quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ach schijt.... Ik zet hem gewoon in dit topic! Ik krijg nu toch geen ban he?
Doos van Nikon:PR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats ik een keer een foto van mijn doos, krijg ik een PRquote:
Ik verzin het ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Plaats ik een keer een foto van mijn doos, krijg ik een PR
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vooral DM's van een niet nader te noemen persoon waarvan zijn username begin met F en eindigt met zijn geboortejaar
Verdammt, Verhalen wollen wir jawöhl.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinEerder zielig dan kansloos
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaGeniaal is dat
![]()
Jammer dat ik dat soort gesprekken niet mag laten zien hier
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doennog sneuer dan al die trieste dm-ers
Misschien dat ze hier vanavond als ze hier is wel wat neer wilt pleurenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdammt, Verhalen wollen wir jawöhl.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
Topic is waardeloos zonder pics van haar of haar dm-box.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinEerder zielig dan kansloos
Waarom? Ik heb alleen een vrouwenicoontje omdat jullie mij een aandachtshoer noemenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doennog sneuer dan al die trieste dm-ers
Doe maar nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier vanavond als ze hier is wel wat neer wilt pleuren![]()
Ik zal d'r ff lokquoten
[..]
Doet er niet aan af dat het gewoon sneu isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb alleen een vrouwenicoontje omdat jullie mij een aandachtshoer noemenTja
Ik spreek toch niet tegen dat ik een man ben?
Mijn DM staat openquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon doorsturen. Prima
Mijn stille aanbidders houden zich stilquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg ook altijd DM's van stille aanbidders.
Zonde wel, ik zal je vanavond dan toch nog even een DM'tje sturen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn stille aanbidders houden zich stil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |