Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:36 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
Wat het probleem is? Dat Apple al jaren achterloopt op de concurrentie. Iets wat op vrijwel alle telefoons zit zit niet op een iPhone. Nog een voorbeeldje: wat ik zelf ook mis is dat er geen afleverrapport voor SMS ondersteund wordt op een iPhone 5. OMG. Zoiets heeft zelfs de allergoedkoopste prepaid telefoon nog.
Dat heb ik ook gehad, met de originele kabel, maar dat was opgelost na wat opgehoopt stof verwijderd te hebben uit de connector. Slecht ontwerp wel.quote:Op zondag 2 februari 2014 22:45 schreef Isetmyfriendsonfire het volgende:
[..]
Niet? Heb net even gegoogled, blijkbaar komt het heel vaak op. De originele laadt niet meer, ging stuk na ong. 5 maanden. Daarna een andere gekocht. Die is nu ook kapot. Hij laadt alleen nog op in een bepaalde hoek. En nee, ik heb hem niet te strak opgerold o.i.d.
Dit kan alleen wanneer je iMessage hebt ingeschakeld...quote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.
Trouwens, ik zit even te kijken bij Instellingen en zie toch echt 'Stuur leesbewijzen' staan bij berichten
Ah ik zie het ja. Dan zal het ook alleen werken voor iMessage lijkt me?quote:Op maandag 3 februari 2014 00:27 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Dit kan alleen wanneer je iMessage hebt ingeschakeld...
"Stuur leesbewijzen" is alleen voor iMessage zelf. Niet voor SMS.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dan koop je toch een andere telefoon? Dit zijn 2 dingen die ik zelf niet mis en waar ik nog niemand in mijn omgeving over heb gehoord. Als jij dat soort dingen wel zoekt in een telefoon moet je geen iPhone kopen, simpel zat. Ik snap niet dat je iets koopt wat duidelijk jaren achterloopt op de concurrentie.
Trouwens, ik zit even te kijken bij Instellingen en zie toch echt 'Stuur leesbewijzen' staan bij berichten
Klopt ja, maar heel veel mensen hebben deze functie uit staan....quote:Op maandag 3 februari 2014 00:29 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ah ik zie het ja. Dan zal het ook alleen werken voor iMessage lijkt me?
Ok.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:32 schreef Kloonhommel het volgende:
[..]
"Stuur leesbewijzen" is alleen voor iMessage zelf. Niet voor SMS.
Op de rest van je post ga ik niet eens in, te dom voor woorden gewoon.
Ik ookquote:Op maandag 3 februari 2014 00:33 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Klopt ja, maar heel veel mensen hebben deze functie uit staan....
Haha, altijd een tijdje hoor.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:34 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ookIk wist niet eens dat het er op zat, maar ging voor de zekerheid toch even kijken
Niet per sé een originele van Apple, want Apple is duur, maar wel een goede. Er zijn zat tear-downs van laders op internet om een degelijk ding te vinden voor een mooi prijsje.quote:Op maandag 3 februari 2014 00:36 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha, altijd een tijdje hoor.
Sinds iOS 6.0 al dacht ik, of een latere versie daarvan.....
Btw, had jij een nieuwe originele lader gehaald?
Haha ok thx..quote:Op maandag 3 februari 2014 00:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Niet per sé een originele van Apple, want Apple is duur, maar wel een goede. Er zijn zat tear-downs van laders op internet om een degelijk ding te vinden voor een mooi prijsje.
Ach, een goede klodder hot-glue doet wonderenquote:Op maandag 3 februari 2014 00:45 schreef RogerFederer_17 het volgende:
[..]
Haha ok thx..
Die van mij ligt helemaal uit elkaar, maar laadt nog wel gelukkig.
Dus zover hij nog mee gaat, koop ik geen ander....
Bron: http://www.phonearena.com(...)axy-S5-specs_id52145quote:Apple iPhone 6 will be available in two sizes, one with a 4.7 inch to 4.8 inch screen, and the other with a 5.5 inch glass. The resolution on the displays will be 1080 x 1920 and 1280 x 2272 respectively. The glass will be made of indium gallium zinc oxide (IGZO) instead of the low-temperature polysilicon (LTPS) employed on current iPhone models.
Other changes include the inclusion of a new 64 bit A8 processor and a hike to 2GB of RAM. While the rear snapper will remain at 8MP, the front-facing camera will be 3.2MP, according to the report. Apple will also finally add the oft-rumored 128GB model of the iPhone to its line-up.The report also claims that iOS 7.2 will be driving the iPhone 6. That would be unusual considering that iOS 8 is expected to be unveiled at this summer's WWDC, and that each new iPhone introduction is usually accompanied by a full update to the OS. The Apple iPhone 6 could launch in the second or third quarter, according to the report. Apple has recently launched its new iPhone models late in the third quarter.
OurGroceries gebruik ik samen met een huisgenoot (die Android heeft).quote:Op zondag 2 februari 2014 19:46 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Als ik zoek op 'shared grocery list app' krijg ik best wat suggesties hoor.
Ja ik bedoelde ook niet-officiele. Maar ben al voorzien via MP.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 18:48 schreef Catch22- het volgende:
De officiele zijn overal even ongeveer even duur
Geniaal en zo simpel.quote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)your-li?ref=category
[ afbeelding ]
Toffe kickstarter (via Catch22-)
Tof, al is 30% wel redelijk weinig imoquote:Op dinsdag 4 februari 2014 21:55 schreef kikoooooo het volgende:
https://www.kickstarter.c(...)your-li?ref=category
[ afbeelding ]
Toffe kickstarter (via Catch22-)
doe je wel een paar uur mee. En daardoor is hij nog in je broekzak te stekenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 22:19 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
[..]
Tof, al is 30% wel redelijk weinig imo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |