woooooow hahahahaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werk
Waarom gestoptquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Economics & Business economics in Maastricht. Management&Organizations en Accounting gehaald, Wiskunde/Statistiek zelfs met een 10
Jaja, net zoals je alleen posts leest van 2 regels of minder zekerquote:
Ik heb op jonge leeftijd al veel operaties enalles moeten doorstaan, volgens mij kan zo`n angst daar wel vandaan komen.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]![]()
Ik vraag me wel eens af waar zulke angsten vandaan komen
Ik ben nog nooit flauwgevallen volgens mij.
Of je moet bewusteloos op de grond liggen nadat ik onderuit ging met m'n fiets en met mijn hoofd snel kennismaakte met de stoeprand meetellen als flauwvallen
Slaap lekker sofquote:
Doei Sofquote:
Je moet de shit weten te filterenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Jaja, net zoals je alleen posts leest van 2 regels of minder zeker
Is ze stappen?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
mn vriendin is nog niet thuis ik maak me zorgen
What else is new?quote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werk
Bel haar opquote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Trustequote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iedereen, nogmaals bedankt voor het warme welkom, en tot morgen volgende week ergens. Tot ziens, ik ga nu echt onder de wol!
Waar was ze heen?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef Insomnia_ het volgende:
Okay, tot volgend jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef MrBanaan1 het volgende:
Iedereen, nogmaals bedankt voor het warme welkom, en tot morgen volgende week ergens. Tot ziens, ik ga nu echt onder de wol!
Stuur haar ander een berichtje?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
werken en daarna nog wat drinken ja
Ik ben hier ter lering ende vermaeckquote:
Jeugdtrauma aan het ziekenhuis overgehoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik heb op jonge leeftijd al veel operaties enalles moeten doorstaan, volgens mij kan zo`n angst daar wel vandaan komen.
Ewpijnlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |