werk. Héérlijk. Het liefst 30 minuten lang. Alweer 15 euro in de pocket en nog niks gedaan. Daarna rustig koffie en misschien wel nog een keer poepen.
Poepend rijk worden!!
Het is voor mij juist een moment om tot rust te komen van de hectiek op de werkvloer.quote:Op zondag 2 februari 2014 08:43 schreef expans het volgende:
Zie TT.
Niks zo vervelend als #2 op werk/school/openbare plekken.
Vooral als jouw hok de enige is die beschikbaar is voor de wachtende collega. Deze bij het verlaten met een goedkeurende knik (een welgemeende glimlach is optioneel) passeren.quote:Op zondag 2 februari 2014 14:28 schreef TARDIS. het volgende:
Poepen op het werk is één van mijn favoriete bezigheden. Wanneer je zelfverzekerd zo'n hokje induikt en met een minstens zo zelfverzekerde blik het hokje weer uitkomt bouw je pas echt respect op bij je collega's.
Tattas be likequote:Op zondag 2 februari 2014 16:51 schreef Mortaxx het volgende:
Ik vind het altijd wel fijn juist. Scheelt ook wc-papier thuis
Inderdaad. Niks beters. Als je iedere dag lekker gaat schijten op het werk, levert je dat aan het einde van het jaar een werkweek aan tijd op.quote:
Thuis heeft toch voordelen voor mij:quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:23 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ik zal dit nooit begrijpen. Poepen op je werk is duidelijk superieur aan poepen elders, omdat
1) je krijgt ervoor betaald!
2) je bespaart op water, wc-papier en zeep
3) terwijl je op de plee zit word je tenminste niet geconfronteerd met klanten en/of collega's
4) je hoeft de plee niet zelf schoon te maken aan het einde van de dag
Dit is juist mijn favoriete gedeeltequote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
En ik wil niet de deur open doen, een enorme poeplucht meenemen, en dan tegen dat lekkere wijf van de marketing aanlopen.
Jullie hebben ook unisex toiletten? :-)quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Dit is juist mijn favoriete gedeelte
Maargoed, ik kan me voorstellen dat je je opgelaten voelt, en mijn hart bloedt dan ook voor je.
En dat lekkere wijf poept niet? En bij wat voor pauper bedrijf werk je als de wc's niet hygiensch zijn?!?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Thuis heeft toch voordelen voor mij:
- comfortabel
- hygienisch
- het thuis gevoel
- neem er de tijd voor
- boekje erbij of netflix op de tablet
- douchen er na
Op mijn werk zit ik niet relaxed en dat komt mede doordat wij geen dames en herentoilet hebben maar alle toiletten in dit kantoor zijn gemixed.
En ik wil niet de deur open doen, een enorme poeplucht meenemen, en dan tegen dat lekkere wijf van de marketing aanlopen.
Jammer genoeg niet nee, maar ik ben wel een lobby gestart.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:34 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Jullie hebben ook unisex toiletten? :-)
Hahaha natuurlijk poept die niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:41 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
En dat lekkere wijf poept niet? En bij wat voor pauper bedrijf werk je als de wc's niet hygiensch zijn?!?
En je doucht na het poepen?
Hahaha oke twee goede argumenten... Maar douchen na het poepen joh?quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:51 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hahaha natuurlijk poept die niet.
Er is geen enkele bedrijfs wc die qua hygiene kan tippen aan mijn eigen wc. En dat ligt niet aan het bedrijf maar aan het feit dat er billen op zitten die ik niet ken.
Dat is geen vaste prik maar ik ga meestal sochtends en dan probeer ik het wel voor het douchen te doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 14:54 schreef Tjepper078 het volgende:
[..]
Hahaha oke twee goede argumenten... Maar douchen na het poepen joh?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |