Doeiquote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef essnhills het volgende:
Ik ga maar eens slapen voordat ik zo ook alweer 1000 posts heb![]()
Slaap lekker iedereen![]()
![]()
Tuurlijk, je houd van dat beestjequote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 jaar. Is sowieso erg oud voor een grote hond wat een rottweiler is.
[..]
Tja... toch altijd nog lastig.
Wel een mooie leeftijd voor een hond.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 jaar. Is sowieso erg oud voor een grote hond wat een rottweiler is.
[..]
Tja... toch altijd nog lastig.
Dat wel. Hoort erbij hoe vervelend dan ook. Dan moet je maar een papegaai of schildpad nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel een mooie leeftijd voor een hond.
Trusten Ess,quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
al wat gehoord?quote:
zou ik wel ff doen jaquote:
Sweet dreamsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef essnhills het volgende:
![]()
Wat had het je anders gekost? Ik reken dat altijd om in extra bier wat ik kan kopenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:04 schreef JanCees het volgende:
Ik sta volgende week op de gastenlijst bij een uitgaansgelegenheid.
Als het goed is
Leuk is dat. En dan voelt al dat bier als gratis.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had het je anders gekost? Ik reken dat altijd om in extra bier wat ik kan kopen
Scheelt zeker 5 bier denk ik zomaar, zit ook een fles prosecco bij.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat had het je anders gekost? Ik reken dat altijd om in extra bier wat ik kan kopen
gelukkig maarquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Stuart het volgende:
Goed, kindjes, nog 1 Strongbow voor Stu en dan ga ik ook slapen
Preciesquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef Tchock het volgende:
[..]
Leuk is dat. En dan voelt al dat bier als gratis."Oh, mijn vijfde biertje, maar pas 2,50 uitgegeven want de entree was tien euro"
Leukquote:Op zondag 2 februari 2014 02:08 schreef JanCees het volgende:
[..]
Scheelt zeker 5 bier denk ik zomaar, zit ook een fles prosecco bij.
Ik kende de klaarblijkelijke eigenaar al.
Welterusten manquote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef Rockiejj het volgende:
Ja, 10 over 2!
Kinderbedtijd.
Weltrusten lieve kijkbuiskindertjes
ja. In een 'club'. Maar het is niet zo grootschalig. Denk zo'n een paar honderd man op een drukke avond.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Precies
[..]
Leukmaar een feest dan?
doeiquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Tot later. Deze week tot en met vrijdag druk aan de bak. Truste
Sweet dreamsquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef xcachet het volgende:
Ik ga ook maar eens slapen. Tot later. Deze week tot en met vrijdag druk aan de bak. Truste
Doeiquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef xcachet het volgende:
trusten cachet. Succes met schoolquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef xcachet het volgende:
trustenquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
Ik ga er ook vandoor, Ins wapp maar als je chick terecht is
Trusten iedereen![]()
Oh dat dusquote:
Welterusten manquote:Op zondag 2 februari 2014 02:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Doei
Ik ga er ook vandoor, Ins wapp maar als je chick terecht is
Trusten iedereen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |