waarschijnlijk is die vote een x aantal jaar geleden gehouden.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Er staan alleen maar old skool namen idd . Ook geen Cesc
Eergisteren gemist, maar vannacht was t weer leuk.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:23 schreef ajacied4lf het volgende:
Zo, dat was het alweer. Weekend zit erop.
Kerel is 20 en heeft al bij een aantal clubs gespeeld, waaronder Liverpool ja.quote:Op maandag 24 februari 2014 00:45 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Eergisteren gemist, maar vannacht was t weer leuk.
Speelde die Chelsney (ofzo) eerst bij Liverpool, dat 'ie niet juichte bij z'n goal tegen Liverpool?
Vorige week was ik er niet (alsmede deze hele week), dus je overwinning was ietwat geflatteerd.quote:
Als je zo begint ben ik meteen weer wegquote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorige week was ik er niet (alsmede deze hele week), dus je overwinning was ietwat geflatteerd.
Hopelijk komt Johannes ons zometeen ook nog vergezellen, dan kunnen we genieten van Arsenal & co.
twitter:UberFootFact twitterde op zaterdag 01-03-2014 om 22:33:46Since Arsenal last won a trophy, Arséne Wenger has earned £63.5 million in wages. reageer retweet
Ik overweeg speciaal een hele grote slaapzakjas met rits aan te trekken om optimaal van Arsenal te kunnen genieten.quote:Op zaterdag 1 maart 2014 22:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vorige week was ik er niet (alsmede deze hele week), dus je overwinning was ietwat geflatteerd.
Hopelijk komt Johannes ons zometeen ook nog vergezellen, dan kunnen we genieten van Arsenal & co.
Wat een toeval he!quote:Op zaterdag 1 maart 2014 23:36 schreef Grifte het volgende:
Openingsduel is altijd het doelpuntrijkst, lekker hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |