Reset m eensquote:Op woensdag 5 februari 2014 10:56 schreef Kuhly het volgende:
Is het normaal als je de aan/uit knop ingedrukt houdt dat je hem gewoon niet uit krijgt?
Ik kom na een tijdje in dat multitask venster, maar uit gaat hij niet. Niet dat ik hem ooit uit wil zetten, maar dacht probeer het eens en dit viel mij op.
Jaquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:04 schreef Merkie het volgende:
[..]
Weet je zeker dat je niet de home-knop ingedrukt houdt?
Dan snap ik niet waarom het multitask-venster tevoorschijn zou komen. Je zou gewoon een slider in beeld moeten krijgen waarmee je de iPhone uit kan zetten.quote:
Nah, vroeg het me af. Geeft wel een goed gevoel eigenlijk, als iemand hem dan vindt staat ie sowieso nog aan. Heb de mogelijkheid om data wifi locatie etc uit te zetten vanuit het lockscreen ook uit gezet.quote:
Sorry, was mijn eugen fout. Dat heb ik blijkbaar ooit ingesteld met activator.quote:Op woensdag 5 februari 2014 11:23 schreef Merkie het volgende:
[..]
Dan snap ik niet waarom het multitask-venster tevoorschijn zou komen. Je zou gewoon een slider in beeld moeten krijgen waarmee je de iPhone uit kan zetten.
Nu wel! Kewlquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Sorry, was mijn eugen fout. Dat heb ik blijkbaar ooit ingesteld met activator.
Iemand al opgevallen dat dr icoontjes in de task switcher bewegen als je je telefoon beweegt
Geprobeerd en verdomd...quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Kunnen mensen dit reproduceren?
Wanneer ik m'n 5s lock met Twitter als actieve app, en ik wacht een paar minuten kan ik niet unlocken met touch ID. Die doet dan niets, moet ik password intikken.
Ik heb de FB-app eraf gegooid en gebruik de mobiele layout (en sinds paar dagen die nieuwe FB Paper-app). Dat scheelt nogal.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:05 schreef Skull-splitter het volgende:
In een kwartier van 43% naar 21%...
Lekker dan.
(Muziek, regulier facebookgebruik, maar dat blinkt niet uit in efficientie de laatste jaren)
Ik zal eens kijken, maar dat domme resetten naar boven bij elke wisseling en daarbij de aktieve updates weer bovenaan zetten zodat je in effect met een beetje mazzel 3x refresht, maar dan ook veel data verstookt is echt te bizar voor woorden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de FB-app eraf gegooid en gebruik de mobiele layout (en sinds paar dagen die nieuwe FB Paper-app). Dat scheelt nogal.
Nee ik heb animaties uitstaanquote:Op woensdag 5 februari 2014 11:39 schreef Kuhly het volgende:
[..]
Sorry, was mijn eugen fout. Dat heb ik blijkbaar ooit ingesteld met activator.
Iemand al opgevallen dat dr icoontjes in de task switcher bewegen als je je telefoon beweegt
ik dacht altijd dat touch ID @random weigerde maar herkende langzamerhand een patroon.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geprobeerd en verdomd...
Heb er zelf normaal geen last van, omdat ik Tweetbot gebruik.
Hm..quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:20 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
ik dacht altijd dat touch ID @random weigerde maar herkende langzamerhand een patroon.
touch ID werkt perfect bij mij. Maar alleen als ik Twitter als actieve app heb terwijl ik lock, doet hij niets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm..
Wat bij mij wel enórm geholpen heeft, is deze tip: http://www.iphoneclub.nl/(...)ren-met-nieuwe-truc/
Voorheen reageerde TouchID nauwelijks en door deze 'truc' heb ik 'm een stuk wijzer kunnen maken. In elk geval het proberen waard. Hierdoor kun je een heel deel van je vinger laten dekken door TouchID (steeds stukje opschuiven als je die truc doet).
quote:Op woensdag 5 februari 2014 15:57 schreef JenHermes het volgende:
Een vriendin van mij heeft sinds vandaag een iPhone 5S. Morgen is ze jarig en wil graag een hoesje voor haar 5S geven. Wat zouden jullie me aanraden of zouden jullie helemaal geen hoesje aanraden?
Waar kan je die kopen? Beschermt die wel tegen valschade? Ik hoor de laatste tijd heel veel dat de iPhone 5S heel krasgevoelig is.quote:
onder welke naam kan ik die vinden in de appstore? Ik erger me rot aan de facebook-app.quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:08 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb de FB-app eraf gegooid en gebruik de mobiele layout (en sinds paar dagen die nieuwe FB Paper-app). Dat scheelt nogal.
dan werkt ie niet perfect he?quote:Op woensdag 5 februari 2014 14:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
touch ID werkt perfect bij mij. Maar alleen als ik Twitter als actieve app heb terwijl ik lock, doet hij niets.
Maar dan ook echt niets, ook niet het "nee herken je afdruk niet" geschud, hij doet gewoon niets.
Zou waarschijnlijk aan de app liggen he. Het is niet alsof touch id om de haverklap mijn print(s) niet herkent. Dat doet 'ie dus perfect. Maar als een bug in een app de hele scanner afsluit kan hij niet werken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:04 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dan werkt ie niet perfect he?
Welkom in het Apple topic, Swets.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:05 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Zou waarschijnlijk aan de app liggen he. Het is niet alsof touch id om de haverklap mijn print(s) niet herkent. Dat doet 'ie dus perfect. Maar als een bug in een app de hele scanner afsluit kan hij niet werken.
Jezus wat is dit? Nederlands kampioenschap muggenziften?
Kan je alleen van de US App Store downloaden.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:02 schreef mirelia het volgende:
[..]
onder welke naam kan ik die vinden in de appstore? Ik erger me rot aan de facebook-app.
De volgorde sucks.
Nou die topics zijn tegenwoordig ook een spelletje ver pissen geworden hequote:
Welkom in de iPhone topic, ff kort alle feiten: ze doen hier (waarschijnlijk uit machoisme) niet aan hoesjes, vinden ze net zoals neuken met condooms zonde (de nut van een condoom of hoesje ontgaat ze volkomen), je mag ook geen op of aanmerkingen maken over de prijs en wat er allemaal geleverd wordt en niks zeggen over dingen die heel erg normaal zijn op zo een beetje alle smartphones van concurrenten die niet te vinden zijn op de iPhones. Doe je dat wel, dan moet je optyfen en je iPhone zsm verkopen en een ander merk toestel kopen en hier niet meer terugkomen.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Beschermt die wel tegen valschade? Ik hoor de laatste tijd heel veel dat de iPhone 5S heel krasgevoelig is.
Gebruiken jullie een hoesje en zoja welke
Dat idd. US account is zonder veel moeite aan te maken.quote:Op woensdag 5 februari 2014 19:11 schreef o.us2.0 het volgende:
[..]
Kan je alleen van de US App Store downloaden.
ik gebruik de Apple case. Die past perfect en ziet er strak uit.quote:Op woensdag 5 februari 2014 16:01 schreef JenHermes het volgende:
[..]
Waar kan je die kopen? Beschermt die wel tegen valschade? Ik hoor de laatste tijd heel veel dat de iPhone 5S heel krasgevoelig is.
Gebruiken jullie een hoesje en zoja welke
Eventueel restore gedaan?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Skeletor. het volgende:
Sinds de iOS-update vorige week doet mijn iMessage het niet meer. Heb me suf gezocht in instellingen, maar kan het niet vinden. Waar moet ik ook alweer zoeken?
Instellingen - Berichten - iMessage al eens uit- en weer aangezet?quote:Op woensdag 5 februari 2014 22:32 schreef Skeletor. het volgende:
Sinds de iOS-update vorige week doet mijn iMessage het niet meer. Heb me suf gezocht in instellingen, maar kan het niet vinden. Waar moet ik ook alweer zoeken?
Jeeeej, hij doet het weerquote:Op woensdag 5 februari 2014 23:09 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Instellingen - Berichten - iMessage al eens uit- en weer aangezet?
Bij dezelfde mast of op verschillende locaties?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 00:11 schreef Paxcon het volgende:
Hoe kan het dat bij sommigen Tele2 in de statusbar staat en bij mij - die ook Tele2 heeft - er T-mobile staat?
Tele2 zit inderdaad op het netwerk van T-mobile en ik zie het ''live'' bij mensen dus dan zijn we gewoon op dezelfde plek, terwijl bij mij T-mobile blijft staan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:36 schreef APK het volgende:
[..]
Bij dezelfde mast of op verschillende locaties?
Volgens mij lift Tele2 mee op de masten van T-Mobile, zijn ze nog steeds bezig om eigen apparatuur bij die masten te plaatsen en is het nog niet allemaal uitgerold.
Kijk eens of er bepaalde apps zijn die gebruik maken van locatievoorzieningen. Soms draint dat je batterij.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 10:59 schreef Max-Westerman het volgende:
Mijn 5S loopt opeens als een gek leeg, en dat maakt mij kwaad
Gisteren heb ik locatievoorzieningen al uitgezet omdat mijn iPhone de hele week al sneller leeg liep.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:00 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kijk eens of er bepaalde apps zijn die gebruik maken van locatievoorzieningen. Soms draint dat je batterij.
heb jr goed WiFi bereik?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gisteren heb ik locatievoorzieningen al uitgezet omdat mijn iPhone de hele week al sneller leeg liep.
Vannacht ging hij van 25% naar 4% in 7/8 uur tijd, terwijl alle apps waren afgesloten en alleen wifi stond aan..
Daar zat ik ook al aan te denken maar ik heb gewoon vol bereik.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:36 schreef Ynske het volgende:
[..]
heb jr goed WiFi bereik?
Als dat niet is, kan t zoeken ook veel batterij kosten
heb je iOS er al eens opnieuw opgezet?quote:Op zaterdag 8 februari 2014 12:09 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Daar zat ik ook al aan te denken maar ik heb gewoon vol bereik.
En hij loopt ook sneller leeg als WiFi uitstaat.
quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb voor jullie de iStory of your life.
Een vriendin van mij, die niets met telefoontjes heeft en die tot nu toe een android uit het jaar 0 had, heeft een gloednieuwe iPhone 4S gekocht. Maar ze hoort iedereen zacht in de telefoonspeaker. Ik vond het nogal gek dus ik gaf haar alle tips en tricks om dat te verhelpen. Van updaten van je iOS tot volumeknop tot een paar keer erop tikken. Maar goed, na flink gegoogled te hebben bleek dat de iPhone 4S al vaker last te hebben van oorspeaker problemen. Haar de tip gegeven om te bellen en een nieuwe te vragen. En dat kreeg ze snel.
Vervolgens kreeg ze een nieuwe, en ja hoor, alweer speaker problemen. Ze kon mensen gewoon niet verstaan, ik dacht echter dat dit onmogelijk is, of ze is doof aan het worden of ze stelt zich aan. Bleek dat ze al die tijd de plastic er niet afgehaald heeft
Dit heb ik al talloze keren gezien op m'n werk (Apple premium reseller), belachelijk trouwens dat de winkel waar ze de telefoon vandaan heeft dit niet door heeft gehad/heeft bekeken. Dat een technische dienst waar zo'n toestel heen gaat het niet ziet is nog idioter.quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:50 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb voor jullie de iStory of your life.
Een vriendin van mij, die niets met telefoontjes heeft en die tot nu toe een android uit het jaar 0 had, heeft een gloednieuwe iPhone 4S gekocht. Maar ze hoort iedereen zacht in de telefoonspeaker. Ik vond het nogal gek dus ik gaf haar alle tips en tricks om dat te verhelpen. Van updaten van je iOS tot volumeknop tot een paar keer erop tikken. Maar goed, na flink gegoogled te hebben bleek dat de iPhone 4S al vaker last te hebben van oorspeaker problemen. Haar de tip gegeven om te bellen en een nieuwe te vragen. En dat kreeg ze snel.
Vervolgens kreeg ze een nieuwe, en ja hoor, alweer speaker problemen. Ze kon mensen gewoon niet verstaan, ik dacht echter dat dit onmogelijk is, of ze is doof aan het worden of ze stelt zich aan. Bleek dat ze al die tijd de plastic er niet afgehaald heeft
Wellicht een vreemde vraag, maar heb je een ander wifi-modem gekregen? Ik had eerst een modem van tele-2 die perfect samenwerkte met mijn telefoon, amper batterijdrain. Heb nu een Ziggo-modem en het bereik is kut en mijn batterij is veel sneller leeg..quote:Op zaterdag 8 februari 2014 11:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Gisteren heb ik locatievoorzieningen al uitgezet omdat mijn iPhone de hele week al sneller leeg liep.
Vannacht ging hij van 25% naar 4% in 7/8 uur tijd, terwijl alle apps waren afgesloten en alleen wifi stond aan..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |