Nee, er ging een val van m'n fiets en een ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand aan voorafquote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Wel fijn dat het allemaal is goed gekomen natuurlijk. Kreeg je dat zomaar?
True, uitiendleijk zal ze dat ook wel doenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:46 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je zal je best blijven moeten doen anders haalt Sof je snel in
Ze zal mij ook wel inhalenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef essnhills het volgende:
[..]
True, uitiendleijk zal ze dat ook wel doenmaar ik stijg liever eerst nog zelf een plekje
Dat zal bestquote:
Het boeit niet. Ajacied422 zal mij ook inhalen in de top 500quote:
ahahahahahahaha wat leukquote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef Fok-it het volgende:
Cachie![]()
http://www.upcoming.nl/ri(...)t-dat-ze-gaan-niezen
Kortsluiting in de bovenkamer misschien?quote:Op zondag 2 februari 2014 01:47 schreef essnhills het volgende:
[..]
Nee, er ging een val van m'n fiets en een ontmoeting tussen mijn hoofd en de stoeprand aan vooraf![]()
Ik heb nog steeds geen idee hoe ik onderuit ben gegaan. Ik weet dat ik het tunneltje in fietste, ennnnn toen werd ik wakker op de grond met een hele kring aan mensen om me heen. Gespreksflarden van mensen die zich afvroegen of de ambulance gebeld moest worden en iemand die mijn fiets van me aftrok![]()
maar het hele vallen enzo heb ik niet meegekregendat is gewist uit mijn herinneringen
Dat konijnquote:
rashonden hebben het wel vaak aan de heupenquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk een berner sennen. Ik ken niet zo veel hondenrassen maar die vind ik wel heel leuk
Bernersquote:Op zondag 2 februari 2014 01:48 schreef xcachet het volgende:
[..]
Denk een berner sennen. Ik ken niet zo veel hondenrassen maar die vind ik wel heel leuk
Ik hoorde het ja. Ach, als ie maar leuk is en niet heel kleinquote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
rashonden hebben het wel vaak aan de heupen
De Stijnquote:Op zondag 2 februari 2014 01:49 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het boeit niet. Ajacied422 zal mij ook inhalen in de top 500
Onze hond heeft het momenteel aan de heupen, is al 14 jaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
wow berner sennen levensverawchting is maar 8 wow
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |