Ja ze zijn echt fantastisch gewoonquote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Haha ja geniaal. Ik kan echt zo van die beesten genietenze zijn zo grappig, en komen zo vrolijk over.
ik wil ze echt nog in het echt keer zien
Uiteindelijk kon hij niet meer poepen zonder pijnstillers en dan nog...quote:Op zondag 2 februari 2014 01:56 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Als hij gaat liggen kont hij moeilijk overeind en hij loopt wat stijfjes. Was het bij jouw hond erger?
omdat het lampje niet aanstaat natuurlijk.quote:
Hoe oud was hijquote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Uiteindelijk kon hij niet meer poepen zonder pijnstillers en dan nog...
Dat beeld blijf je toch hebben als je dan terugdenkt
Dan is de beslissing snel gemaakt.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:57 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 jaar. Is sowieso erg oud voor een grote hond wat een rottweiler is.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:58 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Hoe oud was hij
Zover wil ik het niet laten konen in ieder geval
Tja... toch altijd nog lastig.quote:
Meer van zulksquote:Op zondag 2 februari 2014 01:59 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn kind dat zou doen, zou ik hem een hand geven, trakteren op een biertje en zeggen dat ik het beste kind in de wereld heb.
[ afbeelding ]
Ik zou hem slaan met een mattenklopper tot hij het afleert zo'n bijdehand kolerekind te zijn.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:59 schreef Rockiejj het volgende:
[ afbeelding ]
Als mijn kind dat zou doen, zou ik hem een hand geven, trakteren op een biertje en zeggen dat ik het beste kind in de wereld heb.
[ afbeelding ]
Doeiquote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef essnhills het volgende:
Ik ga maar eens slapen voordat ik zo ook alweer 1000 posts heb![]()
Slaap lekker iedereen![]()
![]()
Tuurlijk, je houd van dat beestjequote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 jaar. Is sowieso erg oud voor een grote hond wat een rottweiler is.
[..]
Tja... toch altijd nog lastig.
Wel een mooie leeftijd voor een hond.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
12/13 jaar. Is sowieso erg oud voor een grote hond wat een rottweiler is.
[..]
Tja... toch altijd nog lastig.
Dat wel. Hoort erbij hoe vervelend dan ook. Dan moet je maar een papegaai of schildpad nemen.quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel een mooie leeftijd voor een hond.
Trusten Ess,quote:Op zondag 2 februari 2014 02:01 schreef essnhills het volgende:
Ik ga maar eens slapen voordat ik zo ook alweer 1000 posts heb![]()
Slaap lekker iedereen![]()
![]()
al wat gehoord?quote:
zou ik wel ff doen jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |