de eerste heeft een lening lopen die hij niet terug wil betalen, de 2e gaat over een verjaardag die overgeslagen is met overigens een goede reden.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:54 schreef CherryOnTop het volgende:
Vraag me af of het per definitie wat met "tegenwoordig" te maken heeft, ligt er maar helemaal aan wat de reden is natuurlijk.
blijkbaar kom je uit een familie die niet kan communiceren of iets dergelijksquote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:57 schreef hoas het volgende:
[..]
de eerste heeft een lening lopen die hij niet terug wil betalen, de 2e gaat over een verjaardag die overgeslagen is met overigens een goede reden.
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
blijkbaar kom je uit een familie die niet kan communiceren of iets dergelijks
het zal wel een milieu dingetje zijn
Ja meestal heeft zoiets een lange geschiedenis en waren die feitjes de druppel.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:57 schreef hoas het volgende:
[..]
de eerste heeft een lening lopen die hij niet terug wil betalen, de 2e gaat over een verjaardag die overgeslagen is met overigens een goede reden.
Als je er erg mee zit, kan je natuurlijk zelf actie ondernemen, door met ze eerst afzonderlijk te praten, of ze open staan voor een ontmoeting met elkaar, zodat het probleem opgelost wordt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:52 schreef hoas het volgende:
Wat is dat toch tegenwoordig, hele familie valt uit elkaar zo.
Die poging is al gedaan, allemaal de kop in de wind want zij hebben gelijk, punt is dat wij er tussen staan met alle gevolgen van dien. Nog even en wij trekken ook de stekker eruit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:25 schreef F1978 het volgende:
[..]
Als je er erg mee zit, kan je natuurlijk zelf actie ondernemen, door met ze eerst afzonderlijk te praten, of ze open staan voor een ontmoeting met elkaar, zodat het probleem opgelost wordt.
Ja, het is best shit als je in een spagaat zit.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:21 schreef hoas het volgende:
[..]
Die poging is al gedaan, allemaal de kop in de wind want zij hebben gelijk, punt is dat wij er tussen staan met alle gevolgen van dien. Nog even en wij trekken ook de stekker eruit.
Kijk hier heb ik wat aan.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:05 schreef Pvoesss het volgende:
Familie kan je niet kiezen en mensen in je leven houden alleen omdat het familie is dat is soms gewoon een slecht idee.
Was dat sarcasme ?? want als je het echt meent, dan had je dit topic niet hoeven te openen natuurlijk.quote:
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Dat zegt meer over je eigen milieu dan de onze, wij werken allemaal en wonen een eind uit elkaar, en hebben geen tijd om overdag op een krat bier voor het huis te zitten.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 14:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Hmm herkenbare situatie toch....quote:Op zaterdag 1 februari 2014 13:57 schreef hoas het volgende:
[..]
Ik gok dat er onenigheid is over of het een lening of een gift was. Maar dat is puur speculatie.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 19:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Hmm herkenbare situatie toch....
In feite betaal je een lening gewoon terug ... is het echt 'niet willen' of eigenlijk 'niet kunnen' of is hierover niks afgesproken
Ik mag hopen dat in de familie van TS de ruzie niet is ontstaan omdat iemand is overleden en diegene daardoor niet op de verjaardag komt.quote:Ben benieuwd naar die reden.... (mag in dm/pm), want hoezo zou je het vinden als iemand je verjaardag over zal slaan en hoe ze dat dan doen? De redenen die ik zou accepteren zijn miniem, maar de volgende 2 lijken me logisch: Persoon is ziek of overleden
1e punt heb je goed, terwijl er duidelijke mondeling afspraken over zijn gemaakt.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:16 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik gok dat er onenigheid is over of het een lening of een gift was. Maar dat is puur speculatie.
[..]
Ik mag hopen dat in de familie van TS de ruzie niet is ontstaan omdat iemand is overleden en diegene daardoor niet op de verjaardag komt.(Maar goed, ik verbaas me op FOK! soms nergens meer over.
)
Bij ons regelen we dan een taxi of een lift door een van de famquote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:19 schreef hoas het volgende:
[..]
1e punt heb je goed, terwijl er duidelijke mondeling afspraken over zijn gemaakt.
2e punt is dat de persoon in kwestie een staar operatie had ondergaan en daarom in het donker niet over straat kon.
Mja "duidelijk" en "mondeling" gaat niet vaak samen als het over afspraken gaat helaas. Geen optie van de ouders om het kwijt te schelden? (geen idee of het over 100 of 10.000 euro gaat natuurlijk.)quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:19 schreef hoas het volgende:
[..]
1e punt heb je goed, terwijl er duidelijke mondeling afspraken over zijn gemaakt.
2e punt is dat de persoon in kwestie een staar operatie had ondergaan en daarom in het donker niet over straat kon.
Ja inderdaad, moeders zijn geen mensen, maken dus ook geen fouten zoals gewone stervelingen en doen altijd alles goed. Als je niet weet hoe de situatie zit is het echt totaal zinloos om te oordelen over of de broer fout zit of niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 20:20 schreef Maghrebijnse het volgende:
Walgelijke broer. Je moeder die je in zwakheid 9 maanden gedragen heeft, vervolgens met alle pijn en risico's gebaard heeft, waarna ze vervolgens jarenlang alleen maar met jou bezig was en haar hele leven in teken stond van jou... na jaren als vuil aan de kant zetten.
Ik hoop dat je broer tot inkeer komt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |