Alles wat je altijd al over computers, hardware, software, internet en elektronische gadgets had willen weten, maar niet op Tweakers.net durft te vragen.
De iPhone van Apple Inc. is een combinatie van een mobiele telefoon, iPod en pda. Met de iPhone is het onder meer mogelijk te bellen, sms'en, mailen, internetten, muziek te beluisteren, foto's en video's te maken en te bekijken, en games te downloaden en te spelen.
iOS 7 is de nieuwste software-update voor iPhone, iPod touch en iPad. iOS 7 is sinds 18 september 2013 beschikbaar voor de iPad 2 en hoger, iPhone 4 en hoger en de vijfde generatie iPod touch.
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuws:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sociaal:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sport:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Respecteer elkaars mening, het kan best zijn dat die anders is dan de jouwe. Houd het gezellig!
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?
Heel veel groetjes, Catch22 En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa.. Met GHB nooit meer nee Storneren een optie?
Ik wil volgende maand 1 nemen maar lees (ineens) allemaal slechte dingen over de 4s op dit moment
zoals?
Ik zou nu trouwens een 5 halen als je nog even kan doorsparen
Op zondag 2 februari 2014 11:03 schreef Kuhly het volgende: Is het mogelijk om mijn agenda automatisch op Gmail te zetten, dus niet dat ik elke keer gmail aan moet klikken zodat de taken daarin komen?
edit: Ik heb gewoon de agenda verwijderd, nu is er dus geen andere keuze meer dan de gmail Dit werkt!
In Instellingen zijn deze dingen ook te fixen. Ik heb de normale agenda's al weggeflikkerd en iCloud is nu niet meer de standaard, dat is de algemene Gmail Agenda (******.*********@gmail.com)
In Instellingen zijn deze dingen ook te fixen. Ik heb de normale agenda's al weggeflikkerd en iCloud is nu niet meer de standaard, dat is de algemene Gmail Agenda (******.*********@gmail.com)
OK. Vervelend blijft altijd dat de geïmporteerde kleuren van GMail altijd wat aangepast worden naar de keuzekleuren van iOS wat soms rare combinaties opleverd..
Waarom kan je met de ene applicatie (instatube) wel YouTube filmpjes draaien en bij de ander( o.a. Protuber) niet? Dat uploaders poen willen vangen en zo mobile platforms uitzetten ivm het niet binnenkrijgen van commercials via mobiel gebruik is duidelijk, maar waarom de ene app wel en de ander geen problemen?
Tja prima. Gewoon een iphone. Hij kan nou niet echt opeens meer. Wat ik had verwacht dus. Niks speciaals gewoon weer ff een nieuwe.
Touch ID is toch wel fijn? Als je iPhone ontgrendeld staat gewoon op de homebutton klikken en je vinger erop laten liggen. Ontgrendeld binnen halve seconde.
Touch ID is toch wel fijn? Als je iPhone ontgrendeld staat gewoon op de homebutton klikken en je vinger erop laten liggen. Ontgrendeld binnen halve seconde.
Ja ik weet wel wat het is. Denk je dat ik debiel ben? En ja het is prima. Storend dat er geen optie is dat ik niet eerst hoef te klikken.
Ook al lelijk en stom. En beetje dom iets lelijks maken en dan moeten verbergen. Op design wint deze generatie het niet. Het is dat iOs nog het prettigste is.