4-1quote:Op zondag 23 februari 2014 00:43 schreef Grifte het volgende:
Ej Ties ouwe rakker, wat gaat het morgen worden. De wedstrijd tegen jullie archenemy.
Kan ik ook wel begrijpen, historisch missen jullie ook wel een echte rivaal. Eigenlijk zouden jullie de rivaalloze PSV'ers wel kunnen kiezen, al zijn die zo kleurloos dat dat er wel niet van komt.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:45 schreef Ties02 het volgende:
[..]
4-1
Archenemy vond ik trouwens een beetje raar verwoord, het is wel zo dat veel jongens het een hele belangrijke wedstrijd vinden altijd
Heb er weer zin in, half 5 is wel weer kut
Dat is ook logisch met onze heerlijke broodjes beenhamquote:Op zondag 23 februari 2014 00:48 schreef Grifte het volgende:
[..]
Helaas geen kaartje voor morgen bemachtigd, uitvak was weer binnen een minuut vol.
Heb ik liever een bosloopje van 2uurquote:Op zondag 23 februari 2014 00:49 schreef alors het volgende:
[..]
Wat?! Ga jij maar even de Mount Magath beklimmen voor straf!
[ afbeelding ]
Tja, 'The Valley' en de overstromingen in Engeland zijn deze tijd nu niet echt gelukkige combinaties.quote:
Klopt. Ook niet uit die wedstrijd dacht ik.quote:Op zondag 23 februari 2014 00:59 schreef Yi-Long het volgende:
Bij dat segment over dat standbeeld van Bergkamp, lieten ze de verkeerde goal zien, volgens mij wel uit die wedstrijd. Niet degene waarbij hij die bal zo aannam.
Ik twijfelde. Hij scoorde 3x die wedstrijd, en die aanname was de derde goal geloof ik, maar de 2de goal was volgens mij wel ongeveer vanaf die plek buiten de 16... dus daar zag ik deze goal voor aan.quote:Op zondag 23 februari 2014 01:08 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Klopt. Ook niet uit die wedstrijd dacht ik.
zou je hem doen?quote:Op zondag 23 februari 2014 23:44 schreef alors het volgende:
Die man met dat Harry Potterhoofd kan ik niet serieus nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |