Gewoon handjes vasthoudenquote:
inderdaadquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is eigenlijk het erge van elkaar kwijt raken dat zijn vaak tamelijk grandioze avonden
Ik had gister opgenomen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef essnhills het volgende:
Privénummer belde mij weer.
Maar ik weet dat het de Staatsloterij is met een aanbieding, dus ik nam niet op
Hangt van de locatie afquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:58 schreef Insomnia_ het volgende:
wat is eigenlijk het erge van elkaar kwijt raken dat zijn vaak tamelijk grandioze avonden
Niet voor een 18-jarig meisje wat geen ervaring heeft met zulke dingenquote:
ik ben dan 19quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor een 18-jarig meisje wat geen ervaring heeft met zulke dingen
Oh ja is waarquote:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:59 schreef JanCees het volgende:
[..]
Ik had gister opgenomen.
Staatsloterij
heeft er vrij weinig mee te makenquote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Niet voor een 18-jarig meisje wat geen ervaring heeft met zulke dingen
Oh, nou dan is het geen probleem.quote:
wow nam een vriendin jouw telefoon opquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:00 schreef essnhills het volgende:
Laatst dat ik op de wc zat ofzo nam een vriendin op en die zei dat ik niet beschikbaar was. Dus nu weet ik wel wie me steeds belt
Ja Ziggodome.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
heeft er vrij weinig mee te maken
is neem ik aan gewoon in ziggodome oid?
Ja waarom niet? Doe ik ook zo vaak.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:01 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
wow nam een vriendin jouw telefoon op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |