je vind jezelf minder belangrijkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
een jaar geleden lag mn vriendin in ziekenhuis toen vond ik het ziekenhuis wel kut.
maar als ik er zelf lig vind ik het wel oke![]()
raar he
Mwah kan ik me wel voorstellen hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
een jaar geleden lag mn vriendin in ziekenhuis toen vond ik het ziekenhuis wel kut.
raar he
Voor mezelf vind ik ook nooit heel ergquote:Op zondag 2 februari 2014 01:36 schreef Insomnia_ het volgende:
raar he
Ik denk dat je hond en kat die verdeling ook wel prima vindenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
mijn hond krijgt 80% van mijn aandacht en kat 20%
Ik dacht het ook eerst, maar sinds ik (mn ma eigenlijk) 2 katjes heeft, die zijn zo onwijs leuk en lief.quote:
Onze katten zijn echt heel erg aanhankelijkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:37 schreef Insomnia_ het volgende:
Gelukkig heeft een kat ook minder met mensen dan honden
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kat heeft ook meer met de hond dan met de mensen![]()
Hondenliefdequote:Op zondag 2 februari 2014 01:37 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik dacht het ook eerst, maar sinds ik (mn ma eigenlijk) 2 katjes heeft, die zijn zo onwijs leuk en lief.
Maar honden zijn wel trouw dat is ook wel tof.
Daarom kan ik ook niet met kanker schelden, moet ik gelijk aan die kankerpatienten denken.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso bij zulke mensen ook zitten op een kamertje is naar
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
Mijn kat heeft ook meer met de hond dan met de mensen![]()
Ja dat kan wel natuurlijkquote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Onze katten zijn echt heel erg aanhankelijk
Ik mis mijn rottweilerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hondenliefde
dat je gewoon een aantal maanden niet langs komt, en dan toch weer een keertje wel dat ze helmaal door het dolle heen zijn dat je er weer bent. En dan bij je gaan zitten waken en je eigenlijk tegen willen houden op het moment dat je jas weer aangaat
klopt wel. hoewel hij met vlagen wel aanhankelijk is. maar is wel zeldzaamquote:Op zondag 2 februari 2014 01:39 schreef Fok-it het volgende:
Dat is het ook he Inso.
Buitenkatten zijn sowieso minder gericht op mensen, als ze binnen zitten hele tijd heb je veel meer aan ze.
Dat heb ik bij mijn ouders. Hun hontquote:Op zondag 2 februari 2014 01:38 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hondenliefde
dat je gewoon een aantal maanden niet langs komt, en dan toch weer een keertje wel dat ze helmaal door het dolle heen zijn dat je er weer bent. En dan bij je gaan zitten waken en je eigenlijk tegen willen houden op het moment dat je jas weer aangaat
dat niet ik kan alleen wel beter met honden omgaan dan met mensenquote:
die van mij is de laatste tijd erg irritantquote:Op zondag 2 februari 2014 01:40 schreef Insomnia_ het volgende:
onze kat maak je echt het meest gelukkig door hem lekker zn eigen gang te laten gaan
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
dat niet ik kan alleen wel beter met honden omgaan dan met mensen
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 01:39 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik mis mijn rottweilerDie honden zijn ook zo ontiegelijk slim dat ze al 5 stappen voor waren met verbanden leggen en je binnen wilde houden
honden zijn makkelijk ze luisteren ook altijd naar mijquote:
quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef Stuart het volgende:
Top 10 GRTD Topic-openers
1 Stuart - 266
2 Chocolate-chick - 173
3 Toto69 - 131
4 MaleDuck - 129
5 Moozzie - 114
6 Moeraskat - 111
7 Crazy-M - 101
8 NBT - 95
9 Insomnia_ - 75
10 WhiteLightning - 69
Wat had je zelf?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:41 schreef essnhills het volgende:
Die nacht slapen op de observatie van de spoedafdeling was ook niet echt prettig
Ik lag wel ehlemaal achterin ind e hoek, maar ik moest ieder uur worden gewekt om te kijken of ik nog reageerde. En ik hoorde natuurlijk allemaal mensen binnengebracht wordenEen oude man die van de trap was gevallen en praktisch alz ijn botten had gebroken
En jonge vrouw die huilend werd binnen gebracht, nog helemaal trillerig want ze was net aangereden enzo
Ja ik heb veel slaap gepakt die nacht![]()
![]()
Zo naar allemaalDan kwam ik er heel goed vanaf
Ja ze voelen je liefde ook goed aan. Mijn vader had echt een hekel aan m`n hond, nou die kon 100x roepen dat ze mee moest naar buiten maar ze verroerde zich niet hoorquote:Op zondag 2 februari 2014 01:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
honden zijn makkelijk ze luisteren ook altijd naar mij
onze hond luistert ook echt 10x beter naar mij dan naar mn vriendin
Interessant. Ik ben in verhouding meer ingelopen op plek 6 dan sof of mijquote:Op zondag 2 februari 2014 01:42 schreef Stuart het volgende:
Top 10 GRTD Posters
1 Chocolate-chick - 44129
2 Stuart - 36885
3 WhiteLightning - 33140
4 gianni61 - 31803
5 Moeraskat - 29455
6 Crazy-M - 29382
7 essnhills - 28453
8 supersof - 27494
9 VoornaamAchternaam - 25562
10 NBT - 25466
Ja, en 3 t/m 6 posten hier niet meerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:43 schreef essnhills het volgende:
[..]
Interessant. Ik ben in verhouding meer ingelopen op plek 6 dan sof of mij
Een hersenschudding en een beschadigde oogzenuw (weer helemaal geheeld)quote:
Jajaquote:
Truequote:Op zondag 2 februari 2014 01:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, en 3 t/m 6 posten hier niet meer![]()
Wel fijn dat het allemaal is goed gekomen natuurlijk. Kreeg je dat zomaar?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
Een hersenschudding en een beschadigde oogzenuw (weer helemaal geheeld)
Ik moest blijven omdat ik buiten bewustzijn was geweest, een beetje in de war en vervormd zag (rechte dingen werden krom en de lucht was paars en de bomen blauw enzo) Dus even ter observatie om te kijken of ik geen beschadiging had waardoor het erger werd of ergens een bloeding enzo
![]()
Dat vervormd zien was wel verdomd eng trouwens
Je zal je best blijven moeten doen anders haalt Sof je snel inquote:Op zondag 2 februari 2014 01:45 schreef essnhills het volgende:
[..]
TrueMaar ik heb hard mijn best gedaan mijn plekje te verdedigen
Nee, er ging een val van m'n fiets en een ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand aan voorafquote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel fijn dat het allemaal is goed gekomen natuurlijk. Kreeg je dat zomaar?
True, uitiendleijk zal ze dat ook wel doenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zal je best blijven moeten doen anders haalt Sof je snel in
Ze zal mij ook wel inhalenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, uitiendleijk zal ze dat ook wel doenmaar ik stijg liever eerst nog zelf een plekje
Dat zal bestquote:
Het boeit niet. Ajacied422 zal mij ook inhalen in de top 500quote:
ahahahahahahaha wat leukquote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Cachie![]()
http://www.upcoming.nl/ri(...)t-dat-ze-gaan-niezen
Kortsluiting in de bovenkamer misschien?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er ging een val van m'n fiets en een ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand aan vooraf![]()
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik onderuit ben gegaan. Ik weet dat ik het tunneltje in fietste, ennnnn toen werd ik wakker op de grond met een hele kring aan mensen om me heen. Gespreksflarden van mensen die zich afvroegen of de ambulance gebeld moest worden en iemand die mijn fiets van me aftrok![]()
maar het hele vallen enzo heb ik niet meegekregendat is gewist uit mijn herinneringen
Dat konijnquote:
rashonden hebben het wel vaak aan de heupenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk een berner sennen. Ik ken niet zo veel hondenrassen maar die vind ik wel heel leuk
Bernersquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk een berner sennen. Ik ken niet zo veel hondenrassen maar die vind ik wel heel leuk
Ik hoorde het ja. Ach, als ie maar leuk is en niet heel kleinquote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rashonden hebben het wel vaak aan de heupen
De Stijnquote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit niet. Ajacied422 zal mij ook inhalen in de top 500
Onze hond heeft het momenteel aan de heupen, is al 14 jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wow berner sennen levensverawchting is maar 8 wow
ken iemand die heeft er 2quote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wow berner sennen levensverawchting is maar 8 wow
wat leukquote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef xcachet het volgende:
Ik ga met Tjacka en zijn broertje naar Ajax - AZ. Leuk he
Nee, ik vermoed een combinatie van gladheid (het regende) en de wind die de boodschappentas die aan mijn stuur hing tegen mijn wiel aan blies.quote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Kortsluiting in de bovenkamer misschien?
Gezelligquote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef xcachet het volgende:
Pinguinsquote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef Fok-it het volgende:
Maar pinguins blijven wel echt het allerleukst
Heb je Pinguins Undercover op tv gezien?quote:
komt wel goedquote:
Niet meer met een zware boodschappentas aan je stuur gaan fietsen dusquote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, ik vermoed een combinatie van gladheid (het regende) en de wind die de boodschappentas die aan mijn stuur hing tegen mijn wiel aan blies.
Ze hebben alles uitgebreid onderzocht en ik moest alles wat ik me kon herinneren vertellen en de artsen vonden dat de meest logische verklaringDus daar ga ik maar vanuit
Vast welquote:Op zondag 2 februari 2014 01:51 schreef xcachet het volgende:
Neequote:Op zondag 2 februari 2014 01:52 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Heb je Pinguins Undercover op tv gezien?
Wat een geweldige beesten
Moet je echt terugkijken , zo leukquote:Op zondag 2 februari 2014 01:53 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee
Maar ze zijn echt fantastisch![]()
Tijd terug toen een prachtig filmpje gezien. Even zoeken of ik die zo snel kan vinden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |