Wat deed jequote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Achja dat doe ik maandag wel, geen opleiding enzo
Daarom. Voor hetzelfde word je 20x verkracht maar je hebt het zonder kleerscheuren gehaaldquote:
ga eens wegquote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja ehm. http://www.opleidingbinne(...)hitectuur-opleiding/ zoiets was een eerste google hit.
Maar dat is toch wel weer wat anders eigenlijk...
En fuck. Nachtlezen gaat niet goed. Ik zie nu pas dat het al na enen is
wat was ik toch weer vredesstichter he vanavondquote:
Het was weer gezelligquote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Jullie gaan te snel. Dit valt niet te scrollen en daarnaast productief zijn.
Tot morgen
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja ze begrijpen nog niet waarom,maar ik viel op jonge leeftijd al voor het eerst flauw toen mijn moeder vertelde datmijn broertje zijn amandelen eruit moesten dus
Ik ga er straks ook maar eens vandoor inderdaadquote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot morgen
Misschien ben ik wel verkracht zonder er kleerscheuren aan over te hebben gehoudenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom. Voor hetzelfde word je 20x verkracht maar je hebt het zonder kleerscheuren gehaald
Jij post ook alleen maar onzinquote:
Economics & Business economics in Maastricht. Management&Organizations en Accounting gehaald, Wiskunde/Statistiek zelfs met een 10quote:
ik ook nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit flauwgevallen volgens mij.
Uhhquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daarom. Voor hetzelfde word je 20x verkracht maar je hebt het zonder kleerscheuren gehaald
Is de verkrachter sterk, ontspan en geniet van zijn werkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef xcachet het volgende:
[..]
Misschien ben ik wel verkracht zonder er kleerscheuren aan over te hebben gehouden
Slaap lekkerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Littlerabbit het volgende:
Tot morgen
Ja he bedanktquote:Op zondag 2 februari 2014 01:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
wat was ik toch weer vredesstichter he vanavond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |