quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:15 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Ach schijt.... Ik zet hem gewoon in dit topic! Ik krijg nu toch geen ban he?
Doos van Nikon:PR gemachtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Plaats ik een keer een foto van mijn doos, krijg ik een PRquote:
Ik verzin het ook nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:16 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Plaats ik een keer een foto van mijn doos, krijg ik een PR
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Vooral DM's van een niet nader te noemen persoon waarvan zijn username begin met F en eindigt met zijn geboortejaar
Verdammt, Verhalen wollen wir jawöhl.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinEerder zielig dan kansloos
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:12 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
JaGeniaal is dat
![]()
Jammer dat ik dat soort gesprekken niet mag laten zien hier
Gelijk heb je.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doennog sneuer dan al die trieste dm-ers
Misschien dat ze hier vanavond als ze hier is wel wat neer wilt pleurenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef MAHL het volgende:
[..]
Verdammt, Verhalen wollen wir jawöhl.
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:56 schreef deadprez het volgende:
Topic is waardeloos zonder pics van haar of haar dm-box.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:27 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Die heeft zulke vreemde berichten gestuurd naar mijn vriendinEerder zielig dan kansloos
Waarom? Ik heb alleen een vrouwenicoontje omdat jullie mij een aandachtshoer noemenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je kan wel allemaal stoer doen, maar jezelf voordoen als vrouw blijft gewoon het aller aller sneuste dat je kan doennog sneuer dan al die trieste dm-ers
Doe maar nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:36 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Misschien dat ze hier vanavond als ze hier is wel wat neer wilt pleuren![]()
Ik zal d'r ff lokquoten
[..]
Doet er niet aan af dat het gewoon sneu isquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:42 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Waarom? Ik heb alleen een vrouwenicoontje omdat jullie mij een aandachtshoer noemenTja
Ik spreek toch niet tegen dat ik een man ben?
Mijn DM staat openquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We kunnen het ook gewoon doorsturen. Prima
Mijn stille aanbidders houden zich stilquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:47 schreef LompeHork het volgende:
Ik krijg ook altijd DM's van stille aanbidders.
Zonde wel, ik zal je vanavond dan toch nog even een DM'tje sturen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:49 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Mijn stille aanbidders houden zich stil
Het is sneuer om meisjes in een spel dingen te geven om haar proberen te hosselenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Doet er niet aan af dat het gewoon sneu isDat deden alle sukkeltjes in spelletjes vroeger om meer spullen te krijgen van nét iets minder sneue types
Daar blijf ik voor thuis, boh!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonde wel, ik zal je vanavond dan toch nog even een DM'tje sturen.
Je weet niet wat je mist! Ze is lief!quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:48 schreef vogeltjesdans het volgende:
Ik heb haar (of foksters die ik niet ken) nog nooit een dm gestuurd, en ben dat ook niet van plan
Of dat er niet toe doet bepalen wij wel. Waarom stuurde ze dit naar jou, was je boos dat ze met andere aan het DM'en was?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:53 schreef MAHL het volgende:
Dus ons aller gepiercete immer vrolijke kuikentje -supergirl- liet om een of andere reden een pica van haar DM-box zien. Waarom precies weet ik niet. Doet er ook niet toe. Had al verwacht dat er redelijk wat wanhopige jonge (én oude) Fok!kers zich er zouden inlikken, maar besefte niet hoe erg het zou zijn
neenee, dat is nét iets minder sneu dan jezelf voordoen als meisjequote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Het is sneuer om meisjes in een spel dingen te geven om haar proberen te hosselen
Als ik iedereen hier die lief is een dm moest sturen...quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:51 schreef Nikonlover het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist! Ze is lief!
Overduidelijk niet. Beetje gratis spullen krijgen omdat je een vrouwelijk poppetje hebt. Dat is gewoon slim gebruik maken van sulletjes. Hier is het een ander verhaal aangezien je niks wint en met een beetje pech dickpics toegestuurd krijgt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:53 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
neenee, dat is nét iets minder sneu dan jezelf voordoen als meisje
Helaas wel en dat bevestigt maar weer dat op internet een overschot aan wanhopige mannen zit die zichzelf vernederen voor alles wat een kut heeft.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef mriekz het volgende:
Daar heb je nu eenmaal mee te dealen als vrouw op het internet.
Haha, precies. Als iemand zo wanhopig en onbaatzuchtig is richting vrouwen, dan verdienen ze het gewoon om zo uitgekleed te worden. Geen medelijden mee hebben dus.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Overduidelijk niet. Beetje gratis spullen krijgen omdat je een vrouwelijk poppetje hebt. Dat is gewoon slim gebruik maken van sulletjes. Hier is het een ander verhaal aangezien je niks wint en met een beetje pech dickpics toegestuurd krijgt.
Nu zal dat bij jou wel meevallen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:55 schreef mriekz het volgende:
Daar heb je nu eenmaal mee te dealen als vrouw op het internet.
Ik heb me nog een tijdje als man voorgedaan om sneue DM's te ontlopen. Dat hielp enorm goed.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Op dit forum is het sowieso anders. Dan doe je het omdat het kan. Ik heb zelf ook jarenlang een mannelijk poppetje gehad.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
Overduidelijk niet. Beetje gratis spullen krijgen omdat je een vrouwelijk poppetje hebt. Dat is gewoon slim gebruik maken van sulletjes. Hier is het een ander verhaal aangezien je niks wint en met een beetje pech dickpics toegestuurd krijgt.
Dit. Aandachtshoertjes.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:57 schreef Mortaxx het volgende:
Maar ondertussen profileren ze zich zo dat het aantal dm's maximaal is
Dit. Ik kan er zo intens van genieten als een dude ziek zijn best doet voor een chick en ze onder zijn karige hosselskills uit probeert te komen door met mij te gaan flirten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:11 schreef Piye het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:31 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Klaag liever over die sukkeltjes die er naar happen in de hoop iets met zo'n "vrouw" te krijgen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:46 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Doet er niet aan af dat het gewoon sneu isDat deden alle sukkeltjes in spelletjes vroeger om meer spullen te krijgen van nét iets minder sneue types
Haha dankje! Ik zit hier net weer een weekje, dus dat valt inderdaad mee.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:16 schreef DomineeGremdaat het volgende:
[..]
Nu zal dat bij jou wel meevallen.
Mijn icoontje weerhoudt jou er anders niet van om van die vreemde berichtjes te sturen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 17:44 schreef TwentyFourr het volgende:
Ach, als ze dat echt een probleem zouden vinden dan zouden ze wel een mannenicoontje nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |