Oh dat is wel fijnquote:Op zondag 2 februari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan komt het ook zo over dat je er niks om geeft als je bijv weggaat.
gelukkig weten ze het hier thuis, en worden onderwerpen ook gemeden omdat ze weten dat ik er eng van wordt
hadden wij het gister ook niet over die ene sikh gebedsplekquote:
Mooi, aan de slag met je luie donderquote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ga eens weg. Lekker met Hard Bass in slapa vallen enzo. Morgen niet uitslapen
Heb t afgezet, vond het niksquote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef MrBanaan1 het volgende:
Ik ga eens weg. Lekker met Hard Bass in slapa vallen enzo. Morgen niet uitslapen
Ja ze begrijpen nog niet waarom,maar ik viel op jonge leeftijd al voor het eerst flauw toen mijn moeder vertelde datmijn broertje zijn amandelen eruit moesten dusquote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat is wel fijnals ze er rekening mee houden
No one cares lovequote:Op zondag 2 februari 2014 01:16 schreef essnhills het volgende:
Ik heb ook die melkkies die toen door midden is gezaagd bewaardHeel tof om te zien hoe zo'n kies er nou van binnen uit ziet enzo
Is in het echt toch weeer heel anders dan op plaatjes
he cachiequote:
Ik kan wel tegen vieze dingen, maar dit was niet vies. Dit was echt, zielig. Wil ik liever niet aan denken eigenlijk.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, dan komt het ook zo over dat je er niks om geeft als je bijv weggaat.
gelukkig weten ze het hier thuis, en worden onderwerpen ook gemeden omdat ze weten dat ik er eng van wordt
Ja ehm. http://www.opleidingbinne(...)hitectuur-opleiding/ zoiets was een eerste google hit.quote:
Geen ideequote:Op zondag 2 februari 2014 01:17 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
hadden wij het gister ook niet over die ene sikh gebedsplek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |