Je verandert van onderwerp. Ik wacht nog steeds op een bewijs van de bullshit die je uitkraamt.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een persoon die wat zit te trollen en personen met zich meekrijgt omdat hij wel goed weet te praten en hier vaak genoeg aanwezig is
Een moderator die uitbundig een kant kiest waar dat niet normaal is
Een groepje mensen die maar al te graag aangeven dat ze iemand zien als hun leider
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Een persoon die wat zit te trollen en personen met zich meekrijgt omdat hij wel goed weet te praten en hier vaak genoeg aanwezig is
Een groepje mensen die maar al te graag aangeven dat ze iemand zien als hun leider
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is voor veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jullie krijgen de mensen en het leven die jullie verdienen en dat is ook terecht en ook wel leefbaar daar niet van. Maar het is voor veel van jullie normaal omdat jullie hier zo in zijn gegroeid maar eigenlijk is het te gek voor woorden hoe jullie doen en denken.
Er is werkelijk niets van je verhaal te begrijpen. Wat is nou eigenlijk je punt?quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:55 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Jij krijgt de mensen en het leven die je verdient!quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:37 schreef Barbusse het volgende:
Ik zie de sjaal, T-shirt en vlag graag tegemoet, weissman.
Awesome. Ik verdien een cocktail en dames in bikini. Laat dat nu net deze middag gaan gebeuren.quote:Op zaterdag 5 april 2014 09:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Jij krijgt de mensen en het leven die je verdient!
Hot damn niggaah, where u atquote:Op zaterdag 5 april 2014 09:42 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Awesome. Ik verdien een cocktail en dames in bikini. Laat dat nu net deze middag gaan gebeuren.
Hier.quote:
Ik bespeur een patroon hier qua ''bronnen'' die een hoop poep oplepelen wat jij vervolgens voor zoete koek slikt, Hiergaanwedan. Staat me nog iets voor de geest van een kloon die ik zou hebben en waarmee je (the horror!) dreigde me te ontmaskeren.quote:Op vrijdag 4 april 2014 22:28 schreef Hiergaanwedan het volgende:
Mijn reactie ging toch over de vriendinnen van mensen in de PUA reeks... En als ik paranoïde ben dan ook de mensen die me hebben ingelicht daarover maar goed. Weet niet zo goed wat je wil bereiken hiermee. Maar je hebt dus niet aan zelfmoord gedacht begrijp ik?![]()
Jawel. En zo niet, dan toch. Come at me bro.quote:
Echt voor schut.quote:Op zaterdag 5 april 2014 11:28 schreef fathank het volgende:
Heey weissman doe gewoon normaal zo doe ik ook
Hahaha ja tog laterz
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |