ik ben daar veel te paranoide voorquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:02 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waarom niet? Doe ik ook zo vaak.
Ik heb zo ook wel eens iemand aan een date geholpen.
Die vond een jongen leuk en toen belde hij, en toen durfde ze niet op te nemen. Dus toen nam ik op of ik wat door kon geven want ze kon even niet bellen en toen heb ik het gelijk maar op een date aangestuurd
nee party in the usaquote:
Hoezo?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:02 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
ik ben daar veel te paranoide voor
ik weet nietquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
Maar dat moet je niet tegenhouden van een leuke avond Sof
ja snap het wel, maar is niet iets om je druk over te maken imoquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:01 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ja Ziggodome.
Nou ja kan het me wel voorstellen. als je nooit uitgaat.
mensen moeten niet aan mijn mobiel zittenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:03 schreef Insomnia_ het volgende:
mensen moeten ook nite proberen mijn telefoon op te nemen
hey heyquote:
hou ik ook niet van nee, ik word helemaal al panisch als iemand wat op moet zoeken of een smsje moet sturen met mijn telefoonquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:04 schreef supersof het volgende:
[..]
mensen moeten niet aan mijn mobiel zitten
dat laat ik gewoon niet toe makkelijk genoegquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou ik ook niet van nee, ik word helemaal al panisch als iemand wat op moet zoeken of een smsje moet sturen met mijn telefoon
ik alleen door de staatsloterijquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef supersof het volgende:
ik word nooit gebeld dus mensen kunnen ook niet opnemen voor me
dan open ik wel een nieuw bericht en mogen ze dan typenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
hou ik ook niet van nee, ik word helemaal al panisch als iemand wat op moet zoeken of een smsje moet sturen met mijn telefoon
Ja hoi dit is de telefoon van sof.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja hoi dit is de telefoon van sof.
privacy tochquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:06 schreef Typisch het volgende:
wat maakt het uit dat een van je maten op je mobiel zit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |