nog foutquote:
quote:Terms of the contract also guarantee Zuffa would pay Overeem $1 million spread out evenly over the first three fights of his deal, which is potentially good for up to eight bouts. Overeem is also expected to receive intellectual property payments for worldwide marketing of his likeness or image.
Ja, dat zag ik niet aankomen.. vreemd.quote:Op maandag 3 februari 2014 18:03 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En dan is onze eigen Taz het eens met Dana.
Ja, het wordt allemaal geüpload op mmafighting.com. Weet niet of dat onmiddellijk gebeurt maar anders in ieder geval morgen.quote:Op maandag 3 februari 2014 19:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
Is dat ook nog ergens terug te luisteren straks?
je kan gewoon nu inspringen en rewindenquote:Op maandag 3 februari 2014 19:35 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, het wordt allemaal geüpload op mmafighting.com. Weet niet of dat onmiddellijk gebeurt maar anders in ieder geval morgen.
Huh wat? Wie?quote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef THEFXR het volgende:
whahhahahah, weer een positieve test, nu begrijp ik waarom ome Dana mental was!
thnxquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
je kan gewoon nu inspringen en rewinden
twitter:jessicaevileye twitterde op maandag 03-02-2014 om 20:07:54I PROMISE YOU I AM NOT SUSPEND and WILL BE FIGHTING FEB 22 as scheduled !! @UFC don't believe everything you read online ! reageer retweet
Ik schrok even en dacht dat Overeem weer gesnoept hadquote:Op maandag 3 februari 2014 20:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Jessica Eye, dus dat gevecht met Davis is gecancelled.
lol, zo snel gaat dat nietquote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat Overeem weer gesnoept had
Same here!quote:Op maandag 3 februari 2014 20:27 schreef Disorder het volgende:
[..]
Ik schrok even en dacht dat Overeem weer gesnoept had
goede managerquote:Op maandag 3 februari 2014 21:58 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Klopt dat bedrag van Barao? Vind het toch redelijk bizar voor een 3e title defense.
crap, had bij Aldo gekeken, ik mag toch hopen op een vette lockerroombonusquote:Op maandag 3 februari 2014 22:06 schreef BitetheBullet het volgende:
[..]
Ironisch, of lees je een ander bedrag dan ik?
Ik heb sowieso een hekel aan fighters die naar de scheidsrechter kijken met de hoop dat het gevecht gestopt wordt.quote:Op maandag 3 februari 2014 17:16 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Die impact van die klappen leek sowieso niet groot...
Hij keek de scheidsrechter aan, en gaf daarna nog wat baby klapjes volgens mij.
Als ze tijd hebben om naar de ref te kijken dan zal het wel een terechte stoppage zijnquote:Op maandag 3 februari 2014 23:03 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ik heb sowieso een hekel aan fighters die naar de scheidsrechter kijken met de hoop dat het gevecht gestopt wordt.
Bohhh ik schrok me dood toen je dit zeiquote:Op maandag 3 februari 2014 19:53 schreef THEFXR het volgende:
whahhahahah, weer een positieve test, nu begrijp ik waarom ome Dana mental was!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |