quote:Arnhem meet:
Vrijdag 21 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
-Remlof?
Vrijdag 28 feb
- Tamashii & BobbyB
- Vinniiee
- PeuRac
- Faxie?
- Remlof?
7 maart
- remlof
- gari en qb
-tam en bobbyb
Volgens mij wel.quote:
Dus dat helpt met niet meer willen eten.... okay.... ik wil t zienquote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef PeuRac het volgende:
Gatver, vies programma over feedersik snap niet wat de aantrekking is in dikke vrouwen, laat staan in obese vrouwen
ga echt bijna over mn nek hier.
Had honger, maar die is spontaan weg ook
Sorry mijn foutquote:Op zondag 2 februari 2014 00:21 schreef Faxie het volgende:
Ik wilde een plaatje toevoegen maar het kan niet meer
Ik word liever aangezet tot meer sporten dan mn lekkere eten te laten staan. Maar heb net echt de zak chips achterin de kast gegooidquote:Op zondag 2 februari 2014 00:23 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Dus dat helpt met niet meer willen eten.... okay.... ik wil t zien
quote:
ga eens wegquote:
Tja... kwantiteit boven kwaliteit misschien...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:22 schreef PeuRac het volgende:
Gatver, vies programma over feedersik snap niet wat de aantrekking is in dikke vrouwen, laat staan in obese vrouwen
![]()
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:24 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik word liever aangezet tot meer sporten dan mn lekkere eten te laten staan. Maar heb net echt de zak chips achterin de kast gegooid
Lijkt me toch dat fitte vrouwen een betere conditie hebben dan een vrouw die 270kg weegt en naar de 450kg toe werktquote:Op zondag 2 februari 2014 00:25 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Tja... kwantiteit boven kwaliteit misschien...
Hahahahahhahahaahahahahahhahahahahahahhahahahahaquote:
?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Hahahahahhahahaahahahahahhahahahahahahhahahahaha
Doe maar op de volgende meetquote:
Ja ik sta al in het krijt bij veel mensenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Doe maar op de volgende meetmag je een kusje op mn wang geven
Lijkt niet verkeerd inderdaadquote:
Ik vraag er wel gewoon om wanneer ik je irl zie, vraag maar aan hen die mij kennenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ja ik sta al in het krijt bij veel mensen
Slaap lekkerquote:
Komt goed danquote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik vraag er wel gewoon om wanneer ik je irl zie, vraag maar aan hen die mij kennen
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Kan je er eentje zoeken met hele mooie groene ogen
Lippiercingquote:
Graag gedaan. Maar je bent wel verplicht om de 7e aanwezig te zijn.quote:
Dat bedoelde ikquote:
Ik zal m'n uiterste best doenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:34 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Graag gedaan. Maar je bent wel verplicht om de 7e aanwezig te zijn.
Ik bedoelde eerder in de richting van 'meer om van te houden', al zie ik er zelf de charme ook niet van in om achter iemand aan te gaan die realistisch gezien een bedreiging voor m'n leven zou zijn als ze bovenop zou gaan...quote:Op zondag 2 februari 2014 00:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Lijkt me toch dat fitte vrouwen een betere conditie hebben dan een vrouw die 270kg weegt en naar de 450kg toe werkt
Ben er geen fan van nee, ligt er wel een beetje aan hoe en waar. Tatoeages vind ik erger.quote:Op zondag 2 februari 2014 00:36 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Je houdt geheel niet van piercings?
QFTquote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben er geen fan van nee, ligt er wel een beetje aan hoe en waar. Tatoeages vind ik erger.
quote:Op zondag 2 februari 2014 00:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben er geen fan van nee, ligt er wel een beetje aan hoe en waar. Tatoeages vind ik erger.
Op slechte termen uit elkaar gegaan?quote:Op zondag 2 februari 2014 00:47 schreef PeuRac het volgende:
Het is maar goed dat ik niet mee was stappen, krijg net van mn vrienden door dat mn ex in dezelfde club is, en aangeschoten. Dat was vast niet goed gegaan
Nee. Met 'niet goed' bedoel ik dat de kans vrij groot is dat ik morgen ochtend dan bij haar wakker zou zijn gewordenquote:Op zondag 2 februari 2014 00:51 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Op slechte termen uit elkaar gegaan?
Ach, zolang je maar eerder wakker bent om er weer vandoor te gaanquote:Op zondag 2 februari 2014 00:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee. Met 'niet goed' bedoel ik dat de kans vrij groot is dat ik morgen ochtend dan bij haar wakker zou zijn geworden
Ja wat een leven, hè?quote:
Nee joh, ze maakt lekkere ontbijtjes en samen douchen is ook fijn in de ochtendquote:Op zondag 2 februari 2014 00:56 schreef Kobresia het volgende:
[..]
Ach, zolang je maar eerder wakker bent om er weer vandoor te gaan
Ah, een beetje 'ieder nadeel heb z'n voordeel'... Had erger gekuntquote:Op zondag 2 februari 2014 01:00 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee joh, ze maakt lekkere ontbijtjes en samen douchen is ook fijn in de ochtend
Met wordfeud kwam je anders nietquote:Op zondag 2 februari 2014 01:06 schreef Fascination het volgende:
Wel terecht overigens dat ik in de tt sta.
Nee hoor.quote:Op zondag 2 februari 2014 08:45 schreef PeuRac het volgende:
Ben zeker de eerste die wakker is vanmorgen
Done.quote:
Beleg uit het vuistjequote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gisteren brood had moeten halen
quote:Op zondag 2 februari 2014 10:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Inb4 piemel in het vuistje grap.
hoeveel uur?quote:
Altijd op voorraad hebbenquote:Op zondag 2 februari 2014 10:28 schreef PeuRac het volgende:
Ik kom er net achter dat ik gisteren brood had moeten halen
Inderdaad, als je een beetje in de bewoonde wereld leeft wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd op voorraad hebben![]()
Vriezer vol hier
Zijn toch ook wel winkels open vandaag?
Heeft hier enorm lang geduurd. Zou je niet denken voor zo'n grote stad eigenlijk. Sinds de zomervakantie ongeveer.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:39 schreef Fascination het volgende:
[..]
Inderdaad, als je een beetje in de bewoonde wereld leeft wel.
Bij mij is niks open. En dat met 42.000 inwoners.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:43 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Heeft hier enorm lang geduurd. Zou je niet denken voor zo'n grote stad eigenlijk. Sinds de zomervakantie ongeveer.
En dan heb ik het voornamelijk over de supermarkten
Dankzij wiet, 9 uurquote:
Yup, maar de bakker niet.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
Supermarkten hebben gelukkig ook broodquote:
Balen zeg, dat je dat zo rot slaapt zonder nu.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Dankzij wiet, 9 uur![]()
En dan vanavond weer zonder
Jaquote:Op zondag 2 februari 2014 10:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Balen zeg, dat je dat zo rot slaapt zonder nu.
Oh zeker, maar dat eet ik bij voorkeur niet meer sinds ik brood bij de bakker ben gaan halen.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:50 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Supermarkten hebben gelukkig ook brood
Dat noemen we verwendquote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat eet ik bij voorkeur niet meer sinds ik brood bij de bakker ben gaan halen.
Je hebt helemaal gelijk.quote:
Wauw, nog meer dan ik. Was je binnen zeven tellen weg?quote:Op zondag 2 februari 2014 10:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dankzij wiet, 9 uur![]()
En dan vanavond weer zonder
Volgens mij welquote:Op zondag 2 februari 2014 11:02 schreef Fascination het volgende:
[..]
Wauw, nog meer dan ik. Was je binnen zeven tellen weg?
Oké, ik ga voortaan ook wiet roken voor belangrijke dagen. *noteertquote:
Brood van de warme bakker is jummie. Stukken beter dan dat fabrieksbrood of afbakbrood.quote:Op zondag 2 februari 2014 10:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Oh zeker, maar dat eet ik bij voorkeur niet meer sinds ik brood bij de bakker ben gaan halen.
Ja, maar pas over een uurquote:Op zondag 2 februari 2014 10:37 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Altijd op voorraad hebben![]()
Vriezer vol hier
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |