Dit is wel beter tho', beetje achter de schermen. Zo hoeft niemand te weten dat je blondje_92 probeert te regelen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:52 schreef Nikmans het volgende:
KansloosNet als je dacht dat het niet erger kon dan die fobo hosselaars
Maar daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Dit is wel beter tho', beetje achter de schermen. Zo hoeft niemand te weten dat je blondje_92 probeert te regelen.
gadverdammequote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Maar daar hoef je je toch niet voor te schamenDie uiers
Dat is iets persoonlijks. Heb je de foto al gekregen van de kamer die ik ter ere van jou heb verbouwd? Ik zit er over na te denken om het altaar toch naar de linkerwand te verplaatsen..quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mijn icoontje weerhoudt jou er anders niet van om van die vreemde berichtjes te sturen.
Helaas. En iets zegt me dat dat maar beter ook is eigenlijk.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Maar Mahlus, dan zul jij vast wel weten hoeveel piemels supergirlie nou werkelijk in zich heeft gehad.
Hoe is de ratio dm penis pics / penetratie?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 18:57 schreef MAHL het volgende:
[..]
Helaas. En iets zegt me dat dat maar beter ook is eigenlijk.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef MAHL het volgende:
Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl-
Dit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:21 schreef Piger het volgende:
Klagen over geslijm via dm's, maar wel zulke berichtjes plaatsen in de hoop wat pluspunten te krijgen
[..]
Ha, die MsMessy! Waarom negeer je mijn DM's waar ik kilo's varkensvoer aanbied? Ik hoor van jequote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef MsMessy het volgende:
TS doet een white knight
"Leave -supergirl- alone"
Wat niet is, kan nog komen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef madeliefff het volgende:
Bij mij valt het reuze mee gelukkig
Wees blij.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef madeliefff het volgende:
HAHA, je username + UI, hard gelachen toen ik dat filmpje voor het eerst zagquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:28 schreef Martin-Ssempa het volgende:
sws vrouwen die fucking lelijk zijn in de echte wereld en hier van alles doen om aandacht te krijgen
Aandacht tekort ja?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef madeliefff het volgende:
Hoe was je werkdag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef mriekz het volgende:
Daar heb je nu eenmaal mee te dealen als vrouw op het internet.
nee ik wil alleen maar zeggen dat het gestalk op fok wel mee valt, t is niet gelijk zo dat bij iedere vrouw de dm box vol zit omdat het bij SG het geval isquote:
Hoe was je werkdag?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:36 schreef madeliefff het volgende:
[..]
nee ik wil alleen maar zeggen dat het gestalk op fok wel mee valt, niet gelijk van iedere vrouw zit de dm box vol omdat het bij SG het geval is
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Headbanging-Muppet het volgende:
Wat een stel papegaaien hierzo.
Je werkdag was hoe¿quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:51 schreef Headbanging-Muppet het volgende:
Wat een stel papegaaien hierzo.
Hoi hoi,quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:03 schreef MichaelScott het volgende:
Inderdaad
Ik heb hier ook veel last van sinds ik wat foto's in mijn fobo heb gezet.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ha, die MsMessy! Waarom negeer je mijn DM's waar ik kilo's varkensvoer aanbied? Ik hoor van je!
Jij zoekt nog een date op de zaterdagavond?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
In feite zojuist gedaan, heb gekookt vanavond. Wat dan?
Ben hetero Frank, sorryquote:Op zaterdag 1 februari 2014 21:28 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Jij zoekt nog een date op de zaterdagavond?
Ik vrees dat t een ban oplevert, als de makers van de dickpics gaan protesteren. Als ze t lef hebben.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:02 schreef DasApart het volgende:
Als ik een vrouwelijke user was, dan zou ik gewoon een mannelijk kloontje maken en alle dickpics die ik toegestuurd zou krijgen in mijn vrouwelijke inbox onder mijn mannelijk kloontje in "Mannen wij willen jullie naakt zien" in KPD posten.
Ik ga er vanuit dat de users die vrouwelijke users lastig vallen met dickpics, niet stoer genoeg zijn om in "Mannen wij willen jullie naakt zien", te posten. Ik denk dat het lang zal duren voordat iemand het merkt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:05 schreef Buurpoes het volgende:
Ik vrees dat t een ban oplevert, als de makers van de dickpics gaan protesteren. Als ze t lef hebben.
Mieters!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 23:14 schreef TwentyFourr het volgende:
[..]
qualitatieve tyd gehad wenfer
Leugenaarquote:Op zondag 2 februari 2014 01:15 schreef Helsinki het volgende:
Niemand die mij vraagt hoe mijn werkdag was hoor. Stelletje klootzakken.
Hoe was je werkdag? Hoe oud ben je? Ik ben 23 en geen typische Fokkerquote:Op zondag 2 februari 2014 01:15 schreef Helsinki het volgende:
Niemand die mij vraagt hoe mijn werkdag was hoor. Stelletje klootzakken.
Mooi, mijn goede daad is gedaan voor vandaag, kan ik ook weer rustig slapen vannachtquote:Op zondag 2 februari 2014 01:20 schreef Helsinki het volgende:
[..]. Ik kan weer rustig slapen vannacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |