klopt ook, maar daarna heeft hij echt veel blessures gehad en veel trainingen misgelopenquote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:08 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ook goed in SM, maarja. Ik heb hem de laatste tijd niet echt gevolgd. Maar vroeger in Dream was hij echt![]()
.
Als hij het niveau van paar jaar geleden kan herpakken dan zie ik hem niet verliezen door SM,KO of TKO.quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef THEFXR het volgende:
[..]
klopt ook, maar daarna heeft hij echt veel blessures gehad en veel trainingen misgelopen
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:15 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik geef toe, ik ging het even opzoeken.
wat is SM?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Als hij het niveau van paar jaar geleden kan herpakken dan zie ik hem niet verliezen door SM,KO of TKO.
Submission?quote:
Dat gaat ze niet lukken bij Nederlanders.quote:Op woensdag 12 februari 2014 01:53 schreef THEFXR het volgende:
UFC is coming for you
http://www.bloodyelbow.co(...)g-lawsuit-individual
Top KOTN winners in UFC historyquote:Say goodbye to ‘Knockout of the Night' and ‘Submission of the Night.' UFC officials announced a tweak to the promotion's traditional post-fight bonus structure on Tuesday.
Beginning with Saturday's upcoming UFC Fight Night 36 fight card in Brazil, both knockout and submission bonuses will instead be replaced by less restrictive ‘Performance of the Night' bonuses, which will be awarded to fighters who display "the two best individual performances on the card," according to a statement released by the UFC.
The change has no effect on the promotion's traditional ‘Fight of the Night' bonus.
All bonus amounts will remain set at $50,000.
En de reden daarvan is?quote:Op dinsdag 11 februari 2014 22:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Ach we kunnen nog niets zeggen over het niveau van Mousasi die win over latifi is niet echt serieus te nemen
Wsl doelt Jari erop dat Latifi nou niet echt een hoogvlieger is. Dus valt er weinig over zijn matige performance te zeggen met het oog op Machida.quote:
quote:
Justin Edwards, nice.quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bij het Guinness tour house in Ierland en kijk eens wie er aan de muur hing! Tussen foto's van celebs die daar zijn geweest
Nice! Leuke trip gehad?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Ik was bij het Guinness tour house in Ierland en kijk eens wie er aan de muur hing! Tussen foto's van celebs die daar zijn geweest
Dublin?quote:Op woensdag 12 februari 2014 19:29 schreef Geo4kant het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |